Amazon, Uber si Yahoo in stirile zilei in e-commerce – 15 decembrie 2016

 

Amazon a lansat o nouă aplicație de shopping pentru toate Apple TV care folosesc tvOS.

Aplicația, foarte folositoare abonaților Prime, permite utilizatorilor să cumpere direct din Apple TV. Se poate cumpăra folosind telecomanda, în urma intrării în contul personal. Ecranul principal al aplicației arată colecții de produse selectate de Amazon. (sursă)

 

Uber lansează o flotă de mașini autonome în San Francisco.

Autoritățile au ripostat la această mișcare: DMV California a trimis o scrisoare către Uber prin care îi cere încetarea operațiunilor cu mașini autonome, afirmând că este nevoie de permise speciale pentru testare. Compania a replicat că nu este nevoie, întrucât mașinile au permanent o prezență umană în interior pentru a monitoriza constant situația și a prelua controlul volanului la nevoie. (sursă)

 

 

Yahoo dezvăluie faptul că a suferit un atac cibernetic masiv în 2013.

Compania a afirmat că aproximativ 1 miliard de conturi de utilizator au fost compromise în august 2013, aceasta devenind cea mai mare breșă de securitate din istoria sa. Reprezentanții Yahoo afirmă că acest incident nu va afecta achiziția companiei de către Verizon. (sursă)

 

 

Serviciul de streaming al Amazon, Prime Video, devine global, fiind acum accesibil în peste 200 de țări și teritorii.

Pe Prime Video se vor putea show-uri celebre, precu, Grand Tour sau Mozart. Serviciul va cost pentru început 2,99 USD lunar. După șase luni, costul abonamentului Amazon Prime Video va fi de 5,99 USD/lună, mai ieftin față de un abonament Netflix, care costă 7,99 USD/lunar. (sursă)

 

Serviciul de știri News Republic al Cheetah Mobile lansează platforma Spark pentru influenceri.

Cheetah Mobile are 612 milioane de utilizatori la nivel global, iar News Republic este un agregator de știri cu peste 30 de milioane de useri, fiind achiziționat de prima în august pentru 57 milioane USD. Astfel, Cheetah Mobile va adăuga conținut de la influenceri, celebrități sau persoane populare și se vor livra către useri personalizat conform conținutului de news feed urmărit de aceștia. (sursă)

 

Amazon a lansat propriul său brand de cămăși bărbătești, brand disponibil strict abonaților Prime.

Amazon caută să atragă cumpărătorii high-end către abonamentul său Prime. Față de alte branduri consacrate, Amazon vinde cămășile la un preț semnificativ mai mic. Brandul său se numește Buttoned Down, iar cămășile costă între 39 și 49 USD, față de o cămașă similară Brooks Brothers, care se vine la prețul de 92 USD. (sursă)

 

Twitter a lansat un update prin care userii pot transmite live prin video prin aplicația iOS sau Android.

Noua caracteristică are la bază aplicația de live video a Twitter, Periscope. Avantajul live video Twitter este ușurința față de aceeași operațiune în cadrul Facebook. (sursă)

 

 

 

Amazon efectuează prima livrare comercială cu dronă.

Pachetul conținea popcorn și un device Fire TV și a fost livrat în 13 minute către o fermă din Cambridge, UK. Clientul avea o zonă de aterizare special amenjată. Livrarea marchează intrarea în operare a programului de drone al Amazon, Prime Air. Scopul Amazon este să livreze comenzile prin intermediul dronelor în maxim 30 de minute. (sursă)

 


Compania chineză de investiții CDH Investments acordă finanțare de 120 milioane USD start-up-ului chinez de deep learning Sense Time.

Sense Time a fost fondat în urmă cu doi ani și afirmă că este singura companie chineză care își creează propriile infrastructuri și algoritmi de deep learning. Momentan compania oferă aplicații în domenii precum recunoaștere facială, de limbaj, de vehicul, obiecte și procesare de imagine pentru companii precum Huawei, Xiaomi, Sina sau JD. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*