Apple, Tencent, Reddit si Wal-Mart in stirile zilei in e-commerce – 22 martie 2017

 

Apple lansează o nouă aplicație video denumită Clips.

Prin această mișcare, Apple intră pe zona de messaging și va concura direct cu Snapchat și Facebook. Clips permite utilizatorilor să filmeze clipuri și să adauge captions, titluri și emoji. De asemenea, prin intermediul aplicației se pot lipi mai multe clipuri video și se pot adăuga filtre. Funcționalitatea Clips seamănă cu cea a Snap Stories. Userii Clips pot partaja clipurile video pe Facebook, YouTube sau Vimeo.  (sursă)

 

Carrefour lansează un cont bancar online.

Cumpărătorii Carrefour vor putea deschide un cont C-zam și să lege un card Mastercard de acest cont. Costul acestui serviciu este 5 EUR pentru activare și 1 EUR taxă lunară după activare. Sunt necesare doar două acte pentru deschiderea acestui cont, lucru care vine în ajutorul persoanelor care au probleme în a-și deschide conturi la bănci tradiționale. (sursă)

 

Tencent este cel mai valoros brand chinezesc, fiind evaluat la 106 miliarde USD de către un raport al BrandZ Top 100 Most Valuable Chinese Brands.

Părintele WeChat a crescut cu 29% față de 2016. Alibaba este pe locul 2 în acest top, valoarea sa scăzând cu 22%, la 58 de miliarde USD față de 2016. Raportul a subliniat și faptul că brandurile din China încep să capete notorietate internațională, mai ales cele de tehnologie, precum Lenovo. (sursă)

 

 

Alibaba achiziționează platforma online de ticketing Damai, platformă care vinde bilete la concerte, evenimente live și evenimente sportive.

Alibaba afirmă că integrarea Damai va îmbunătăți și structura offline a companiei, va oferi acces către mai mulți utilizatori și va permite companiei să le ofere clienților săi conținut de calitate și experiențe inovatoare de divertisment cultural. Datele utilizatorilor Damai vor fi introduse în aplicațiile Alibaba și se va dezvolta inclusiv un nou model de marketing pentru domeniul muzical, cu accent pe fani, artiști și platforme. (sursă)

 

Pinterest se așteaptă la venituri de 500 de milioane USD în 2017.

Sursa de venit a Pinterest este advertisingul, sursă de la care compania se așteaptă să genereze 500 de milioane USD în 2017. Ar fi o creștere de peste 67% față de veniturile de 300 de milioane USD  de anul trecut. În 2015 compania a generat 100 de milioane USD. Pinterest se află de abia în al treilea an de vânzare de publicitate și are un singur produs publicitar, Promoted Pins. (sursă)

 

Wells Fargo anunță că își va îmbunătăți ATM-urile astfel încât să permită clienților săi să își acceseze conturile bancare și prin intermediul telefonului.

Pentru accesul în cont, clienții ar urma să primească un cod unic de 8 cifre prin intermediul aplicației Wells Fargo și să introducă acel cod în ATM împreună cu codul PIN. Bancomatele vor accepta în continuare carduri. Banca plănuiește pentru acest an și un upgrade prin care clienții să își poată accesa contul bancar prin apropierea smartphone-ului de un reader integrat în bancomat. (sursă)

 

Reddit se transformă în rețea socială.

Reddit a fost până acum centrat pe ideea de comunități însă acum va adăuga profile individuale pentru utilizatorii săi. Aceștia vor putea începe o discuție direct pe profilul lor și o vor putea modera. Ceea ce distinge Reddit de Facebook sau Twitter este că fiecare profil va avea atașat o listă de comunități în care este activ utilizatorul respectiv. (sursă)

 

Google Maps poate ajuta utilizatorii să își amintească locul de parcare al mașinii.

În meniul Google Maps există de acum o nouă opțiune, aceea de a apăsa pe un punct albastru care va plasa un icon cu pictogramă în forma literei P pe hartă, icon care va indica locul de parcare al mașinii. Momentan aceste proces este manual. Un alt avantaj este că se pot introduce date despre locul de parcare, precum intersecția cea mai apropiată sau repere locale. (sursă)

 

Gigantul telecom francez Altice a anunțat achiziția start-up-ului de tehnologie video pentru advertising Teads pentru 308 milioane USD.

Teads a fost fondată în 2011 și s-a făcut remarcată prin produsele sale de video advertising și marketplace-ul său pentru astfel de produse. Teads produce reclamele video care se deschid în timpul scroll-ului pe o pagină. Teads a raportat o creștere de 44% a veniturior în 2016, atingând un venit anual de aprox. 200 de milioane USD. (sursă)

 

Adidas va putea crea obiecte vestimentare în decurs de câteva ore în magazinele sale.

În mod normal, în industria de articole sport, un nou model de articol ajunge pe rafturi într-o perioadă de 12 – 18 luni. Adidas a scurtat această perioadă la câteva ore. Într-un magazin de tip pop-up deschis în Berlin, clienții pot proiecta, face și cumpăra un pulover de lână la prețul de 215 USD, folosind tehnologia 3D și de producție pusă la dispoziție de Adidas. Odată preferințele introduse de client, puloverul este croșetat automat, finisat manual, spălat, uscat și împachetat în 4 ore.  (sursă)

 

Amazon își extinde programul de combatere și înlăturare a produselor contrafăcute de pe site-ul său.

Prin această mișcare, Amazon dorește să asigure brandurile că este un aliat, nu o amenințare la adresa acestora. Începând cu luna viitoare, orice brand își poate înregistra sigla și proprietatea intelectuală la Amazon astfel încât retailerul să poată anula listingurile și să închidă conturile asociate atunci când este semnalat un fals. Acest serviciu va fi disponibil pentru început în America de Nord. (sursă)

 

Wal-Mart lansează Store No.8, propriul său incubator de tehnologie de retail, în Silicon Valley.

Prin deschiderea acestui centru de cercetare tehnologică, Wal-Mart va putea dezvolta tehnologie prin care să combată rivalii de la Amazon. Store No.8 va găzdui start-up-uri deținute de Wal-Mart dar care sunt conduse independent. Aceasta este cea mai nouă manifestare a noii culturi dinamice pe care șeful Marc Lore dorește să o imprime strategiei de e-commerce a Wal-Mart. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.