evoMAG, elefant.ro, Fan Courier, OLX si eMAG in retrospectiva saptamanii in e-commerce

 

→ evoMAG ţinteşte pentru anul acesta vânzări de 25 milioane euro, 35-40% din zona corporate

Magazinul online a realizat anul trecut o cifră de afaceri de aproximativ 22 de milioane de euro, fiind vizitat zilnic de peste 60.000 de persoane. Decizia de a majora ponderea segmentului corporate vine pe fondul reluării investiţiilor companiilor, care au nevoie de soluţii tehnologice tot mai complexe, astfel încât să rămână competitive.

evoMAG ţinteşte pentru anul acesta vânzări de 25 milioane euro


→ Dan Vidraşcu, CEO al Elefant.ro: Ţinta pentru 2017, afaceri de 45 mil. euro. În toamnă vom lansa divizia de marketplace

Retailerul online Elefant.ro, cu afaceri de 27 mil. euro, are în plan să intre pe piaţa din Bulgaria în luna mai, iar până în decembrie vrea să lanseze un marketplace, unde furnizorii vor decide preţul, iar retailerul va percepe un comision la vânzare, a declarat Dan Vidraşcu, CEO al Elefant.ro, în cadrul emisiunii de business ZF Live. Anul trecut, retailerul online Elefant.ro a înregistrat o creştere de 70%, cu o cifră de afaceri de apro­ximativ 27 mil. euro. Pentru anul a­ces­ta estimează o cifră de afaceri de 45 mil. euro, iar pentru 2018 speră să ajungă la 70 mil. Euro.

Vidraşcu, CEO Elefant.ro: Ţinta pentru 2017, afaceri de 45 mil. euro


→ Lanţul de magazine Samsonite vrea să ajungă la 100 de magazine în cinci ani în România

Lanţul de magazine Samsonite, specializat în comercializarea de valize şi genţi, a ajuns anul trecut la o cifră de afaceri de 6,88 milioane de euro, în creştere cu 7% faţă de anul precedent. Planul companiei este să ajungă în cinci ani la o cifră de afaceri de peste 18 milioane de euro şi să ajungă la 100 de magazine, faţă de 25 în prezent.„Ne extindem reţeaua de magazine şi vrem să punem accent mai ales pe magazinul online”, a spus Elena Bucur,  manager vânzări şi IT.

Samsonite vrea să ajungă la 100 de magazine în cinci ani în România


→ FAN Courier investește 8,5 milioane euro în extinderea unui depozit: Din cauza birocrației, avem întârzieri
FAN Courier va investi nu mai puțin de 8,5 milioane de euro în extinderea actualului depozit de la Ștefăneștii de Jos, lucrările urmând să fie finalizate în cursul anului viitor, a declarat Adrian Mihai, unul dintre cei trei acționari ai celui mai mare curier privat autohton. Estimările FAN Courier arată că investiția totală în noul depozit, care va avea două benzi de sortare, se va apropia de 7 milioane de euro, la care se adaugă aproximativ 1,5 milioane de euro investiția în teren.

FAN Courier investește 8,5 milioane euro în extinderea unui depozit


→ Smart Bill a depășit în 2016 un milion de euro din servicii de facturare și gestiune. În acest an și-a propus o creștere de 25%.
Smart Bill, furnizor de soluții online de facturare și gestiune, a depășit un milion de euro cifră de afaceri în 2016, la un an din momentul atragerii investiției din partea Catalyst România și GECAD Group.  Anul trecut, compania a primit un milion de euro din partea fondurilor de investiții Catalyst România și GECAD Group, care au preluat printr-o operațiune de majorare de capital peste 30% din acțiunile firmei.
Smart Bill a depășit în 2016 un milion de euro din servicii de facturare și gestiune


→ Elefant.ro investește peste două milioane de euro în 12 puncte de livrare din București și alte 6 orașe.

