Stirile zilei in e-commerce – 26 octombrie 2016

1-tmall-vinde-lux-de-11-noiembrieTmall nu va vinde numai articole cu discount de Singles Day, ci și branduri de lux, precum Maserati sau Guerlain.

Alibaba a declarat că 80% dintre cele mai cunoscute branduri de lux din lume vor fi disponibile pe platforma sa. Targetul de clienți: membrii APass ai Alibaba. Compania se așteaptă să livreze peste 1 miliard de colete de Singles Day. (sursă)

 

 

andrei-chirila_chief-marketing-officer-fashion-daysFashion Days va organiza Black Friday în data de 18 noiembrie.

În acest an, clienții se vor bucura de selecții aduse în exclusivitate pentru campania de Black Friday, numărul produselor achiziționate special pentru această ocazie fiind de 4 ori mai mare decât în 2015. Oferta va conține produse de sezon, majoritatea fiind din colecțiile toamnă-iarnă 2016. (sursă)

 

 

2-si-ceva-show-de-gatit-pe-twitchTwitch, serviciul de live streaming deținut de Amazon, va găzdui un show de gătit numit “ChefShock”.

Gazda show-ului va Justin Warner, care va pregăti diverse rețete în timp ce va interacționa în timp real cu spectatorii. Înainte de fiecare episod al show-ului, spectatorii vor putea cumpăra ingredientele pentru rețeta prezentată, fie folosind lista din preview sau apelând la unul din furnizorii oficiali ai show-ului. (sursă)

 

 

2-pearson-ibm-watson-pe-platforma-elearningPearson, cea mai mare companie de educație din lume, va folosi platforma Watson a IBM pentru a aduce educația din sălile de seminar în lumea virtuală.

Pearson va folosi IBM Watson ca un meditator online pentru cursurile de facultate. Compania a înregistrat scăderi în vânzările de cărți și înscrierile în instituția sa de învățământ. Parteneriatul se va numi Revel și va reuni conținutul cursurilor, evaluare și interacțiune cu studenții. (sursă)

 

 

3-mastercard-chatbots-pentru-banci-si-comercianti

MasterCard dezvoltă chatbots bazați pe inteligență artificială pentru Facebook Messenger.

Chatbots vor ajuta clienții să încheie tranzacții, să își gestioneze finanțele și să facă cumpărături direct din platforma Facebook Messenger. Este de așteptat ca până la finalul anului vânzările online prin chatbots să ajungă la 2 miliarde USD. (sursă)

 

 

4-att-serviciu-streaming-35-usd-pe-lunaAT&T își lansează serviciul de streaming TV cu un abonament de 35 USD pe lună.

Pachetul DirecTV Now va include mai mult de 100 de canale și date mobile nelimitate pentru vizionare TV. Pachetul va fi livrat direct pe internet, nefiind nevoie de receiver de cablu sau antenă parabolică. Oferta AT&T este momentan cea mai atractivă de pe piață, cu un preț mic pentru un număr mare de canale. (sursă)

 

 

 

5-google-express-se-extindeGoogle Express se extinde și acoperă ca zonă de livrare 90% din teritoriul SUA.

Google: Putem ajunge la  70 de milioane de noi clienți potențiali. Momentan serviciul este disponibil pentru comenzi minime între 15 și 35 USD iar în multe zone livrările se vor face în magazine fizice și în parteneriat cu magazine locale. Astfel, Google Express va concura îndeaproape cu Amazon Prime Now. (sursă)

 

 

6-actiunile-apple-scadPrețul acțiunilor Apple a scăzut în urma scăderii prețurilor pentru smartphone-uri și previziunile de profitabilitate scăzute pentru perioada de Sărbători.

Apple suferă prima scădere în vânzări din 2001. În trimestrul 3 a vândut 45,5 milioane de device-uri iPhone, cu un preț mediu de 618 USD, față de 670 USD cu un an în urmă. Veniturile au scăzut cu 9%, la 46,9 miliarde USD. (sursă)

 

 

7-samsung-pay-se-transforma-in-portofel-digitalSamsung Pay lansează o nouă interfață și mai multe funcții pentru companiile e-commerce.

Samsung Pay devine astfel un portofel digital. Utilizatorii vor putea stoca versiuni digitale de cărți de credit și debit, carduri de membru în programe de fidelitate și vor putea strânge cupoane pentru diverse acțiuni, precum interacțiuni în social media sau un anumit număr de comenzi plasate. (sursă)

 

 

 

8-airbnb-creste-vanzarile-localeAirBnB contribuie în mod semnificativ la încasările din restaurantele și cafenelele locale.

42% din oaspeții AirBnB cheltuie bani în localuri din zona în care stau, ceea ce înseamnă 4,5 miliarde USD pentru restaurante la nivel global. Această statistică aduce în prim plan ideea de a se folosi AirBnB ca metodă de recomandare și folosirea ghidurilor locale pentru scopuri de promovare. (sursă)

 

 

 

9-creativelive-foloseste-aplicatii-mobilePlatforma educațională CreativeLive lansează noi aplicații care permit utilizatorilor să se înscrie la  cursuri din orice domeniu, de la fotografie la educație financiară.

Au fost lansate aplicații pentru iPhone, iPad și Apple TV. CreativeLive oferă acces la mai mult de 10.000 de ore de clipuri educative de la experți recunoscuți. Studenții pot beneficia și de o lecție gratuită pe zi. Platforma numără în prezent peste 10 milioane de studenți.  (sursă)

 

 

10-udacity-ibm-watson-ai-nanodegreeUdacity încheie un parteneriat cu IBM Watson și va oferi un program educațional în tehnologia AI.

Programul costă 1600 USD pentru 2 semestre, durează 26 de săptămâni și acoperă subiecte precum logică și planificare, probabilități, teoria jocurilor, sisteme cognitive și NLP. Prin acest curs, Udacity caută să ofere dezvoltatorilor o „înțelegere fundamentală a inteligenței artificiale”. (sursă)

 

 

11-apple-pay-functioneaza-in-metroul-japonezApple Pay este funcțional în mijloacele de transport public din Japonia.

Provocarea Apple a fost să integreze mijloacele de plată online într-un sistem deja existent la punct și într-o societate care încă folosește banii lichizi în mod curent. (sursă)

 

 

 

12-facebook-demo-aplicatie-realitatea-augmentata-pentru-live-videoFacebook dezvoltă o nouă aplicație de realitate augmentată pentru live video.

Chief Product Officer Facebook: În următorii 5 ani, 70% din traficul de pe Internet va fi video. (sursă)

 

 

 

13-google-fiber-incetinesteGoogle intenționează să renunțe temporar la programul Google Fiber prin care să implementeze Internet de mare viteză prin fibră optică în 11 orașe din SUA.

Executivii Google văd capabilitățile wireless ale WebPass, companie pe care intenționează să o achiziționeze, drept o variantă mai eficientă și mai puțin costisitoare. (sursă)

 

14-jack-ma-sustine-folosirea-big-data-pentru-lupta-impotriva-crimei-onlineJack Ma susține folosirea big data pentru lupta împotriva infracționalității.

Jack Ma: Capabilitățile Chinei de stocare și folosire a datelor sunt fără rival în lume și politicile de luptă împotriva infracționalității nu se pot implementa fără a fi analizate informații despre cetățenii săi. Opinia lui Jack Ma rezonează cu cea a autorităților chineze privind acest subiect. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.