Alibaba, Amazon, Apple si Samsung in stirile zilei in e-commerce – 23 martie 2017

 

Alibaba și Lazada intră într-un parteneriat prin care anumite produse de pe platforma Taobao vor putea fi vândute direct către clienții din Singapore.

Cumpărătorii din Singapore fac deja achiziții direct de pe site-ul marketplace-ul chinezesc al Alibaba. Foarte mulți din acești clienți cumpără cu ajutorul unor agenți, care oferă traduceri în engleză, motode de plată și livrare contra cost. Pentru a evita problemele cu retururile și marjele de profit, cele două companii au încheiat primul parteneriat de la preluarea Lazada de către Alibaba. (sursă)

 

Starbucks a anunțat că vehiculele Ford vor fi echipate cu tehnologia activată vocal SYNC3 prin care șoferii vor putea comanda cafeaua zilnică.

SYNC3 reprezintă un skill integrat în asistentul AI Alexa al Amazon. Acest skill funcționează prin Starbucks Mobile Order & Pay, care permite clienților să comande și să plătească în avans, comanda putând fi ridicată de la un magazin Starbucks din zonă fără a fi nevoie să se stea la coadă. (sursă)

 

Samsung Pay și-a lansat serviciul de plăți mobile în India.

Prin lansarea oficială pe piața indiană, Samsung Pay și-a devansat rivalii Apple Pay și Android Pay. Samsung Pay s-a lansat în Coreea de Sud în 2015 și de atunci a intrat și pe piețele din SUA, China, Spania și mai multe piețe din Europa, Asia și America Latină. India reprezintă lansarea cu numărul 14 pe o piață nouă. (sursă)

 

 

Verizon și AT&T au suspendat publicitatea online pe YouTube și alte platforme nelegate de search.

Cele două companii nu sunt primele care renunță la publicitatea pe Google, mai multe branduri britanice adoptând recent aceeași politică. Google este criticată de politicienii și brandurile din Europa din cauza apariției reclamelor în cadrul unor clipuri cu conținut extremist sau ofensator. Venitul net din publicitate al Google a fost de 5,58 miliarde USD în 2016, iar așteptările pe 2017 erau de 7 miliarde USD, înaintea recentei controverse. (sursă)

 

Tencent raportează rezultatele pe precedentul trimestru: veniturile au crescut cu 44%, venitul net cu 47%.

Rezultatele sunt conforme cu așteptările. Vestea bună pentru investitori este că Tencent s-a diversificat, având venituri și pe alte domenii de activitate decât cel consacrat, de jocuri online. Publicitatea online reprezintă 20% din venit, metodele de plată și serviciile cloud reprezintă 15%. WeChat a avut la finalul trimestrului precedent 889 de milioane de utilizatori activi lunar. (sursă)

 

Apple își relaxează politicile privind închirierea filmelor pe iTunes și lansează iTunes 12.6 pentru desktop.

Apple permite de acum vizionarea filmului închiriat pe orice device, nu numai pe cel de pe care s-a făcut închirierea. Odată cu iOS 10.3 și tvOS 10.2 filmele pot fi vizionate cross-device. Reprezentanții companiei afirmă că vizionarea cross-device nu era imposibilă până acum, ci doar dădea foarte multe bătăi de cap utilizatorilor. (sursă)

 

Instragram va permite în curând utilizatorilor să facă rezervări și să stabiliească întâlniri prin intermediul aplicației sale.

Compania încearcă astfel să extindă uzabilitatea aplicației sale. Utilizatorii vor putea face programări la frizerie, de exemplu, apăsând pe profilul unui astfel de business și apăsând pe un buton pentru programare. Acest serviciu ar putea avea un impact asupra unor companii precum OpenTable sau Yelp. Serviciul va fi lansat în câteva luni și peste 1 milion de advertiseri îl vor putea utiliza. (sursă)

 

Airbnb a anunțat lansarea unui nou brand pentru business-ul său din China și lansarea locală a serviciului Trips.

Airbnb plănuiește triplarea rezervărilor în China și dublarea investiției sale în această țară. AirBnb China se va redenumi Aibiying iar serviciul Trips este de acum prezent în Shanghai. AirBnb are pe platforma sa 3 milioane de locuințe în 191 de țări. În China are în jur de 80.000 de listinguri și a raportat 1,6 milioane de vizite. (sursă)

 

LinkedIn plănuiește lansarea unei secțiuni de știri business.

LinkedIn dorește să devină mai mult decât un site de recrutare și să adauge funcționalități care să se apropie mai mult de social media. LinkedIn va denumi secțiunea “Trending Storylines”, secțiune care va include o serie de linkuri către surse media externe și postări asociate ale utilizatorilor. O echipă de editori va decide ce știri să pună în evidență, fiind vorba strict de știri legate de business și viață profesională. (sursă)

 

Facebook permite transmisiuni video live direct de pe desktop.

Prin această mișcare, Facebook duce streamingul un pas mai departe. Noua caracteristică va aduce un plus în zona de gameplay, domeniu în care va concura direct cu Twitch de la Amazon. De asemenea, utilizatorii cu un profil pe rețeaua socială vor putea integra software sau hardware extern pentru transmisiuni live. (sursă)

 

Warner Brothers a semnat un acord major de licențiere cu iQiyi, providerul de servicii video online deținut de Baidu.

Conform The Hollywood Reporter, iQiyi a cumpărat dreptul de a transmite 200 dintre filmele Warner Bros. Compania chineză a cumpărat și drepturile exclusive online la nivel local pentru câteva dintre titluri, inclusiv pentru trilogia Stăpânul Inelelor sau Marele Gatsby. iQiyi a încheiat acroduri similare și cu 20th Century Fox, NBCU, Paramount și Lionsgate. (sursă)

 

Amazon Pay este de acum disponibil ca metodă de plată pe platforma BigCommerce.

Astfel, mai mult de 50.000 de comercianți beneficiază de Amazon Pay ca metodă de plată. De asemenea, BigCommerce a devenit partener în programul Amazon de parteneriat global, Global Partner Program. Clienții BigCommerce vor avea astfel parte de un checkout simplificat. (sursă)

 

Apple lansează o versiune actualizată de iPad cu un preț redus.  

Tableta iPad de 9,7 inci, cel mai popular model de tabletă Apple, va avea un display retina-ready îmbunătățit, iar prețul său de vânzare va fi de 329 USD. Printre caracteristicile tabletei se numără display-ul îmbunătățit, corp de aluminiu, iOS 10, chip A9 de 64 de biți, cameră frontală și dorsală și acces opțional la LTE. iPad-ul cu acces LTE va costa 529 USD. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.