Facebook, H&M si Amazon in stirile zilei in e-commerce – 2 februarie 2017

 

Compania chineză Toutiao achiziționează aplicația video Flipagram.

Toutiao este o aplicație de știri, care recomandă utilizatorilor articole și clipuri video. Compania plănuiește integrarea Flipagram în recomandări, însă momentan, Flipagram va rămâne un produs de sine stătător. Toutiao are 175 de milioane de utilizatori activi lunar în China. (sursă)
 

 

Facebook raportează venituri de 9 miliarde USD de la aprox. 2 miliarde de utilizatori la nivel global, însemnând un venit de 4,83 USD per utilizator.

Facebook a anunțat veniturile pe trimestrul 4: 8,81 miliarde USD la nivel mondial. Numărul de utilizatori activi lunar a crescut la 1,86 de miliarde. Majoritatea veniturilor au venit din publicitate, în special pe mobile. Piețele cu cea mai mare creștere au fost SUA, Canada, Europa și Asia-Pacific. (sursă)

 

KickStarter achiziționează Huzza, start-up de video-streaming.

Huzza permite trupelor și muzicienilor să se conecteze cu fanii acestora folosind live video. Prin platformă, artiștii pot programa un eveniment video live și îl pot face public sau să îl ofere în exclusivitate anumitor fani. Huzza și Kickstarter au lansat anul trecut KickStarter Live, un tool prin care creatorii de produse noi pot face live streaming cu demonstrații legate de noul lor produs. (sursă)

 

Retailerul suedez H&M se bazează pe omnichannel.

Internet Retailer: rezultatele bune în vânzări din ultimele trimestre ale H&M se datorează comerțului electronic. Compania va continua să deschidă magazine fizice, însă își va adapta strategia pentru a rămâne performantă într-un domeniu din ce în ce mai digitalizat. H&M va oferi ridicare de comenzi in-store în urma comenzilor online, va integra servicii click-and-collect și plăți mobile. (sursă)



UE anunță un acord prin care tarifele de roaming pentru utilizatorii mobile europeni vor dispărea.

UE a făcut astfel un pas important către crearea unei piețe digitale unice (Digital Single Market – DSM). Comisia Europeană are un plan ambițios de a crea o DSM care va unifica diversele legi legate de conținut digital, ecommerce și comunicații din țările europene. Planurile UE s-au lovit de rezistența operatorilor telecom și temerile consumatorilor însă părțile au reușit să ajungă la un acord. (sursă)

 

Mastercard raportează creșteri pe mai multe segmente de business în trimestrul 4.

Venitul net al Mastercard a crescut cu 241 de milioane USD. Compania administrează 2,3 miliarde de carduri aflate în circulație la nivel mondial, 130 de milioane de carduri fiind emise anul trecut. Mastercard a procesat un volum de tranzacții de 31 de miliarde USD. (sursă)

 

Amazon construiește un complex aeronautic la Cincinatti care va găzdui o flotă aeriană aflată în creștere.

Amazon va investi 1,5 miliarde USD pentru a construi complexul de 900 de acri în cadrul Cincinatti/North Kentucky Int’l Airport. Incinta va găzdui 16 avioane care vor transporta stoc Amazon în SUA. Anul trecut, retailerul a semnat acorduri cu doi transportatori pentru închiriearea a 40 de avioane pentru a susține operațiunile Prime Air. (sursă)

 

Zopa a depășit pragul de 2 miliarde GBP în împrumuturi acordate pe platforma sa online.

Aceasta face ca Zopa să fie cea mai mare companie de împrumutiri peer-to-peer din istorie. Zopa a ajuns la cifra de mai sus acordând 300.000 de împrumuturi către 246.000 de clienți din 2005, anul fondării sale. (sursă)

 

Microsoft vinde obligațiuni în valoare de 17 miliarde USD.

Compania a mai vândut în august obligațiuni în valoare de 19,75 miliarde USD. Veniturile vor fi folosite pentru scopuri corporate, inclusiv rambursarea datoriei pe termen scurt pentru achiziția de 26 de miliarde USD a LinkedIn. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.