Stirile zilei in e-commerce – 28 septembrie 2016

armo-28-septembrie-2016-stirile-zilei-ecommerce

0-cumparatorii-verifica-intai-preturile-pe-amazonSondaj: 55% din cumpărătorii online verifică mai întâi prețurile de pe Amazon.

Anul trecut cifra era de 44%, indică firma de sondaje BloomReach. Motoarele de căutare au scăzut în relevanță pentru cumpărători, doar 28% începându-și experiența de cumpărare pe Google sau Yahoo Search, față de 34% anul trecut. (sursă) 

1-tech-si-retail-sunt-de-abia-la-inceputMai mulți directori din retail afirmă că tehnologia va schimba profund comerțul și că schimbările sunt abia la început.

La Retail’s Digital Summit directori de la Under Armour, Target, Macy’s, PetSmart și Dick’s Sporting Goods au vorbit studenților în informatică despre viitorul legăturii dintre comerț și tehnologie. Nicolas Franchet, Facebook: Industria se îndreaptă către o etapă în care mobile-ul primează iar următoarele schimbări profunde vor fi aduse de realitatea virtuală și realitatea augmentată. (sursă)

 

2-west-elmRetailerul de mobilă West Elm are în plan deschiderea unui hotel boutique.

Liderii companiei spun că această mișcare este o alternativă la greșeala obișnuită în industrie, anume aceea de a deschide prea multe magazine. (sursă)

 

4-amazon-india-bollywoodAmazon Prime se extinde în India.

Amazon va oferi filme Bollywood abonaților la serviciul Prime, în urma unui parteneriat încheiat cu un producător indian de succes. Abonații americani la Amazon Prime cheltuiesc în medie de două ori mai mult pe marketplace-ul Amazon față de cei care nu sunt abonați. (sursă)

 

 

Furnizorul de servicii de retail e-commerce Kibo Software achiziționează Baynote.

Baynote este o companie care creează profile de cumpărători bazate pe comportamentul online al acestora.  (sursă)

 

5-mcdonalds-va-crea-5000-de-articole-de-continutMcDonald’s va crea 5000 de articole de conținut în 2016.

Filtrele Snapchat ale companiei au generat 308 milioane de vizualizări. (sursă)

 

 

 

6-live-nation-bilete-la-concert-prin-snapchatLive Nation folosește Snapchat pentru a vinde bilete la spectacole.

Biletele la un concert Ariana Grande se vând pe Snapchat printr-o campanie publicitară care permite utilizatorilor să viziteze o pagină de vânzare Ticketmaster în urma unui swipe. (sursă)

 

 

7-holiday-ecommerce-creste-mobile-commerceRaport: Creșterea mobile commerce va afecta creșterea altor forme de e-commerce.

Raportul companiei NetElixir afirmă că deși vânzările mobile vor crește cu 30% în următoarea perioadă, sunt afectate alte forme de e-commerce deoarece consumatorii au tendința de a cheltui mai puțin pe achizițiile mobile față de cât cheltuie via desktop. (sursă)

 

 

8-ledbury-majoritatea-clientilor-vin-prin-siteAproximativ 70% din vânzările retailerului de fashion pentru bărbați Ledbury vin prin site-ul companiei. (sursă)

 

 

 

9-target-chief-digital-office-pleacaJason Goldberger, Chief Digital Officer al Target, demisionează.

Demisia vine într-o perioadă în care compania încearcă să atragă atenția asupra promoțiilor sale și prețurilor mici. (sursă)

 

 

10-waze-arata-userilor-reclamele-pe-care-le-vorWaze permite utilizatorilor să aleagă brandurile de la care vor să vadă reclame.

Nick Dunham, Dunkin Donuts: „Avem oportunitatea de a identifica și recompensa cei mai fideli clienți prin plusul de personalizare și contextualizare ”. (sursă)

 

 

Google-Internet-in-cafenele-si-malluri-din-indiaGoogle va oferi Internet în India prin Wi-Fi hot spots instalate în locuri precum cafenele, mall-uri sau stații de transport.

Prin programul Google Station, compania dorește să îmbunătățească accesul la internet al indienilor. Google va monetiza serviciul oferit în gări. Programul se va extinde în viitor și în Indonezia și Filipine. (sursă)

 

 

12-walmart-vrea-sa-cumpere-actiuni-flipkartWal-Mart se află în discuții pentru achiziționarea unei participații în Flipkart.

Wal-Mart încearcă să compenseze startul lent în e-commerce. Compania a achiziționat recent Jet pentru 3 miliarde USD. Pentru Flipkart ar fi prima injecție de capital după cea din iulie 2015 și ar oferi o bună metodă de amortizare a pierderilor pe măsură ce va concura pentru o cotă de piață. (sursă)

 

3-amazon-infiltreaza-casele-muzica-echoAmazon dezvoltă un serviciu de music streaming care va fi mai ieftin decât Apple Music sau Spotify.

Se anticipează că Amazon va pierde bani cu abonamentul de 5 USD/lună, însă miza este aceea de a crește vânzările gadgetului Amazon Echo. Detalii legate de noul serviciu vor fi anunțate în următoarele săptămâni. (sursă)

 

14-profitul-boohoo-se-dubleazaRetailerul fashion Boohoo și-a dublat profitul brut în prima jumătate a lui 2016.

Boohoo.com targetează clienți între 16 și 24 de ani cu haine de brand propriu la prețuri accesibile. Retailerul britanic are 4,5 milioane de consumatori activi. (sursă)

 

 

 

15-salesforce-intra-in-ecommerceSalesforce introduce un nou serviciu e-commerce după achiziția de 2,8 miliarde USD a Demandware din iulie 2016.

Salesforce Commerce Cloud  va ajuta clienții să deschidă magazine online și puncte de vânzare in-store. Piața globală de software pentru comerț online va crește la 5 miliarde USD în 2018. (sursă)

 

16-amazon-concureaza-direct-cu-fedex-si-upsAmazon pune bazele propriei operațiuni de livrare și va concura direct cu FedEx și UPS.

Directorii companiei afirmă că acesta este un pas logic pentru a-și mări capacitatea de livrare. Anumite informații din industrie indică faptul că țelul Amazon este acela de a-și livra propriile pachete și de a oferi servicii de livrare și altor retaileri. (sursă)

 

 

17-google-translate-engleza-chineza-neural-machine-translationGoogle a anunțat că traducerile din chineză în engleză sunt efectuate de Google Translate folosind un sistem neural automatizat.

Google a încorporat rețele neurale în din ce în ce mai multe aplicații proprii. Aceste sisteme ajută Google să își gestioneze mai eficient centrele de date. Google va publica și o lucrare științifică despre aceste sisteme. (sursă)

 

Guvernul german ordonă Facebook să înceteze colectarea datelor utilizatorilor WhatsApp din Germania.

Fondatorul WhatsApp a afirmat public după achiziția de către Facebook faptul că nimic nu se va schimba pentru useri iar în aplicație nu vor exista reclame. Datele transmise către Facebook sunt în scop comercial și includ marketingul și publicitatea. Autoritatea de profil din Hamburg descrie situația din prezent ca derutantă pentru utilizatori și drept o încălcare a legii naționale de protecție a datelor. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.