Ford, Aviva, Yahoo si Twitter in stirile zilei in e-commerce – 24 ianuarie 2017

 

Ford Motor Credit va permite utilizatorilor săi să cumpere o mașină Ford sau Lincoln și să obțină un împrumut, toate acestea online, prin site-urile dealerului.

Compania a anunțat și o investiție în AutoFi, care operează un marketplace prin care dealerii pot selecta cu ce bănci, uniuni de credit sau operatori de împrumuturi pot face oferte cumpărătorilor de mașini. AutoFi primește o sumă atât din partea dealerului cât și instituției financiare în cazul în care serviciul său este folosit într-o achiziție. (sursă)

 

Aviva și Tencent lansează o companie digitală de asigurări.

Conform acordului semnat de companii, Tencent și Hilltop vor achiziționa acțiuni în Aviva Hong Kong, Tencent și Aviva urmând să dețină fiecare câte 40% din acțiuni, Hillhouse restul de 20%. Aviva a anunțat recent o fuzionare a serviciilor sale din UK, arătând că expansiunea serviciilor sale în mediul online este în plină desfășurare. (sursă)

 

Yahoo depășește așteptările analiștilor de pe Wall Street privind veniturile, atingând 1,47 miliarde USD, față de cifra așteptată de 1,38 miliarde.

Deși s-a înregistrat această creștere, trendul general al veniturilor din advertising și search este în mare parte descendent. În ultimele luni, Yahoo s-a confruntat cu o invetigație guvernamentală privind spargerea conturilor sale și cu un dezastru managerial, ceea ce ar putea scădea prețul achiziției anunțate de 4,8 miliarde USD din partea Verizon. (sursă)

 

Guvernul Chinei a anunțat un fond strategic de investiții în Internet de 14,5 miliarde USD.

Astfel, China caută să își mențină avantajul competitiv într-o economie globală aflată în schimbare. Prima infuzie de capital de 4,3 miliarde USD a venit din partea a 6 parteneri strategici: Banca Comercială a Chinei, CITIC, China Post Insurance și 3 mari operatori telecom. Fondul va susține inovațiile din online printr-o abordare centrată pe economia de piață. (sursă)

 

Sprint, serviciu de wireless din SUA, a declarat că va cumpăra 33% din Tidal, serviciu de music streaming deținut de rapperul Jay-Z.

Sprint a plătit 200 de milioane USD pentru această participație iar Jay-Z și ceilalți artiști care dețin Tidal vor rămâne proprietari parțiali. Prin acest acord, conținutul exclusiv al Tidal va fi disponibil pentru cei 45 de milioane de clienți retail ai Sprint. (sursă)

 

Twitter intră în parteneriat cu Dick Clark Productions.

Cele două companii vor colabora pentru a aduce transmisiile live de la premiile muzicale exclusiv pe Twitter. Parteneriatul este unul dintre mai multe pe care Twitter le-a format în ultimele luni cu scopul de a deveni locatia preferentiala pentru transmisii live. (sursă)

 

 

Signal, o aplicație de smartphone care permite utilizatorilor să trimită mesaje criptate, câștigă o popularitate din ce în ce mai mare în lumea politică.

În urma unui an electoral tumultos și a scandalurilor legate de hacking și supraveghere, oamenii politici au temeri privitoare la securitatea mesajelor lor. Signal a fost dezvoltată de Open Whisper Systems și se bazează pe criptare end-to-end. Utilizatorii nu pot vedea și contacta decât persoane care se află deja în lista lor de contacte. Numărul de descărcări al Signal a crescut cu 400% din ziua alegerilor americane din noiembrie. (sursă)

 

Warby Parker va deschide 25 de magazine fizice anul acesta.

Este o extindere rară în lumea retailului, în care majoritatea lanțurilor închid locații fizice. Retailerul de ochelari și optică va deschide magazine în Miami, Los Angeles și alte orașe și va ajunge la 70 de magazine. La ultima rundă de finanțare din 2015, Warby Parker a fost evaluată la 1 miliard USD. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*