Netflix, Google si Amazon in stirile zilei in e-commerce – 19 ianuarie 2017

 

Netflix are 7,1 milioane de noi abonați în trimestrul 4, o cifră mult mai mare decât previziunile analiștilor, chiar în pofida creșterii prețurilor.

Netflix declară că succesul se datorează producțiilor sale originale și acordurilor cu staruri precumJerry Seinfeld. Veniturile companiei au crescut cu 36% în trimestrul 4, ajungând la 2,48 miliarde USD. Netflix a declarat că se așteaptă la 1,5 milioane de noi abonați în SUA, 3,7 milioane de noi abonați internațional în trimestrul 1 și un cash flow negativ de 2 miliarde USD pe 2017. (sursă)

 

Google a lansat o versiune beta a aplicației sale pentru Android iar una dintre caracteristicile incluse este posibilitatea de a face plăți prin asistentul său virtual.

Prin analiza unor linii de cod, specialiștii au ajuns la concluzia că se vor putea face plăți pentru achizițiile prin telefoane Google Pixel sau device-uri autorizate, precum Google Home. Este un sistem apropiat de cel al Amazon Alexa. Acest aspect ar putea mări vânzările de smartwatch-uri, TV sau alte device-uri dotate cu Android, poate chiar mașini, în viitorul apropiat. (sursă)

 

Daimler Financial Services achiziționează PayCash Europe și plănuiește dezvoltarea propriului său sistem de plăți electronice.

Serviciul va fi branduit sub sigla Mercedes și va fi incorporat în serviciile de car-sharing și aplicația MyTaxi, care este prezentă în 9 țări europene, și va fi folosit pentru finanțarea francizei de automobile Mercedes. Funcția de portofel electronic a serviciului va permite clienților să introducă detaliile de plată, acțiune necesară o singură dată, și să se bucure de toată gama de servicii Daimler. (sursă)

 

Locuitorii și companiile din Redwood City și Washington DC pot primi comenzile de mâncare prin intermediul roboților.

Roboții au fost fabricați de un start-up estonian creat de doi co-fondatori Skype și sunt disponibili pentru livrările Postmates în Washington și DoorDash în Redwood City. Roboții măsoară în jur de 70 de cm, au o greutate de aprox. 20 kg fără încărcătură și au o viteză maximă de 7 km pe oră. Momentan, se face o singură livrare pe zi în timpul zilei folosind roboți, aceștia fiind în faza de test. (sursă)

 

Carrefour are un nou magazin online. 

Gigantul din retail și-a lansat recent noul site. Acesta este dotat cu o interfață mult mai user friendly și oferă produse din 11 categorii principale, de la FMCG la produse de frumusețe, electrocasnice și IT&C. Portalul oferă o experiență îmbunătățită de client, cu filtre intuitive, timp mai scăzut de răspuns și o mai bună integrare cu sistemele interne. (sursă)

 

YouTube a lansat o nouă platformă de social chat în cadrul aplicației sale mobile, serviciu disponibil momentan doar în Canada.

Canadienii share-uiesc mai multe clipuri video online decât orice altă națiune, astfel că YouTube a ales această țară pentru lansarea noului serviciu. Utilizatorii vor putea trimite clipuri video direct către alți useri folosind un nou buton și vor putea crea conversații de grup. Ideea serviciului este ca experiența de video-sharing să rămână în cadrul YouTube în loc de a se folosi și alte aplicații. (sursă)

 

Neurala, start-up din zona de inteligență artificială și machine learning, primește 14 milioane USD finanțare.

Compania dorește să pună tehnologie AI în mâinile producătorilor de jucării, drone și de produse Internet of Things. Avantajul Neurala este că pot crea structuri de machine learning locale și cu resurse puține. Device-urile vor beneficia de învățare incrementală astfel ca acestea să poată continua învățarea, chiar dacă nu sunt conectate la vreo rețea. (sursă)

 

Start-up-ul Flirtey, serviciu de livrare cu ajutorul dronelor, primește finanțare de 16 milioane USD.

Flirtey a fost prima companie care a obținut aprobarea FAA de a opera livrări cu drona pe teritoriul SUA, livrând în 2016 pentru Seven Eleven în Nevada și Domino’s Pizza în Noua Zeelandă. Compania va folosi fondurile pentru a-și extinde serviciul către clienții existenți și către Japonia. (sursă)

 

Amazon a obținut patentul pentru o rețea care gestionează modul în care mașinile autonome schimbă benzile de mers și se adaptează la regulile de trafic.

În documentația pentru patent, Amazon descrie o rețea care poate comunica cu mașinile autonome în așa fel încât acestea să se poată adapta la condițiile de trafic. Acest aspect este important la trecerea în alte state, în care legile de trafic sunt diferite. (sursă)

 

 

Google achiziționează produsele de developer ale Twitter.

Inclusiv rețeaua Fabric, cea care este responsabilă cu serviciul de raportare de crash-uri Crashlytics, este inclusă. Google a oferit tuturor membrilor echipei Fabric posturi în cadrul companiei, dorind să integreze fosta echipă a Twitter în cadrul propriei sale echipe de developeri, Firebase. (sursă)

 

Facebook nu va mai plăti publisherii pentru conținut video.

După ce rețeaua socială a cheltuit 50 milioane USD pentru plăți către publisheri și celebrități pentru live video, anul acesta compania nu a mai scos în evidență acest aspect. De asemenea, mai mulți creatori de conținut implicați și-au exprimat neîncrederea privind continuarea de către Facebook a acestui proiect, ale cărei pretenții au crescut privind calitatea conținutului video. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.