Astfel rețeaua de pick-up point-uri Elefant va ajunge până la finalul anului la un total de 42 de puncte de livrare în 23 de orașe din toată țara, dintre care 18 doar în București. În afara celor 6 pick-up point-uri din București, Elefant va deschide anul acesta încă un spațiu de livrare în Iași, primul fiind funcțional din 2015, plus alte 5 puncte în Piatra Neamț, Suceava, Pitești, Târgu Mureș și Hunedoara.

Elefant.ro investește două milioane de euro în 12 puncte de livrare din București și alte 6 orașe.


→ Livrarile de Valentine’s Day si cele de 1-8 Martie au crescut volumele curierilor cu 28%.

Martisorul, Ziua femeii si Valentine’s Day au generat anul acesta o crestere substantiala a volumului de colete livrate de curierii romani, considera Lucian Aldescu, CEO DPD Romania. In perioada 10 februarie – 10 martie, DPD Romania a livrat cu 28% mai multe colete comparativ cu acelasi interval de timp al anului trecut.

Livrarile de Valentine’s Day si cele de 1-8 Martie au crescut volumele curierilor cu 28%


→ Seful eBay pe regiune: Ce ar schimba la e-commerce-ul romanesc.

Ilya Kretov, general manager pentru Rusia si tarile emergente la eBay, a declarat ca este nevoie de o mai mare indrazneala a companiilor romanesti si de o deschidere mai puternica catre livrarile internationale. Doar 2% din

Seful eBay pe regiune: Ce ar schimba la e-commerce-ul romanesc


→ Victor Avram, Gemius: Cea mai buna idee de marketing din e-commerce a avut impact de 4%

Black Friday, ceea mai mare campanie din mediul de e-commerce, a avut 126 de advertiseri si a reprezentat 4% din totalul marketing-ului din noiembrie. Din 1200 de impacturi in noiembrie, 54 le-a avut aceasta campanie, a declarat Victor Avram, country manager Gemius Romania si Moldova, in cadrul evenimentului ecomTEAM 2017. “In Romania, rata de vizualizare a bannerelor e mare. In zona de comert rata este de 67%, fata de Polonia in care este de 44% si Germania 50%. Fiecare om vede aproape de 300 de afisari numai din Facebook”

Victor Avram, Gemius: Cea mai buna idee de marketing din e-commerce a avut impact de 4%


→ Ilya Kretov, eBay: 61% din vanzatorii romani de pe eBay vand in Europa, iar 30% in Statele Unite.

Din totalul de vanzatori romani de pe eBay, 61% din acestia vand in Europa, iar 30% vand in Statele Unite. Fashion-ul este cea mai mare categorie in comertul romanesc pe eBay, urmata de piese auto si electronice, a declarat Ilya Kretov, general manager pentru Rusia si tarile emergente la eBay in cadrul evenimentului ecomTEAM 2017.

Ilya Kretov, eBay: 61% din vanzatorii romani de pe eBay vand in Europa, iar 30% in Statele Unite


Studiu OLX si D&D Research: De ce cumpără românii produse de pe site-urile de anunțuri.

„Cercetarea ne-a confirmat că în spatele vânzării de produse de la o persoană la alta nu există doar motivaţii de ordin financiar, dimpotrivă. Există un număr mare de utilizatori care sunt motivaţi de ideea de reînnoire şi care resping gândul de păstra în casele lor obiecte perfect funcţionale, pe care nu le mai folosesc”, spune Cristina Gheorghiţoiu, general manager OLX Group România.

Sursa – http://www.capital.ro/studiu-de-ce-cumpara-romanii-produse-de-pe-site-uri.html


→ eMAG deschide un showroom în Titan. Acesta va depăşi vânzările celui din Crângași în cel mult doi ani.

eMAG îşi continuă dezvoltarea şi în offline şi deschide al doilea showroom din Bucureşti, în cadrul Galeriilor Titan din sectorul 3. Noul showroom este primul pe care eMAG îl deschide în acest an, iar extinderea va continua şi în ţară. Astfel, eMAG îşi propune să atragă noi clienţi, care preferă o experienţă de cumpărare online şi offline. Ei vor putea alege din cele peste 10.000 de produse care vor fi disponibile în stoc aici, reducând astfel timpul de livrare.

eMAG deschide un showroom în Titan

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.