Stirile zilei in e-commerce – 27 septembrie 2016

armo-27-septembrie-2016-stirile-zilei-ecommerce

FreshDirect finantare de 189 milioane USD pt extindereFreshDirect obține 189 de milioane USD finanțare pentru extinderea pe noi piețe.

Băcănia online a deservit zonele New York și Philadelphia de la lansarea din 2002. Compania a demarat recent în Brooklyn un serviciu de livrare la oră numit FoodKick. (sursă)

 

2-dot-bo-retailer-mobila-se-inchide-dupa-3-aniRetailerul online de mobilă Dot & Bo se închide după 3 ani.

Compania a anunțat clienții printr-un e-mail că datorită eșecului unor negocieri pentru achiziție, Dot & Bo își va încheia operațiunile. (sursă)

 

 

3-retailerii-canadieni-concureaza-cu-amazon-cu-linii-exclusive-de-produseRetailerii canadieni concurează cu Amazon oferind linii exclusive de produse.

Canadian Tire și Hudon’s Bay Co. oferă produse pe care clienții nu le pot găsi pe Amazon. CEO Hudon’s Bay: ținta este de a dubla vânzările de produse din linia privată. (sursă)

 

4-plata-one-click-va-deveni-o-realitatePlata printr-un singur click este foarte aproape de a deveni o realitate globală.

World Wide Web Consortium a cerut Google, Facebook, Apple și altor companii să creeze o soluție de plată printr-un click care să poată fi aplicată în toată lumea. Noul sistem a fost lansat în anumite versiuni Google Chrome și va permite utilizatorilor să completeze informațiile de plată cu un singur click prin orice browser. (sursă)

 

Apple va dezvolta HealthKit într-un tool de diagnosticare.

Până acum, HealthKit doar a colectat date de la device-uri.  În viitor, software-ul ar putea și interpreta datele respective și va putea oferi recomandări utilizatorilor și doctorilor. Apple a angajat în ultima perioadă experți în îngrijirea sănătății și construiește sisteme care să analizeze mai corect datele pacienților. Scopul principal este să transforme HealthKit într-un tool care îmbunătățește diagnosticarea. (sursă)

 

5-uber-se-extinde-pe-piata-livrarilor-de-mancareUber se extinde global în zona de food delivery.

UberEats angajează personal pentru lansarea în 24 de țări. Planul de extindere al Uber include 16 orașe în 12 țări europene, 11 noi orașe din Asia plus două orașe din Africa de Sud, Dubai și Mexico City. Până acum, UberEats a fost lansat în 36 de orașe din 6 țări. (sursă)

 

 

6-square-update-contactless-chip-tranzactii-mai-rapideSquare a lansat un update prin care îmbunătățește viteza tranzacțiilor.

Compania afirmă că datorită update-ului, timpul între introducerea cardului de către client și finalizarea plății s-a scurtat de la 5,7 secunde la 4,2 secunde. Square a primit până acum 500.000 de comenzi pentru noul său card reader. Actualizarea firmware va fi instalată automat, deci comercianții nu sunt nevoiți să întreprindă vreo acțiune. (sursă)

 

 

7-here-automakers-share-data-on-traffic-conditionsProducătorul german de hărți digitale HERE va oferi servicii prin care șoferii vor putea afla condițiile de trafic de pe drumurile pe care aceștia vor urma să le tranziteze.

Serviciul va colecta date de la mai mulți producători de automobile. Compania este deținută de principalii producători germani de mașini, BMW, Daimler și Volkswagen, care au cumpărat HERE pentru 3,1 miliarde USD. Reprezentanții HERE afirmă că este de așteptat ca și alți mari producători auto să intre în proiect și să contribuie cu date. (sursă)

 

8-dhl-europa-se-extinde-in-ungaria-si-sloveniaDHL își extinde rețeaua europeană.

DHL lucrează de acum în parteneriat cu serviciile poștale din Slovenia și Ungaria. Compania afirmă că susține în mod specific dezvoltarea e-commerce-ului din cele două țări. Este de așteptat ca e-commerce-ul să crească cu 36% în Ungaria până în 2020 și cu 53% în Slovenia în aceeași perioadă. Serviciul DHL Parcel Europe este acum disponibil în 18 țări. (sursă)

 

9-plata-nfc-cu-mobilul-solutii-imm-uriNCR lanseză o aplicație de banking adresată IMM-urilor.

Noua aplicație Business Banking Mobile va facilita afacerilor mici și mijlocii accesul la serviciile bancare online. Aplicația este în faza pilot, lansarea fiind programată pentru începutul anului 2017. (sursă)

 

 

Thailanda reguli mai stricte de colectare impozite companii internetGuvernul thailandez ia în considerare adoptarea unor reguli mai stricte de colectare a impozitelor pentru companii de Internet și tehnologie. (sursă)

Vor fi analizate inclusiv transferurile mobile și plățile online, precum și situațiile unor companii ca Google. Thailanda se axează pe schimbarea regulamentelor existente pentru a nu ajunge în situația Indoneziei, care încearcă să colecteze impozite retroactive de la Google.

 

SWIFT-furturile-online-se-vor-inmultiSWIFT: Atacurile informatice asupra băncilor se vor înmulți. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.