Amazon, Swatch, Samsung si Zara in stirile zilei in e-commerce – 17 martie 2017

 

Alexa va fi integrată în aplicația principală de shopping a Amazon.

Utilizatorii vor putea folosi comanda vocală pentru a cumpăra, a verifica statusul livrării, să asculte muzică, să pună întrebări și să obțină informații despre vreme sau trafic, precum și pentru a comunica cu alte device-uri conectate la Alexa. Amazon este lider pe piața de asistenți vocali, Alexa având în prezent peste 10.000 de operațiuni disponibile. (sursă)

 

Livongo Health, serviciu de management al diabetului, obține 52,5 milioane USD finanțare de la Kinnevik și Catalyst.

Serviciul oferă un instrument de monitorizare a glucozei din sânge și un sistem de intervenție prin care oamenii sunt antrenați să ajute diabeticii prin bune practice și învățați să acorde primul ajutor în caz de crize diabetice. CEO-ul Livongo dorește să colecteze cât mai multe date pentru a ajuta oamenii să își trateze bolile cronice. (sursă)

 

Google declară că promoția Disney de pe Google Home nu este o reclamă.

Google Home, asistentul AI al Google, poate purta conversații în care să ofere informații despre starea traficului sau a vremii. După aceste informații, Google Home își informează utilizatorii că filmul Disney “Frumoasa și Bestia” va rula în cinematografe. Voci din industrie afirmă că acesta este un nou tip de reclame pe care Google îl poate folosi ca sursă adițională de profit. (sursă)

 

Swatch dezvoltă un sistem de operare pentru smartwatch ca alternativă la iOS și Android.

Brandul Tissot al celor de la Swatch va introduce un nou model de ceas la finalul lui 2018, ceas construit cu sisteme elvețiene și care se va putea conecta la obiecte mici și articole portabile. Tehnologia va necesita un consum mai mic de baterie și va putea proteja mai bine datele. (sursă)

 

Samsung Galaxy S8 va folosi tehnologie de recogniție facială pentru plăți mobile.

Astfel, device-ul va avea măsuri mai bune de securitate și va ieși în evidență față de telefoanele rivale. Galaxy S8 va fi lansat la finalul lunii și va avea integrată tehnologie de recunoaștere a amprentelor, irisului ocular și trăsăturilor faciale pentru verificarea utilizatorilor care accesează serviicile mobile, inclusiv Samsung Pay. (sursă)

 

WePay adaugă Apple Pay și Android Pay în panoplia sa de metode de plată online.

WePay este o companie care ajută afacerile să primească plăți online. Atât Apple Pay cât și Android Pay doresc să își mărească baza de utilizatori. Apple Pay declara în ianuarie că 2 milioane de business-uri îi folosesc metodaa de plată. Ambele companii consideră WePay drept un partener strategic pentru câștigarea unei mase critice de utilizatori ai portofelelor lor electronice. (sursă)

 

Baidu pariază pe AI în efortul său de a recuceri piața de search și publicitate online.

Baidu a cheltuit în jur de 3 miliarde USD pentru cercetare și dezvoltare în ultimii doi ani și jumătate. Alibaba a preluat rolul de lider pe piața de publicitate digitală. Baidu speră că AI va putea ajuta compania să își recucerească o cotă de piață dominantă în search și alte noi zone de business. Baidu are o echipă de dezvoltare AI de 1300 de oameni și este de așteptat ca aceasta să se mărească. (sursă)

 

Strategia Zara: magazine fizice mai mari și extindere pe online.

Inditex, compania mamă a Zara, a înregistrat un profit cu 10% mai mare în 2016 față de anul precedent, cu vânzări record de 24,7 miliarde USD. Vânzările în magazinele Inditex deschise de cel puțin un an au crescut cu 8% în primele șase luni ale acestui an fiscal. Clienții pot ridica și returna comenzi plasate online și pot comanda online cu ajutorul unui angajat din magazin. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*