Stirile zilei in E-Commerce – 27 iunie 2016

Stirile zilei din 27 iunie 2016 din E-Commerce:

Sorin Anghel (28 de ani) este de profesie programator, dar pasiunea pentru sport şi mai ales pentru triatlon l-au determinat să deschidă Trisport, primul magazin din România care comercializează produse pentru aceste competiţii. (sursa)

Retailerul german tip discount Lidl a lansat in Olanda magazinul online, clientii putand comanda o multitudine de produse non-perisabile precum fashion, instrumente diferite, accesorii de casa, gadget-uri, prin Lidl-shop.nl. In Romania, compania a inregistrat in urma cu cativa ani domeniul Lidl-shop.ro, cel mai probabil urmand o expansiune si aici, similara cu Lidl-shop.nl. (sursa)

Producatorul chinez Xiaomi a lansat recent o nouă bicicletă electrică pliabilă, „QiCycle” sub marca Mi Home Brand. E-bicicleta are un pret de 450 de dolari. QiCycle e-biciclete a fost dezvoltata de iRiding Technology, un partener al Xiaomi case inteligente. Bicicleta are dimensiunea cadrului relativ mică, greutate de 14,5 kg și poate fi făcută chiar și mai mică prin plierea cadrului. Acesta folosește un senzor de cuplu TMM și un sistem de putere de asistență specializat pentru a susține utilizatorul si dispune de un sistem intern Shimano cu trei viteze. QiCycle este alimentată de un motor cu puterea de 250W pentru a urca mai uşor. Acesta folosește 20 de baterii Panasonic 18650 litiu-ion cu capacitate de 2999 mAh pe baterie și poate funcţiona timp de până la 45 km pe o singură încărcare. E-bicicleta include un computer de bord, care poate afișa kilometrajul, viteza şi informaţii despre putere. Computerul poate stoca până la 30 de zile de date de ciclism, care pot fi exportate pentru a forma un registru detaliat. Dispozitivul poate fi, de asemenea, conectat la o aplicație de telefon mobil pentru a revizui trasee pentru biciclete, distantele, consumul caloric și alte date. (sursa)

Alibaba integrează recunoașterea facială în conectarea la e-mail. Alibaba a anunțat că va integra tehnologia de recunoaștere facială în procesul de conectare pentru accesarea serviciului de e-mail al companiei AliMail. În Germania, anul trecut, Alibaba a demonstrat o tehnologie de scanare facială pentru un processor de plăţi, Alipay. Această tehnologie de recunoaștere biologică a fost extinsă la conectarea „Shualian” e-mail, care ar trebui să fie mai comodă şi mai sigură. (sursa)

Autorităţile de reglementare din China au declarat că motoarele de căutare ar trebui să fie mai stricte în ceea ce priveşte gestionarea anunțurilor plătite, să clarifice care dintre accestea sunt plătite şi să limiteze numărul acestora. Administrația Cyberspace din China a declarat că motoarele de căutare ar trebui să investigheze „aptitudinea” clienților care oferă anunţuri contra cost, sugerând să seteze o limită superioară clară cu privire la aceste anunțuri și să distingă clar care sunt anunţuri plătite și care provin de la „căutări naturale”. Motoarele de căutare prezintă totodată şi alte probleme, a spus autoritatea de reglementare. (sursa)

Wirecard negociază cu Alipay, pentru a ceda pana la 25% din acţiuni. Un purtator de cuvant al companiei Wirecard a refuzat să comenteze cu privire la specificul raportului, dar a confirmat faptul că societatea a fost în discuții strategice cu diverși parteneri, fără să detalieze. În luna decembrie, cele două companii au căzut de acord să furnizeze servicii de plată pentru telefonie mobilă având ca target turiștii chinezi care vizitează Europa. (sursa)

Amazon adaugă mai multe branduri pentru Dash. Amazon dublează numărul de branduri pentru dispozitivele sale Dash, cu scopul de a convinge consumatorii să achiziţioneze mai multe, în condiţiile în care mai putin de jumatate din clienţii care au cumpărat butoane Dash începând din martie 2015 le-au şi folosit pentru a plasa o comandă reală, estimează Slice Intelligence, care desfasoara activitati de cercetare de piață bazată pe bunurile de consum prin e-mail. (sursa)

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*