Motorola, GoPro, Trivago si Pearson in stirile zilei in e-commerce – 27 februarie 2017

 

Motorola anunță un parteneriat cu Amazon prin care Alexa va fi integrat în majoritatea device-urilor produse de companie.

Datorită integrării cu asistentul vocal Alexa, smartphone-urile Motorola vor putea fi deblocate prin comandă vocală. Motorola nu este prima companie care anunță un plan de pre-load al unui asistent vocal AI în device-urile sale. Google Assistant va fi de asemenea integrat în majoritatea noilor device-uri Android. Motorola a optat însă pentru Alexa. (sursă)

 

Agregatorul indian de oferte hoteliere Oyo Rooms se află în discuții cu SoftBank pentru obținerea unei runde de finanțare de 500 milioane USD.

Oyo ar putea fi evaluat la 1,2 miliarde USD în urma investiției, care ar urma să aibă loc prin Vision Fund. SoftBank deține în jur de 26% din Oyo iar dacă finanțarea ar avea loc, participația sa ar depăși 50%. Noua infuzie de capital ar urma să fie direcționată către noua ofertă a Oyo, Townhouse, care operează momentan 70 de proprietăți în spațiul mid-market. (sursă)

 

GoPro integrează aplicația sa mobile de editare în cele mai noi smartphone-uri Huawei.

Aplicația Quik va fi preinstalată pe modelele Huawei P10. GoPro caută astfel să își îmbunătățească imaginea de brand și să își crească vânzările în China în contextual cererii în scădere de pe piața din SUA. Scopul imediat ar fi stimularea achiziției unei camere GoPro. Vânzările GoPro s-au dublat în Asia în trimestrul 4, piața asiatică reprezentând 18% din vânzările totale ale GoPro. (sursă)

 

MercadoLibre a raportat venituri de 51 de milioane USD în trimestrul 4.

Operatorul marketplace-ului latino-american și sistemului de plăți online asociat, MercadoPago, a raportat un profit de 136 de milioane USD în 2016. Veniturile totale au fost de 844 milioane USD. Volumul de plăți procesat a fost de 7,8 miliarde USD în 2016. MercadoEnvios a livrat 86,5 milioane de articole anul trecut. Acțiunile MercadoLibre au crescut cu 28% de la începutul lui 2017. (sursă)

 

Compania de AI și cloud computing CloudMinds a obținut recent o finanțare de 100 de milioane USD.

CloudMinds se specializează în robotică smart, rețele securizate cloud, platforme de AI machine learning și tehnologie de controllere pentru roboți. CloudMinds a anunțat serviciul DATA, un terminal de control pentru roboți prin care operarea acestora se va face în totală siguranță. Compania a lansat și programul META, un program de navigație cloud-based pentru roboții însoțitori ai persoanelor cu deficiențe de vedere. (sursă)

 

Trivago nu este îngrijorată în privința concurenței, afirmând în același timp că piața este suficient de mare pentru a susține creșterea mai multor companii.

Compania se așteaptă ca vânzările să crească cu 45%, în jurul cifrei de 1,2 miliarde USD. Trivago a cheltuit 148 de milioane USD pe marketing în trimestrul 4. Rezervările online de hotel reprezintă doar o treime din piață. Principala concurență de pe această piață este reprezentată de Priceline, care a achiziționat programele de advertising ale Trivago și Momondo pentru 550 de milioane USD. (sursă)

 

Cel mai mare serviciu de instant messaging din Japonia, Line, înregistreză cea mai mare creștere din ultimele 5 luni.

Line a anunțat că își va crește participația în Snow, un serviciu similar cu Snapchat, extrem de popular în Asia, de la 25% la 48,6%. Line va opera și aplicația de selfie-uri B612 în schimbul acțiunilor Snow. Rețeaua socială a acaparat tineretul din Coreea de Sud, Japonia și China, în timp ce B612 este extrem de populară în Vietnam, Indonezia și America Latină. (sursă)

 

Pearson raportează o pierdere de 3 miliarde USD.

Situația dificilă a companiei are drept principal cauză o schimbare de pe principal sa piață: studenții din SUA au început să închirieze manuale și au renunțat la a le cumpăra. Această situație a generat o pierdere de aproximativ 3 miliarde USD. Pearson a raportat un profit operațional de 635 milioane USD în 2016 și datoria sa netă a crescut la 1,7 miliarde USD. (sursă)

 

SoftBank se apropie de finalizarea investiției în WeWork.

Investiția SoftBank în start-up-ul de office sharing american se ridică la peste 3 miliarde USD. Dacă investiția va avea loc, WeWork, companie care oferă spații de lucru comune în special start-up-urilor, ar putea fi evaluată la peste 20 de miliarde USD. (sursă)

 

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.