Stirile zilei in e-commerce – 30 septembrie 2016

1-jc-penney-retail-successJC Penney  se adaptează erei omnichannel

Vice-președintele executiv al companiei a participat la o sesiune de Q&A în cadrul Retail’s Digital Summit în care a vorbit despre oportunități pe mobile și noi modele de magazine fizice și online. (sursă)

 

 

3-amazon-alexa-pe-dispozitive-jamAsistentul vocal Amazon Alexa va fi integrat și în device-uri care nu se află sub brandul Amazon.

Alexa va fi integrat în smart speaker-ul Jam Audio, disponibil pe Best Buy și Fire TV Stick, disponibil pe Amazon din 20 octombrie. (sursă)

 

 

4-atlet-curtat-cu-un-joc-pe-snapchatUnder Armour curteză sportivii tineri cu un joc pe Snapchat.

În cadrul jocului, userii pot intra în pielea jucătorului de fotbal american Cam Newton și pot sări peste obstacole. Jocul este targetat pe segmentul de tineri sportivi între 14 și 22 de ani, grup demografic care folosește intens Snapchat. (sursă)

 

5-starbucks-lanseaza-upstandersStarbucks lansează seria “Upstanders” în social media.

În show sunt prezenți oameni care aduc schimbări pozitive în societate. (sursă)

 

 

 

Cowen & Co.: Amazon nu a reușit să obțină o poziție de lider în vânzările online pe segmentul grocery, având o cotă de piață de mai puțin de 1% în SUA. (sursă)
6-turntable-fotografii-mai-buneOrangemonkie permite utilizatorilor să facă poze de produs mai bune.

Compania permite retailerilor să folosească masa rotativă Foldio360 pentru a face fotografii 360 de grade de înaltă calitate. Compania oferă si light boxes pentru fotografierea produselor de mici dimensiuni. (sursă)

 

 

7-traficul-mobile-va-creste-de-10-ori-pana-in-2019Traficul global pe smartphone va crește de 10 ori între 2014 și 2019. (sursă)

 

 

 

 

8-paypal-payleasePayPal și PayLease încheie un parteneriat pentru a oferi celor care cumpără sau închiriază locuințe mai multe opțiuni de plată. (sursă)

 

 

 

Google extinde serviciul său de ride-sharing.

Utilizatorii din San Francisco pot descărca o aplicație numită Waze Rider și pot cere o cursă folosind aplicația de navigație Waze. Momentan, Google restricționează numărul de curse la două pe zi, atât pentru șoferi cât și pentru clienți. (sursă)

 

9-apple-lanseaza-app-store-search-adsApple lansează reclame search în App Store.

Noul serviciu va fi lansat pe 5 octombrie. Reclamele vor fi deasupra rezultatelor căutării în App Store. Apple va sugera cuvinte cheie bazate pe metadate. (sursă)

 

 

Higher Logic, o platformă CRM care permite crearea de comnuități private online, obține o finanțare de 55 milioane USD.

Platforma are deja 25 de milioane de membri în 200.000 de comunități. Nișa abordată de Higher Logic este cea de ONG-uri. (sursă)

 

10-facebook-at-work-lansare-10-oct-londraFacebook At Work va fi lansat pe 10 octombrie la Londra.

Facebook va lansa o versiune business a platformei de socializare și va intra astfel pe piața de servicii de comunicare dedicate companiilor. Va fi prima lansare a unui produs global Facebook în afara SUA, iar aceasta se datorează faptului că produsul a fost dezvoltat la Londra și unii din cei mai mari clienți sunt europeni. (sursă)

 

Samsung Pay a fost lansat și în Rusia. (sursă)

 

Reprezentanții Ministerului de Finanțe din Indonezia au descins asupra biroului Google din Jakarta în căutarea de date care să susțină acuzațiile de neplata taxelor.

Conform Ministerului de Finanțe indonezian, ofițerii autorizați au vizitat sediul Google din Jakarta de mai multe ori în ultimele săptămâni și au cerut întâlniri cu oficialii companiei. Guvernul indonezian a trimis recent și o scrisoare de avertisment în urma refuzului Google de a se supune unui audit. (sursă)

 

Amazon lansează Premiul Alexa, o nouă competiție de dezvoltare de chatbots adresată studenților

Premiul pentru cel mai bun “socialbot” este de 500.000 USD. Se va acorda și un premiu de 1 milion USD instituției creatoare a chatbot-ului care va reuși să mențină o conversație de 20 de minute cu un utilizator uman. Amazon va acorda premii în bani, servicii și device-uri Alexa. Scopul competiției este crearea unui “socialbot” integrat Alexa care să converseze cu userii pe diverse teme.  (sursă)

 

yext-uber-1Uber si Yext încheie un parteneriat.

Yext este un start-up din New York specializat în date de localizare pentru companii, date care ajută cumpărătorii online să își rezerve curse către magazinele și restaurantele lor favorite. Parteneriatul va permite companiilor să ofere reclame și materiale de marketing pe platforma Uber. (sursă)

 

 

xiaomi-mi-home-storesXiaomi va deschide 1000 de magazine în China până în 2020

Xiaomi s-a concentrat până recent pe vânzări online și a fost liderul pieței de smartphone din China în 2014 și 2015. Compania a pierdut supremația în fața brandurilor compatrioților Huawei, Oppo și Vivo, care vând device-uri premium. Xiaomi speră ca prin magazinele sale fizice care sunt similare cu magazinele Apple să redevină lider și să concureze mai îndeaproape cu rivalul Huawei. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*