Stirile zilei in e-commerce – 20 septembrie 2016

armo-20-septembrie-2016-stirile-zilei-ecommerce

 

1-apple-imessage-oportunitati-dezvoltatoriApple iMessage deschide noi posibilități pentru dezvoltatorii de aplicații.

Odată cu lansarea iOS 10, iMessage are un magazin separat și caracteristici de browser. iMessage Store va oferi un proces simplificat de instalare de aplicații astfel că brandurile vor întâmpina mai puține piedici în a introduce o aplicație nouă pe piață. (sursă)

 

Prima dezbatere prezidențială din SUA își va concentra efortul de publicitate pe online.

Twitter și Facebook pregătesc reclame care să propage rapid mesaje și să atragă răspunsuri rapide. “Moneda” pe care se vor concentra advertiserii: ochii utilizatorilor pe informația transmisă online. Candidații la președinția SUA nu vor beneficia de reclame TV. (sursă)

 

2-loreal-influencer-marketingL’Oreal încheie un parteneriat cu 5 bloggerițe de beauty din UK pentru o lansare de succes în influencer marketing.

“Echipa de frumusețe” a L’Oreal are un reach total de 5,5 milioane. Influencerii vor avea control asupra conținutului creat, scopul companiei fiind acela de a avea o comunicare autentică, declară Adrien Koskas, general manager al L’Oreal UK. (sursă)

 

3-instagram-call-to-action-buttonButonul de call to action al Instagram crește engagement-ul.

Compania spune că de la modificarea butonului din iunie engagement-ul a crescut cu 45%. Butonul a fost mărit și continuă să fie upgradat. În curând acesta va fi disponibil și în secțiunea de comentarii a rețelei de socializare. (sursă)

 

Raport eMarketer: Veniturile Snapchat vor crește până la 1 miliard USD în 2017

Conform raportului, este de așteptat ca veniturile Snapchat să ajungă la 360 milioane USD anul acesta. Este o creștere masivă de la aprox. 60 milioane USD în 2015. Până în 2018 este prevăzută o creștere până la 1,76 miliarde USD. O mare parte din această creștere este așteptată de la veniturile din publicitate. Analist eMarketer: Snapchat a reușit să ajungă la generațiile Young Millenials și Z, grupuri demografice cheie. (sursă)

 

Stripe intră pe piața din Singapore.

Stripe este o companie care oferă servicii ca procesarea de plăți online, tranzacții mobile, soluții de protecție a datelor, plăți în numele a terțe părți. Stripe va avea un comision de 3,4% plus 50 de cenți singaporezi pe noua piață. (sursă)

 

Ebay dezvăluie planurile prin care va concura mai îndeaproape cu Amazon.

CEO Ebay: Planurile includ atragerea a 100 de milioane de noi clienți, reclame adresate generației Millennials, intrarea pe piețe emergente precum Turcia, asalt pe rețelele sociale și dezvoltarea unei noi arhitecturi de search în cadrul site-ului. (sursă)

 

4-stripe-instant-payoutsStripe lansează caracteristica Instant Payouts.

Stripe lansează această caracteristică pe toate piețele care folosesc Stripe Connect. Acest serviciu vine după un program pilot alături de Lyft, care a raportat plăți efectuate de 500 de milioane USD. Prin acest serviciu, banii vor fi primiți în aceeași zi. (sursă)

 

 

5-etsy-cumpara-startup-ai-pentru-searchEtsy achiziționează Blackbird, start-up care dezvoltă tehnologii de search și recomandări pentru e-commerce folosind inteligență artificială și machine learning.

Esty dorește să își optimizeze motorul de căutare intern însă a dezvăluit că va folosi tehnologiile Blackbird și în afara zonei de search. (sursă)

 

 

Naspers urmează să primească cel puțin 4 oferte pentru Allegro, cel mai valoros site est european de licitații.

Valoarea site-ului supranumit “Ebay-ul polonez” s-ar putea ridica la 2,2 miliarde USD.  (sursă)

 

6-google-lanseaza-un-smartphoneGoogle va lansa un nou smartphone.

Google a lansat invitații pentru un eveniment mediatic în San Francisco pe 4 octombrie unde este de așteptat că se va anunța lansarea. Zvonuri din industrie spun că Google va renunța la brandul Nexus, pe care îl va înlocui cu “Pixel”. (sursă)

 

 

Bergdorf Goodman din New York a renovat parterul în ideea că noul design al magazinului va fi fotografiat și share-uit pe rețelele sociale. (sursă)

 

Retailerii americani vor angaja 738000 de lucrători sezonieri de Sărbătorile de iarnă, majoritatea pentru a sprijini operațiunile e-commerce. (sursă)

 

Apple a încurajat precomenzile de iPhone 7 pentru a reduce cozile din magazinele sale fizice. (sursă)

 

Valoarea de piață a Amazon a atins 356 de miliarde USD în iulie, devenind astfel a 5-a cea mai valoroasă companie americană.  (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*