Stirile zilei in e-commerce – 21 septembrie 2016

armo-21-septembrie-2016-stirile-zilei-ecommerce

 

1-weinberger-magazin-onlineProducătorul de cărămizi Wienerberger își deschide magazin online.

Wienerberger, cel mai mare producător de blocuri ceramice (cărămizi) din România, a deschis portalul shop.wienerberger.ro, o formă modernă de a selecta produsele de zidărie necesare pentru construcția proiectelor, fiind astfel, primul pas în încercarea de eficientizare a vânzărilor prin diversificarea canalelor de comerț. (sursă)

 

Facebook permite retailerilor să își lege stocul fizic de campaniile sale publicitare.

Astfel, retailerii vor promova doar produse aflate în stoc și într-o locație în apropiere. Această mișcare face parte dintr-o strategie mai amplă a Facebook de a atrage clienți din retail și a concura Google, care oferă reclame similare. (sursă)

 

Ant Financial valorează 75 miliarde USD, mai mult decât Goldman Sachs.

Analiștii estimează că cea mai mare valoare o are Alipay, cel mai popular serviciu de plăți online din China. Valoarea Goldman Sachs este estimată la 70 miliarde USD. (sursă)

 

3-restaurant-online-francez-foodcheri-finantare-6-milioane-usdRestaurantul online francez FoodCheri primește finanțare de 6 milioane USD.

FoodCheri permite clienților să comande feluri de mâncare pregătite de bucătari. Mâncarea este răcită și se poate reîncălzi la livrare. Astfel se evită probleme precum mâncarea rece la livrare. De asemenea comenzile se pot lua cu câteva zile înainte de livrare. (sursă)

 

4-auction-deal-cu-gm-vanzare-masini-onlineAuction Korea, cel mai mare site de licitații din Coreea de Sud operat de Ebay Korea, încheie un parteneriat cu GM pentru a vinde 10 Chevrolet Aveo online.

Se dorește atragerea clienților de 30 și 40 de ani, care cumpără din ce în ce mai mult.. Prețul inițial al mașinii va fi de 15902 USD. Clientul va plăti un avans, va fi direcționat către o reprezentanță din apropiere unde va putea alege opțiuni adiționale pentru mașină apoi va primi un link cu prețul final, prin care va încheia tranzacția cu Auction. (sursă)

 

Standard Hotel va lansa o aplicație prin care clienții vor putea rezerva camere de hotel last-minute la cel mai mic preț.

Aplicația se va numi One Night și va include hoteluri din New York și Los Angeles. Există planuri de extindere către cinci orașe americane, inclusiv San Francisco și Chicago. Aplicația va pune accentul pe experiență, nu pe preț. (sursă)

 

6-transit-transport-app-finantare-2-milioane-usdAplicația Transit va notifica ajuta userii să ajungă la timp pentru a prinde mijlocul de transport în comun dorit.

Aplicația are un tool nou, numit Go, care monitorizează viteza de mers și notifică userul dacă trebuie să meargă mai repede pentru a ajunge la timp în stație. De asemenea, aplicația va oferi și trasee ocolitoare. Transit este disponibilă în 125 de orașe din 9 țări. (sursă)

 

7-sainsburys-vinde-afacerea-de-ebooks-catre-koboSainsbury’s vinde business-ul de E-books către Kobo.

Din nou, un mare retailer iese din zona de digital entertainment. Sainsbury’s Entertainment on Demand include muzică, filme, show-uri TV, reviste și e-books. Kobo este deținut de Rakuten. (sursă)

 

 

8-dpd-franta-lanseaza-produse-noiDPD Franța lansează noi servicii.

Mister Pasha va fi un serviciu premium de livrare after-hours. Pickup Drivre va fi prima rețea de livrări de pachete în mai puțin de 3 minute. Aceste noi servicii au fost lansate în timpul evenimentului E-commerce Paris. (sursă)

 

 

SUA propune reglementarea designului mașinilor autonome.

Autoritatea de reglementare a cerut producătorilor să trimită voluntar detaliile vehiculelor autonome împreună cu o evaluare de siguranță în 15 puncte. Această propunere vine în contextul în care companiile caută moduri de a își pune mașinile autonome pe străzi iar autoritatea de reglementare încearcă să țină pasul. (sursă)

 

9-walgreens-consultatii-dermatologice-onlineWalgreens lansează serviciul de consultații dermatologice online.

Utilizatorii serviciului vor crea un profil, vor urca poze cu zonele de pe corpul lor afectate de probleme dermatologice și vor plăti 59 USD pentru consultații. Ei vor putea primi diagnostic, rețete și recomandări de tratamente de la medici certificați. (sursă)

 

10-75-la-suta-din-subscriberii-fossil-cumpara-din-magazinPână la 75% din consumatorii care primesc e-mailuri de la Fossil sau sunt expuși la marketingul digital al companiei ajung să cumpere din magazinul fizic. (sursă)

 

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.