Amazon, Ikea, EBay si Toyota in stirile zilei in e-commerce – 28 martie 2017

 

Elon Musk lansează Neuralink, companie de neuroscience.

Neuralink va utiliza tehnologia denumită de Musk “neural lace” (înlănțuire neuronală), prin care se pot implanta mici electrozi în creier. Acești electrozi ar putea duce în viitor la upload-ul și download-ul gândurilor. Compania își propune să dezvolte computer craniale care ar putea trata boli incurabile și ar urma să ajute omenirea să rămână liberă în fața integrării tot mai mari cu AI. (sursă)

 

Cifre legate de piața virtuală de chatbots: 180 de companii care dezvoltă chatbots au atras până în present 24 de miliarde USD finanțare.

Alte sute de companii vizează finanțări de la investitorii de pe această piață. Progresele majore legate de puterea AI permit computerelor să proceseze limbajul uman și să aibă conversații îmbunătățite cu oamenii. Spațiul comercial din zona de chatbots, centrat în special pe tool-uri de dezvoltare și provideri de servicii, a atras miliarde USD finanțare din 2010 și are în jur de 400 de jucători pe piață. (sursă)

 

Amazon ia în calcul deschiderea unor magazine de mobile integrate cu tehnologie de realitate augmentată.

Realitatea augmentată ar urma să fie folosită pentru a permite clienților să vizualizeze cum ara arăta articolele de mobilier în spațiul propriei case, făcând astfel mai ușoară achiziția. Prin acest tip de magazin, Amazon ar putea concura cu mai mulți jucători consacrați din retail. Amazon a indus până acum ideea că magazinele fizice sunt demodate, însă acum se pare că acest concept este revigorat. (sursă)

 

Placester, platformă de marketing pentru profesioniști din domeniul imobiliar, obține 50 de milioane USD finanțare.

Compania intenționează să folosească fondurile pentru a continua dezvoltarea setului său de tool-uri de atragere de lead-uri, management de lead-uri, e-mail marketing, automatizare de marketing, analytics, educație și customer support 24/7. (sursă)

 

Ant Fortune, aplicația de investiții a Ant Financial Services, lansează Caifu Hao, serviciu care va permite instituțiilor financiare terțe să se promoveze prin intermediul aplicației.

Aplicația funcționează momentan ca un spațiu de retail în care sunt prezentate și comercializate anumite produse financiare de la instituții financiare partenere sau terțe părți. Prin Caifu Hao, companiile externe vor putea vinde propriile produse și pune conținut direct în aplicație. Dashboard-ul Caifu Hao oferă analiza datelor și tool-uri CRM. (sursă)

 

Emaar Malls, operator de centre comerciale din Dubai, oferă 800 de milioane USD pentru retailerul online regional Souq.com.

Souq a anunțat că oferta nu a fost deocamdată acceptată de acționari. Oferta Emaar este mai mare decât cea a Amazon, care, conform unor surse, ar fi în jurul a 580 de milioane USD. Souq ar trebui să încalce un acord de exclusivitate cu Amazon în cazul în care ar accepta oferta Emaar, care oferă un avans de 500 de milioane USD și o rată de return internă garantată de 15% pentru acționarii Souq. (sursă)

 

Ikea intră pe piața de home automation, lansând propriul sistem de iluminare inteligentă.

Noua gamă de produse se numește Tradfri (wireless, în traducere din suedeză) și este construită în jurul standardului ZigBee Light Link pentru lumini conectate. Ceea ce face acest sistem interesant este întrerupătorul controlat de mișcarea utilizatorului. Sistemul Tradfri poate fi achiziționat doar de pe site-ul suedez al Ikea, însă ar putea fi disponibil și în magazinele fizice din 31 martie. (sursă)

 

DHL va livra mâncare pentru Amazon Fresh în Germania.

Compania germană de logistică va începe livrările către clienții Amazon Fresh din Berlin începând cu luna aprilie. După capitala germană, ar putea urma și alte orașe. Potențialul parteneriat dinte Amazon și DHL ar putea aduce schimbări majore în sectorul de supermarketuri din Germania. Amazon Fresh ar urma să devină cel mai mare supermarket din țară. (sursă)

 

EBay lansează un homepage pentru clienți bazat pe date structurate și inteligență artificială.

Ideea EBay este de a oferi fiecărui cumpărător o experiență personalizată pe homepage, care să impulsioneze cumpărăturile. Fiecare user EBay va vedea un homepage diferit, customizat pe interesele, pasiunile și cumpărăturile sale precedente de pe site. Astfel EBay va oferi o experiență de cumpărare complet centrată pe client, în locul unei abordări one-size-fits-all. (sursă)

 

Spotify achiziționează MightyTV, startup care utilizează AI pentru a oferi recomandări de clipuri video bazate pe preferințele personale și opiniile prietenilor.

Detaliile achiziției nu au fost date publicității. MightyTV va fi integrat imediat în structura Spotify, iar fondatorul startup-ului va deveni noul vice-președinte pe zona de tehnologie, în special pe advertising și soluții tehnologice de marketing. Spotify a achiziționat recent ți Sonalytic, companie londoneză specializată în identificare și descoperire de clipuri musicale. (sursă)

 

Toyota încheie un parteneriat cu gigantul telecom japonez NTT.

Cele două companii vor colabora în vederea dezvoltării, verificării și standardizării tehnologiei în domeniul mașinilor conectate. Companiile japoneze preiau inițiativa în cadrul revoluției mașinilor conectate și autonome, încheind mai multe astfel de parteneriate. Recent, Toyota a încheiat un acord cu Ford pe zona de implementare de software, și cu Microsoft, pe zona de licențiere de patente pentru mașinile conectate la internet. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.