Tencent, Amazon si WhatsApp in stirile zilei in e-commerce – 17 noiembrie 2016

 

1-tencent-investeste-in-economie-stagnantaInvestițiile Tencent au condus la creșterea companiei, în condițiile unei economii chineze cu un ritm de creștere în scădere față de anii precedenți.

Deși Tencent a cheltuit cu 69% mai mult în trimestrul 3, acest lucru a condus la o creștere de 52% în venituri față de cifrele anticipate. Venitul net al companiei a crescut cu 43% în trimestrul 3. (sursă)

 

 

 

Morrisons Launches Price Match  SchemeSupermarketul Morrisons a lansat un nou serviciu prin care clienții Amazon Prime pot ridica în aceeași zi produsele comandate în magazinele sale.

Serviciul se numește “Morrisons at Amazon” și clienții în și din jurul Londrei beneficiază de întreaga gamă de produse disponibile pe aplicația Prime Now. Acest nou serviciu întărește parteneriatul dintre cele două companii. Previziunile economice afirmă că Morrisons ar putea crește cu 68% în 5 ani. (sursă)

 

3-adyen-adauga-wechat-la-serviciile-saleAdyen, platforma de plăți globală care servește companii precum Uber, Facebook sau Netflix, a adăugat WeChat Pay în portofoliul său de modalități locale de plată.

Este primul provider major de servicii care intregrează WeChat Pay în oferta sa la nivel global. Astfel, acesta este pasul final în deschiderea e-commerce-ului global către cei peste 400 de milioane de cumpărători chinezi, după precedenta integrare a Adyen cu UnionPay și Alipay. (sursă)

 

4-tencent-investeste-petuum-aiTencent investește în Petuum, platformă de dezvoltare pentru inteligență artificială și machine learning.

Petuum a primit recent 15 milioane USD finanțare, cu participație de la Tencent. Petuum permite organizațiilor să creeze soluții AI și machine learning cu resurse minime folosind module standardizate și metode repetabile. (sursă)

 

 

5-deliveroo-si-heineken-parteneriat-livrare-alcoolDeliveroo și Heineken intră într-un parteneriat prin care Heineken  va vinde un nou brand de bere și cidru exclusiv prin Deliveroo.

Toate băuturile comandate prin aplicația Deliveroo vor fi livrare în maxim 20 dem inute. Heineken va începe cu 15 locații în Londra și are planuri de extindere și în restul Marii Britanii până la finalul anului. (sursă)

 

 

6-target-isi-revineTarget își revine, după cel mai bun trimestru 3 din ultimii 8 ani, având creșteri importante datorită sezonului back-to-school.

Cele mai mari creșteri în vânzări au fost înregistrate de produsele pentru copii, fashion și home&deco. Cererile pentru electronice continuă să fie scăzute și segmentul grocery este și el sub așteptările companiei. Vânzările online ale Target au crescut cu 26% în trimestrul 3. (sursă)

 

 

7-barnes-and-noble-tableta-nook-50-usdBarnes & Noble lansează o tabletă de 50 USD.

Deși a concurat îndeaproape cu Amazon pe piața e-readerelor, ultimii ani au fost slabi pentru companie în ce privește vânzările de hardware, majoritatea lansărilor de produse fiind făcute în colaborare cu Samsung. Analiștii sunt optimiși în privința tabletei NOOK de 7’’, care cost[ doar 50 USD. (sursă)

 

 

8-amazon-instant-paymentAmazon va oferi cash instant pentru retururile de jocuri video.

Prin programul „Instant Payment”, clienții Amazon pot aduce sau trimite către Amazon produsele pe care nu le mai doresc și vor primi banii înapoi. Până acum, Amazon oferea credit pentru cardurile cadou, însă și-a modificat politicile pentru perioada de Sărbători. Programul este momentan disponibil doar pentru retururi de jocuri video. (sursă)

 

9-google-play-newsstandGoogle relansează aplicația Google Play Newsstand pe Android și iOS și anunță și lansarea unei verisuni web.

Versiunea îmbunătățită a aplicației oferă un rezumat al știrilor pe care Google le consideră relevante pentru utilizator și o secțiune de Highlights cu subiecte de potențial interes pentru user. Aplicația are mai mult de 100 de milioane de utilizatori activi lunar. Newsstand concurează diresct cu Apple News și Flipboard. (sursă)

 

10-amazon-scade-pretul-prime-cu-20-usdCu ocazia lansării The Grand Tour, serial inspirat de fostul Top Gear, Amazon reduce cu 20 USD abonamentul anual pentru Prime.

Reducerea va fi disponibilă 24 de ore și este menită să stimuleze înscrierile în program. Amazon lansează și o caracteristică Alexa prin care utilizatorii care dețin device-uri Echo sau dotate cu Alexa pot vedea conținut exclusiv, declanșat de vocile vedetelor show-ului, Jeremy Clarkson, James May și Richard Hammond. (sursă)

 

 

11-whatsapp-lanseaza-apeluri-videoWhatsApp lansează funcția de apeluri video pentru cei 1 miliard de utilizatori ai săi.

Pentru a putea folosi noua funcție, userii trebuie să atingă butonul call din colțul din dreapta sus al unei conversații și apoi vor fi întrebați dacă va fi vorba de un apel voce sau video. Userii trebuie doar să aleagă apelul video. (sursă)

 

 

 

12-internetul-va-depasi-tv-in-2017-germaniaStudiu: Adulții din Germania vor petrece în 2017 mai mult timp online decât uitându-se la TV.

Pe măsură ce conținutul migrează spre platforme de streaming, se produce o schimbare în modul în care se consumă media. Companiile media tradiționale își măresc ofertele pe digital pentru a ține pasul cu Amazon sau Netflix. Anul acesta marchează o nouă premieră: adulții din Germania și UK petrec mai mult timp pe Internet folosind dispozitive mobile, în detrimentul computerelor. (sursă)

 

Microsoft oferă concesii autorității antitrust a UE în privința achiziției LinkedIn.

Microsoft a fost de acord cu anumite condiții ale Comisiei Europene după ce aceasta și-a exprimat îngrijorările privind concurența corectă în lumina ofertei de achiziție a LinkedIn de către gigantul american pentru suma de 26 miliarde USD. Ar urma să fie cea mai mare achiziție a Microsoft de până acum. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.