Stitch Fix, Amazon si Wal-Mart in stirile zilei in e-commerce – 29 decembrie 2016

 

Bed Bath & Beyond testează un program de membership.

Programul se numește Beyond Plus și permite cumpărătorilor să plătească 29 USD anual pentru livrare gratuită, 20% discount și alte beneficii. Această mișcare vine în urma achiziției retailerului de cadouri personalizate PersonalizationMall.com în noiembrie. (sursă)

 

 

Mai mulți retaileri au avut succes anul acesta datorită politicilor de retur mai relaxate.

Magazine precum Kohl’s, Zappos sau Asos se numără printre retailerii cu cele mai relaxate politici de retur. Acest lucru ar putea încuraja clienții să facă mai multe achiziții de-a lungul timpului. (sursă)

 

 

Raport Customer Growth Partners & RetailNext: Vânzările de sezon au crescut datorită cumpărăturilor de la sfârșitul lui decembrie.

Magazinele fizice au raportat o creștere în vânzări de 6,5% față de anul trecut. Vânzările din final de decembrie ar putea genera o creștere de până la 4,9% față de anul trecut. Cuantumul așteptat al vânzărilor este de 637 de miliarde USD. (sursă)

 

Stitch Fix oferă clienților posibilitatea să își aleagă haine croite personalizat cu ajutorul algoritmilor și machine learning.

Stitch Fix folosește în jur de 50 de algoritmi pentru a alege haine potrivite pentru clienții săi. Alegerea se bazează pe preferințele individuale ale cumpărătorilor. Algoritmul trimite apoi datele unor stiliști umani și detectează viitoarele trenduri în fashion. Retailerul folosește data analytics pentru a-și rafina modelul de business. (sursă)

 

Build.com evită complicațiile e-commerce-ului cu ajutorul unei platforme inteligente de shipping.

Retailerul home&deco a încheiat un parteneriat cu platforma de livrări cart-to-door Convey pentru a reduce costurile de transport și a îmbunătăți satisfacția clienților. Retailerul va economisi 15 USD per livrare, o sumă semnificativă. Clienții Build.com vor avea de asemenea parte de o experiență îmbunătățită. (sursă)

 

Amazon Echo Dot, produsul-vedetă al sezonului de Sărbători.

Speakerul portabile Amazon Echo Dot a fost cel mai cumpărat cadou de Sărbători, produsele Amazon Echo înregistrând vânzări de 9 ori mai mari decât cumpărăturile de Sărbători de anul trecut.  Reprezentanți ai Amazon au declarat că serviciile Amazon Prime și Fulfillment au livrat peste 1 miliard de produse la nivel global anul acesta. (sursă)

 

 

Wal-Mart înregistreză creșteri lente dar sigure pe e-commerce.

Compania țintește creșterea eforturilor în zona e-commerce cu 30% în următorii 3 ani. Retailerul va prioritiza întreprinderile din zona digital ți va continua să dezvolte companiile în care a investit, Jet.com și JD.com. Provocările gigantului retail sunt preponderent în zona de user experience, stocuri și logistică. (sursă)

 

UPS va procesa 5,8 milioane de retururi în următoarea perioadă.

UPS va gestiona 1,3 milioane de pachete de returnat în Joia Retururilor (National Returns Day). Totalul retururilor va ajunge în jur de 6 milioane săptămâna viitoare, declară reprezentanții UPS. (sursă)

 

 

Andrew Gazdecki, CEO BiznessApps: aplicațiile mobile transformă shopping-ul însă necesită design atent.

Aplicațiile mobile și shopping-ul online au un rol din ce în ce mai proeminent, așa cum s-a demonstrat și de Black Friday și perioada de Sărbători de iarnă. Avertismentul lui Gazdecki: un design slab de aplicație poate aduce o scădere în vânzări. (sursă)

 

Marketplace-urile online precum Amazon, eBay sau Alibaba generează mai mult de 40% din vânzările online la nivel global.

Amprenta la nivel global a acestor marketplace-uri este de 700 de miliarde USD. Având în vedere aceste cifre, retailerii implementează strategii pentru a-și plasa produsele pe aceste marketplace-uri. (sursă)

 

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.