Stirile zilei in e-commerce – 25 octombrie 2016

1-paypal-facebook-messengerPayPal va oferi o nouă opțiune de plată în cadrul Facebook Messenger.

PayPal își extinde serviciile și către piața de consum, iar pentru acest scop a încheiat parteneriate cu MasterCard, Visa, Vodafone și Alibaba în ultimele luni. Prin acordul cu Facebook Messenger, PayPal va avea acces la un miliard de clienți potențiali. (sursă)

 

 

2-android-pay-extindere-visa-mastercardAndroid Pay a anunțat două parteneriate strategice cu Visa și MasterCard.

Prin acest parteneriat, Android Pay își extinde serviciile practic către sutele de mii de website-uri unde sunt acceptate Visa Checkout sau MasterPass ca modalități de plată. Lansarea noilor servicii Android Pay va începe cu Marea Britanie, Singapore, Australia și Hong Kong.  (sursă)

 

 

3-av-store-afaceri-de-3-milioane-usdAVstore se îndreaptă spre afaceri de 3 mil. euro din comercializarea de echipamente audio-video: 40% din totalul vânzărilor este realizat în ultimul trimestru.

“Aproximativ 40% din totalul vânzărilor realizate într-un an este generat în cel de-al patrulea trimestru, atunci când un stoc mare de produse este scos la vânzare. Ediția de anul trecut a Black Friday ne-a depășit așteptările și credem că interesul pentru acest fenomen de reduceri va crește și în acest an”, a declarat Bogdan Ștefan, unul dintre cei patru proprietari ai AVstore. (sursă)

 

 

Cinci din cele mai mari bănci americane au anunțat lansarea Zelle, o aplicație de transferuri de bani care va concura împotriva PayPal, Venmo și Square Cash.

Aplicația Zelle este construită pe rețeaua de plată deținută de bănci precum Chase, CitiBank sau Bank of America. Utilizatorii Zelle vor putea transfera bani prin intermediul smartphone-urilor către alți utilizatori, care vor avea acces imediat la fonduri. (sursă)

 

5-intel-investeste-in-12-companii-techIntel Capital investește 38 milioane USD în 12 start-up-uri de tehnologie.

Companiile finanțate de Intel activează în zone precum big data analytics, device-uri autonome, realitate virtuală și augmentată. (sursă)

 

 

 

6-new-york-times-investeste-in-ghiduri-pentru-consumatoriNew York Times achiziționează două site-uri de recomandări și ghiduri pentru consumatori pentru 30 milioane USD.

Site-urile Wirecutter și Sweethome oferă ratinguri pentru gadget-uri și echipamente tech și apoi direcționează consumatorul către site-urile comercianților care le vând, obținând un procent din vânzările care vin pe calea de recomandare. New York Times a raportat pierderi cauzate de scăderea veniturilor din publicitate online și din vânzările print. (sursă)

 

 

7-google-achizitioneaza-startup-eye-trackingGoogle achiziționează Eyefluence, start-up de tehnologie care monitorizează mișcările ochiului.

Tehnologia Eyefluenceeste foarte importantă pentru viitoarele generații de căști VR. Eyefluence permite utilizatorilor de căști VR sau ochelari augmentați să își folosească ochii ca pe cursorul unui mouse și să facă o selecție printr-o simplă mișcare a ochilor. (sursă)

 

 

8-twitter-va-taia-sute-de-joburiTwitter plănuiește să renunțe la 300 de angajați, aproximativ 8% din personal.

Pe măsură ce pierderile cresc și creșterea încetinește, Twitter încearcă să își limiteze cheltuielile. Datorită scăderii prețului cu 40%, Twitter nu a putut oferi inginerilor săi acțiuni, devenind astfel greu să concureze pentru angajați talentați. (sursă)

 

 

 

9-netflix-senior-debt-offeringNetflix plănuiește să obțină 800 de milioane USD prin emiterea de obligațiuni de datorii pe termen lung.

Prin această mișcare, Netflix dorește să finanțeze conținut nou și exclusiv, o operațiune costisitoare. Netflix a mai emis astfel de obligațiuni în 2015, când a strâns 1 miliard USD, ajungând la datorii totale pe termen lung de  2,4 miliarde USD. (sursă)

 

 

10-singles-day-extinsAlibaba extinde Singles Day pe mai multe piețe.

Sute de branduri vor vinde cumpărătorilor din Taiwan și Hong Kong pe 11 noiembrie, de Singles Day, Black Friday-ul chinez. Anul trecut Alibaba a înregistrat vânzări de 13,55 miliarde USD. (sursă)

 

 

11-q-fifty-one-achizitie-pentru-reinventare-strategie-e-commerceRetailerul fashion pentru bărbați Q Fifty One achiziționează Edition Collective, seller online din aceeași nișă de piață.

Q Fifty One își va relansa astfel strategia online. (sursă)

 

 

 

12-topshop-snapchat-storiesTopshop se bucură de succes pe Snapchat datorită poveștilor zilnice pe care le publică.

Compania se laudă cu 90% rată de vizualizare completă a postărilor sale pe Snapchat stories. Zilnic sunt postate produse nou și outfit-uri compuse pentru weekend în fiecare vineri. Fanii brandului pot cumpăra obiectele expuse de pe un landing page dedicat. (sursă)

 

 

13-staples-strategieStrategia de creștere pe mobile a Staples se axează pe o politică specială de pricing și conținut orientat spre pozitivitate.

Compania folosește de asemenea publicitate interactivă și messaging direct, printre alte tactici. (sursă)

 

 

15-52-din-mileniali-studiaza-online-dar-82-cumpara-din-magazin-fizicStatistică Alliance Data: 52% dintre membrii generației Millennials consideră opțiunea de achiziție online drept un criteriu foarte important atunci când aleg de unde să cumpere, însă 82% dintre ei preferă să cumpere din magazine fizice. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.