Alipay, Carrefour, Apple si Amazon in stirile zilei in e-commerce – 20 ianuarie 2017

 

Snap va permite advertiserilor să folosească date legate de ce cumpără utilizatorii offline pentru a le putea servi acestora reclame pe Snapchat.

Snap va permite targetarea către 100 de categorii demografice diferite, precum “consummator de cosmetice”  sau “consumator de tehnologie”.  Până acum pe Snapchat s-au folosit datele colectate de advertiseri, de data aceasta este vorba de informații third party, culese prin Data Cloud al Oracle. (sursă)

 

Analiză Wall Street Journal: Google folosește search pentru a-și promova propriile produse.

Studiul efectuat de WSJ și SEMRush a descoperit că reclamele pentru produse ale Google apar pe primul loc în 91% din cazuri pe 25000 de căutări. În 43% dintre aceste căutări, primele 2 rezultate erau pentru produse asociate cu Google. Studiul a constat în câte 1000 de căutări pentru 25 de termeni, printre care “laptopuri” sau “speakere” sau căutări legate de produse Android sau Nest. Astfel Google își folosește poziția dominantă pentru a-și oferi un avantaj competitiv, de multe ori chiar în dauna clienților săi pe advertising. (sursă)

 

Alipay intensifică eforturile sale de business în America de Nord.

Alipay și-a extins parteneriatul cu DFS Group, provider de servicii de turism de lux. Practic, compania asiatică va oferi utilizatorilor săi opțiunea de a folosi portofelul electronic în mai multe locații din Honolulu. DFS deține peste 400 de locații și a avut 164 milioane de cleinți în 2015. (sursă)

 

Borrowers First, o platformă online americană pentru acordarea de credite de consum, a oblținut 100 de milioane USD finanțare.

Compania a obținut în total fonduri de 400 de milioane USD și va folosi capitalul pentru a accelera finanțarea împrumuturilor și creșterea business-ului. Platforma oferă împrumuturi personale cu dobânzi fixe, tehnologie sigură și customer service pentru acestea. (sursă)

 

Asiguratorul britanic Aviva va fuziona business-urile de asigurări de viață și asigurări generale, dorind să se focuseze pe produsele sale online.

Aviva va oferi o gamă largă de produse de asigurare de vizță și generale online. CEO-ul Aviva a declarat că vede potențialul de diferențiere în epoca post-Brexit., de creștere atât pe piața internă cât și pe cea internațională. (sursă)

 

 

Vânzările Carrefour depășesc previziunile, cu o creștere masivă în trimestrul 4 mai ales pe piața din America Latină.

Vânzările Carrefour au crescut cu 3,9%, la 24,8 miliarde USD în trimestrul 4. Veniturile totale au crescut cu 2,9%. S-au înregistrat creșteri și pe piața franceză, 0,9% creștere, și pe cea din Brazilia. Pe piața din Asia vânzările au scăzut cu 5%. (sursă)

 

Rocket Internet, fond de 1 miliard USD pentru investiții în start-up-uri.

În cazul noii infuzii de capital în Rocket Internet Capital Partners Fund, doar 14% din fonduri au venit de la companie, restul de 86% venind de la alți investitori. (sursă)

 

 

Vânzările Burberry cresc pe fondul Brexit și deprecierii lirei sterline.

Cumpărătorii internaționali au achiziționat masiv produse de brand din Marea Britanie. Burberry afirmă că vânzările din UK au crescut cu 40% în ultimele 3 luni din 2016. Staff-ul de vânzări al companiei de la magazinul din Regent Street afirmă că turiștii chinezi au produs creșterea în vânzări. (sursă)

 

LinkedIn a lansat un redesign al interfeței sale.

Compania a optat pentru un design moden și curat. Noua interfață încurajează conversațiile pe site, sugerând persoane de contact din cadrul unor companii. LinkedIn a adus îmbunătățiri și feed-ului, printr-o combinație de algoritmi și intervenție umană. (sursă)

 

 

Paramount Pictures va primi 1 miliard USD cash ca investiție din partea a două companii chinezești de film.

Shanghai Film și HuaHua Media vor finanța 25% din toate filmele Paramount pentru următorii 3 ani, cu opțiune de extindere pentru încă un an. Înțelegerea vine pe fondul adoptării unui plan de redresare a companiei-mamă Viacom, care ar putea folosi parteneriatul pentru a pătrunde pe piața din China. (sursă)

 

Apple și Amazon au convenit încheierea acordului prin care Audible era unicul vânzător de audiobook-uri în cadrul iTunes.

Parteneriatul dura din 2003, dar s-a încheiat din cauza controverselor cu publisherii germani și investigațiilor autorităților europene de reglementare antitrust. Investigațiile au demarat în 2015, fiind probabil ca acestea să înceteze datorită întreruperii parteneriatului dintre cele două companii. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*