Ebay, Amazon, Facebook si Snapchat in stirile zilei in e-commerce – 26 ianuarie 2017

 

Ebay raportează o creștere în venituri de 3,1%, trend ascendent care continuă pentru al patrulea trimestru consecutiv.

Creșterea se datorează unui sezon de Sărbători profitabil și redesignul site-ului. Veniturile totale ale eBay au ajuns la 2,4 miliarde USD. Compania declară că a avut 167 de milioane de cumpărători activi în trimestrul 4. (sursă)

 

Start-up-ul Ring, producător de sonerii conectate pentru case și apartamente, primește 109 milioane USD finanțare.

Până în 2013 compania s-a numit Doorbot și oferea o sonerie dotată cu o cameră video conectată la WiFi. Compania a trecut printr-o campanie de rebranding și și-a mărit oferta de produse. Printre acestea, Ring Chime, senzori de mișcare, panouri solare și camere de supraveghere. Produsele Ring sunt disponibile în 100 de țări și pot fi achiziționate de la 15.000 de locații retail. (sursă)

 

Amazon se extinde și în zona de transport de mărfuri pe ocean.

Gigantul retail a început să gestioneze transportul oceanic al bunurilor de la comercianți chinezi către depozitele sale din SUA. Este o nouă mișcare a Amazon în construcția propriului său business de livrare. Amazon nu deține sau operează nave, însă a devenit practic forwarder global și furnizor de logistică. Amazon a expediat cel puțin 150 de containere din China începând din octombrie. (sursă)

 

Lyft își accelerează planul de extindere al afacerii sale din SUA, pregătind lansarea serviciului în 40 de noi orașe americane.

Planul Lyft este de a ajunge în 100 de noi orașe din SUA până la finalul lui 2017. Astfel, compania ar urma să fie prezentă în 300 de orașe americane. Lyft declară că poate ajunge deja la 55% din populație, iar în urma extinderii din 2017 la 72%, adică 231 de milioane de persoane. (sursă)


Stripe diversifică metodele de plată pentru comercianții din Europa.

Compania a anunțat că va adăuga 5 metode alternative de plată: bancontact, Giropay, iDEAL, SEPA Direct Debit și SOFORT. Aceste metode de plată sunt populare în Benelux și Germania. De asemenea, Stripe plănuiește oferirea acestor metode de plată și comercianților din SUA în viitorul apropiat. (sursă)

 

Finnair va deveni prima companie aeriană care va permite călătorilor să plătească pentru produse și servicii in-flight prin Alipay.

Finnair direcționează zborurile din China prin Helsinki și declară că va testa Alipay ca metodă de plată pe ruta Shanghai – Helsinki. Deși alte linii aeriene acceptă Alipay ca metodă de plată online la rezervarea biletelor pe site, Finnair va fi prima care va permite pasagerilor să plătească prin aplicație în timpul zborului. (sursă)

 

Facebook va lansa Facebook Stories, într-un nou exemplu de copiere a unei caracteristici a Snapchat.

Momentan compania va testa noua interfață în aplicația sa mobile și pentru utilizatorii din Irlanda însă declară că va aduce noul format în mai multe țări în următoarele luni. Caracteristica este similară cu a Snapchat: se pot adăuga fotografii și clipuri în “povestea” personală a userului pe care prietenii le pot vizualiza și, la alegere, pot dispărea după 24 de ore. (sursă)

 

Snapchat caută parteneriate cu mai multe companii mari de advertising înaintea IPO-ului.

Compania curtează nume mari de pe Madison Avenue, precum WPP, Omnicom sau Interpublic și caută angajamente în valoare între 100 și 200 de milioane USD per companie pentru 2017. Voci din industrie spun că Snap caută să semneze acorduri pe cel puțin un an sau mai mult. Snapchat speră ca datorită celor 150 de milioane de utilizatori zilnici ai săi să devină un gigant al advertising-ului. (sursă)

 

Fidelity, fond mutual american, evaluează Flipkart la 6 miliarde USD, o nouă scădere pentru compania e-commerce.

În noiembrie și Morgan Stanley a evaluat Flipkart la 6 miliarde USD. Cu toate acestea, Flipkart este lider în e-commerce în India pentru al patrulea trimestru consecutiv, depășind Amazon. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.