Stirile zilei in e-commerce – 23 septembrie 2016

armo-23-septembrie-2016-stirile-zilei-ecommerce

1-amazon-photo-printingAmazon lansează serviciul de imprimare foto AmazonPrints.

Amazon va concura direct cu Shutterfly prin acest serviciu. Acesta va fi disponibil pentru membrii Amazon Prime și Amazon Drive. Servicii disponibile în cadrul AmazonPrints: printare foto, photobook, felicitări și calendare. (sursă)

 

Un start-up american ajută comercianții chinezi să își gestioneze retururile.  

Freshingstock se ocupă de retururile multor companii chineze care vând în SUA prin marketplace-uri online ca Ebay sau Amazon. Compania se așteaptă la un volum de un milion de pachete anul acesta, de 9 ori mai mult ca în 2015. (sursă)

 

2-wet-n-wild-social-followersBrandul de beauty Wet N Wild dorește feedback-ul followerilor din social media

Compania spune că această practică i-a adus fani loiali și a ridicat profilul brand-ului în online. După lansarea colecției 2017, produsele au devenit foarte rapid trending. (sursă)

 

 

3-consumatorii-prefera-sa-controleze-calatoria-de-shoppingStudiu: Consumatorii preferă să controleze propria experiență de shopping

Studiul Deloitte arată că două treimi din consumatori preferă să își direcționeze singuri călătoria de shopping, cu 30% mai mult față de acum doi ani. (sursă)

 

 

4-tinerii-duc-la-cresterea-retail-ului-in-europaEuropenii tineri sunt factorul principal în creșterea cumpărăturilor online

Generația millennials este mult mai deschisă la a cumpăra online față de generațiile mai bătrâne. Ei caută să evite stress-ul și să economisească timp. Acest lucru aduce mai mulți retaileri din zona de food în online. (sursă)

 

 

5-americanii-planuiesc-sa-cumpere-online-de-halloweenStudiu: 20% din americanii care sărbătoresc Halloweenul plănuiesc să cumpere online costume, dulciuri și decorațiuni. (sursă)

 

 

 

 

6-nordstrom-digital-chiefNordstrom îl numește pe Ken Worzel președinte al diviziei de retail digital. (sursă)

 

 

 

 

7-consumatorii-folosesc-aplicatii-mobileStudiu: Consumatorii preferă să studieze produse pe mobile.

Studiul Criteo arată că studiul merge mai mult în zona de mobile și că aplicațiilecomerciale au rate de conversie mai mari decât alte alternative digitale. (sursă)

 

 

8-google-investeste-in-airbnbGoogle investește în Airbnb.

Airbnb a primit o nouă finanțare, în valoare de 556 milioane USD, ceea ce ridică valoarea companiei la 30 miliarde USD. Runda de finanțare a avut ca principali actori Google Capital și Technology Crossover Ventures. (sursă)

 

 

9-apple-parteneriat-flipkart-iphone-7Apple încheie un parteneriat cu Flipkart pentru vânzarea iPhone 7 pe platforma e-retailerului.  (sursă)

 

 

 

10-handmade-amazon-rivalizeaza-cu-etsy-in-europaHandmade, marketplace-ul de manufacturi al Amazon, se extinde în Europa.

Platforma Handmade va concura direct cu Etsy și se va extinde în Germania, Franța, Italia, Spania și Marea Britanie. Pentru început vor fi oferite spre vânzare 30000 de produse handmade de la diferiți artiști europeni. (sursă)

 

 

11-facebook-messenger-accepta-plata-p2pFacebook Messenger încurajează plățile P2P.

Facebook a lansat două noi caracteristici ale aplicației Messenger: sondaje de opinie în fereastra de chat și posibilitatea de a trimite bani online. (sursă)

 

 

Platforma de e-commerce Linio din America latină primește finanțare de 55 milioane USD.

Linio, lansată în 2012, a devenit una din platformele e-commerce de succes din America de Sud, oferind mai mult de 6 milioane de produse în 60 de categorii, cu o rețea de 27000 de selleri. Finanțarea va fi folosită pentru a îmbunătăți marketplace-ul domestic și internațional și lansarea de noi modalități de plată și aplicații mobile, pe lângă îmbunătățirea logisticii. (sursă)

 

12-olx-si-property24OLX și Property24 au încheiat un parteneriat.

OLX Filipine se așteaptă la o creștere a numărului de tranzacții imobiliare, cu un număr așteptat de lead-uri de 515000. (sursă)

 

 

 

13-ibm-unionpayIBM lucrează împreună cu UnionPay pentru a crea un sistem de tip blockchain pentru schimbul punctelor de loialitate. (sursă)

 

 

 

14-apple-cumpara-tuplejump-machine-learningApple achiziționează start-up-ul specializat în machine learning Tumplejump.

Apple își dorește extinderea expertizei sale în inteligență artificială prin achiziția de 200 de miliioane USD a companiei indiene. (sursă)

 

 

 

15-avalara-finantare-96-milioane-usdAvalara primește finanțare de 96 milioane USD.

Avalara este specializată în sisteme cloud-based de gestiune a taxelor pentru companii. Cu noua rundă de finanțare Avalara va recumpăra acțiunile vândute investitorilor inițiali, declară CEO-ul său. (sursă)

 

 

Macys tmall superbrandMacy’s va fi catalogat ca superbrand” pe Tmall.

Catalogarea aceasta va oferi o plasare privilegiată a retailerului american pe marketplace-ul deținut de Alibaba. (sursă)

 

 

17-algoritmul-amazon-avantajeaza-amazonO echipă de jurnaliști de investigație declară că algoritmul Amazon avantajează produsele Amazon.

Echipa de știri de investigație a site-ului ProPublica a cumpărat de pe Amazon timp de câteva săptămâni și a descoperit că ranking-urile produselor Amazon au fost mai mari în 80% din timp față de alte produse. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*