Retrospectiva saptamanii in e-commerce: Vola.ro, Vitacom, delistarea Sameday Courier, Mega Image, Fundatia eMAG and more

 

→ Tinerii din ziua de azi au un „senzor de bullshit” foarte bun – isi dau seama ce este cusut cu atat alba, si ce nu, ce este autentic si de valoare si ce este facut doar pentru a atrage like-uri. Acest lucru obliga agentiile de advertising/creatie sa comunice prin campanii care chiar au ceva de spus. Urmareste un dialog savuros alaturi de Matei Psatta, head of marketing la Vola.ro.
Psatta, Vola.ro: Tinerii de azi au un „senzor de bullshit foarte bun”, agentiile trebuie sa se adapteze


→ Tehnologia LED extrem de populara pe televizoare, a ajuns sa fie optiunea unui numar tot mai mare de clienti in ceea ce priveste decizia de cumparare a becurilor, conform statisticilor de vânzare ale Vitacom Electronics. Cel mai mare avantaj este consumul, iar in ultimii doi ai au aparut tot mai multe produse cu capabilitati smart de control de la distanta, cu difuzor incorporat pentru auditii muzicale sau reglarea intensitatii luminii. Cele mai cautate sunt becurile brandurilor WELL, General Electric, HQ, Goobay si Maxell, iar comanda medie a consumatorului este de aproximativ 50 de lei.

Ce tendinte sunt pe piata de iluminat din Romania


→ Energie portabilă: Vitacom Electronics raportează că acumulatorii externi sunt printre cele mai căutate gadgeturi


​→ In 2016 19% din utilizatorii romani de internet aveau instalate programe de blocare a reclamelor dar in 2017 procentul a crescut la 32% din internauti . Pe viitor se estimeaza ca aproape jumatate din utilizatorii de internet nu se vor mai uita la reclamele online. Principalele nemultumiri invocate de internautii romani la adresa brandurilor sunt reclamele plictisitoare care agaseaza si sunt excesiv de repetitive, dorinta de castig si lipsa sinceritatii.
Ce isi doresc romanii de la comerciantii online


→ Ludwik Sobolewski, directorul general al Bursei de Valori Bucuresti si antreprenorul Octavian Badescu, fondatorul primei companii listate piata secundara a bursei, au discutat la StartupCafe despre ce presupune listarea unei companii mici, ce asteptari au firmele si ce crede seful BVB despre alegerea de a iesi de pe AeRO.

De ce iese compania de curierat Sameday de pe bursa. Ce spune seful BVB despre avantajele si dezavantajele companiilor mici listate


→ Retailerul Mega Image, care anuntase inca de anul trecut intentia de a intra pe zona comertului online cu un magazin propriu, face pasi concreti in aceasta directie si lanseaza in a doua jumatate a anului magazinul online, a spus pentru wall-street.ro Vassilis Stavrou, CEO-ul companiei.

Mega Image deschide propriul magazin online in a doua jumatate a anului: Nu ne permitem sa nu fim in acest joc


→ Rata de parasire timpurie a scolii in Romania este de 18%, in mediul rural fiind de circa doua ori mai mare decat in mediul urban. Pentru a contribui la reducerea acestui fenomen, Fundatia eMAG a lansat programul educational de centre afterschool Noua ne Pasa (NNP), prin care le ofera elevilor din comunitati defavorizate sprijinul necesar pentru a-si continua studiile.
Daca statul nu se implica, mediul privat o face: eMag deschide programe educationale after school.


→ Interviu exclusiv cu Martin Scheepbouwer, CEO al OLX Group: Naspers va ataca noi zone de pe piaţa de anunţuri online din Romania. Ne-am putea dubla businessul aici


→ Mihai Patrascu, CEO evoMAG si VP ARMO, parte din grupul RePatriot in vizita in Silicon Valley

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*