Mercedes, Amazon si Google in stirile zilei in e-commerce – 16 decembrie 2016

 

Garena, start-up-ul asiatic evaluat la 3,75 miliarde USD plănuiește o ofertă publică inițială de acțiuni în SUA.

În urma listării IPO-ul caută să obțină în jur de 1 miliard USD. Garena a fost fondată în 2008 ca o companie de gaming. De atunci, a devenit cea mai mare platformă web și mobile din Asia de sud-est. Printre serviciile oferite se numără messaging, sisteme de plată și aplicație shopping.  (sursă)

 

Mercedes lansează serviciul de car-sharing Croove în Munchen.

Croove este un serviciu P2P, oferind o flotă de mașini care poate fi folosită în comun în oraș. Oricine care a împlinit 21 de ani și care are carnet de conducere poate participa cu orice tip de mașină. Șoferii de înțeleg pentru preluarea și returnarea vehiculului și pot completa documente privind starea mașinii înainte și după folosire. Momentan aplicația Croove este disponibilă doar pentru iOS. (sursă)

 

IPO-ul Trivago, sub așteptări.

Expedia, compania care deține Trivago, a reușit să obțină doar 287 milioane USD, mult sub așteptări. IPO-ul sub așteptări al Trivago reflectă îngrijorările investitorilor într-un an oricum slab pentru IPO-uri-le din zona tech, sumele strânse anul acesta fiind per total cu 42% mai mici față de anul trecut. (sursă)

 

 

Flipagram, start-up-ul care permite userilor să unească fotografiile cu video, este în discuții pentru a fi achiziționat de agregatorul chinez de știri Toutiao.

În engleză, compania din China este cunoscută drept Headlines Today. Procesul de vânzare a fost demarat de Flipagram, care încearcă să transforme aplicația sa din tool creativ în rețea socială. (sursă)

 

Amazon dezvoltă o aplicație care pune în legătură șoferi de camion cu transportatori, într-un proces numit „Uber pentru camioane”.

Prin dezvoltarea acestei aplicații, Amazon încearcă să își consolideze prezența în industria de 800 de miliarde USD a transportului prin trucking. Aplicația va fi lansată în vara lui 2017 și va elimina necesitatea unui intermediar între camionagii și transportatori. Aplicația va oferi prețuri și trasee în timp real și posibil și posibilitatea de plată directă. (sursă)

 

 

Google Home lansează serviciul de suport pentru WebMD, Domino’s Pizza, Food Network și alte business-uri.

Prin Google Home, se pot iniția 35 de acțiuni prin intermediul vocii. Referitor la noile business-uri incluse în zona de support, acțiunile pot constitui întrebări, cereri de rețete, căutări de produse, instrucțiuni pentru meditație, trivia sau chiar gameplay vocal. (sursă)

 

 

Rakuten investește 10,4 milioane USD în Kreditech, compania financiară care oferă scor și istoric de credit pe baza datelor.

Kreditech este evaluat în prezent la 310 milioane USD. Prin noua rundă de finanțare, Kreditech dorește să își extindă serviciile în Franța și Germania. Practic, este oferit  un împrumut în momentul cumpărăturii, iar Kreditech caută să extindă serviciul și pentru articole mai costisitoare. (sursă)

 

Google ar putea opri implementarea Viv în cadrul noului smartphone Samsung Galaxy Note 8.

După eșecul Galaxy Note 7, Samsung caută să implementeze tehnologii de cel mai înalt nivel în cadrul noului său smartphone. Google ar putea opri acest lucru prin oprirea implementării asistentului personal AI Viv din cauza pactului de non-concurență dintre Samsung și Google. Se crede că Samsung ar concura astfel împotriva Viv. (sursă)

 

General Motors mărește producția de mașini autonome.

CEO-ul GM a declarat că va continua testarea vehiculelor autonome și va construi următoarea generație de astfel de mașini în fabrica din Michigan, cea în care sunt construite și mașinile electrice Chevrolet Bolt. (sursă)

 

 

Instagram depășește 600 de milioane de utilizatori.

Reprezentanții companiei au declarat că noile caracteristici implementate au ajutat Instagram să crească în popularitate. Au fost lansate recent Instagram Stories, actualizaări de securitate care permit ștergerea de comentarii. Instragram ajunsese în iunie la 500 de milioane de utilizatori. (sursă)

 

 

 

Boohoo.com se extinde prin achiziția PrettyLittleThing

Boohoo.com a cheltuit 3,3 milioane GBP pe achiziția PrettyLittleThing. Tranzacția va fi încheiată pe 3 ianuarie. Boohoo va deține 66% din companie, actualul management al PLT urmând să păstreze 34%, Boohoo având opțiune de cumpărare a restului pachetului de acțiuni până în februarie 2022. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*