PayU, Floria.ro, elefant.ro si Answear.ro in retrospectiva saptamanii in e-commerce

 

→ Sergiu Biriş este cel mai mare dintre cei 37 de acţionari ai fondului de investiţii Risky Business din Cluj care vrea să finanţeze 10-15 start-up-uri româneşti din IT

Sergiu Biriş, CEO şi coondator al Trilulilu Music – compania din spatele serviciului de muzică online Zonga, este cel mai mare acţionar al fondului de investiţii Risky Business. Cu participaţia sa de 7,04%, Biriş este cel mai mare dintre cei 37 de acţionari, conform documentului. Ceilalţi 36 de acţionari au pachete de 3,5%, 2% sau 1,7% din Risky Business, potrivit sursei citate

Sergiu Biriș vrea să finanțeze 10-15 start-up-uri românești din IT


→ Cel.ro, al doilea magazin online de pe piaţă, ţinteşte venituri de un milion de euro din vânzarea de poliţe RCA. Compania estimează o creştere a vân­zărilor de 30%, care ar duce afacerile aproape de 70 mil. euro

Astfel, vânzările de poliţe RCA ur­mează să ajungă la o pondere de 2% din ci­fra de afaceri. Corsar Online a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 240 mil. lei (apro­ximativ 53 mil. euro), în creştere cu aproa­pe 40% faţă de anul anterior. Pentru anul curent compania estimează o creştere a vân­zărilor de 30%, care ar duce afacerile com­paniei aproape de pragul de 70 mil. euro.

Cel.ro va vinde polițe RCA


→ Raiffeisen Bank îşi schimbă platforma online şi mobile banking. „Clienţii doresc o interacţiune simplă şi rapidă cu banca, iar aşteptările lor cresc odată cu evoluţia tehnologiei.”

Raiffeisen Bank a achiziţionat o nouă platformă digitală pentru Internet şi mobile banking furnizată de compania olandeză Backbase, va va permite băncii să pună la dispoziţia clienţilor o serie de aplicaţii şi funcţionalităţi.Backbase Omnichannel Banking Platform permite editarea vizuală şi arhitectura modulară a widget-urilor, schimbări şi adaptări rapide.

Raiffeisen Bank îşi schimbă platforma online şi mobile banking


→ Platforma AgroGo a ajuns la peste 800 de utilizatori

AgroGo.ro, platfoma online dedicată tranzacţionării cerealelor dezvoltată de start-up-ul Interactions Lab din Arad, a ajuns în cinci luni de la lansare la peste 800 de utilizatori înregistraţi. Platforma le permite fermierilor români să tranzacţioneze cereale la disponibil sau la termen, până acum ofertele plasate pe AgroGo.ro totalizând 211.000 tone.

Platforma AgroGo, peste 800 de utilizatori


→ Magazinul online de fashion Answear.ro a avut vânzări de peste 3,6 mil. euro în 2016

Answear, magazin online de fashion de origine poloneză, a înregistrat în 2016 – primul an de prezenţă pe piaţa locală – o cifră de afaceri de 3,6 milioane de euro, pentru anul curent ţinta fiind de a depăşi 9,3 milioane de euro. „Anul trecut, ne-am îndeplinit obiectivele propuse la final de an 2015 şi am depăşit pragul de 3,6 milioane de euro cifră de afaceri pentru 2016. Am avut una dintre cele mai rapide creşteri din grup, fiind un an de dezvoltare şi de consolidare pentru brandul Answear.ro în România. Pentru anul 2017 ne aşteptăm la o creştere de 160% a cifrei de afaceri“, a declarat Raluca Radu, country manager al Answear.ro.

Answear.ro, vânzări de peste 3,6 mil euro în 2016


→ Cum arata comertul online transfrontalier in Europa

In ceea ce priveste posibilitatea ca oamenii sa ia vreodata in considerare varianta de a cumpara online din alta tara, locuitorii din Romania intra in aceeasi categorie cu cei din Bulgaria, Cehia, Franta, Germania, Ungaria, Lituania, Tarile de Jos, Polonia si Slovacia – in toate aceste tari, doi din cinci cumparatori online declara ca nu au cumparat niciodata de pe un website din alta tara. Desi cele mai putine cumparaturi online transfrontaliere au fost inregistrate in Romania si Polonia, comertul online este relativ popular in aceste tari, unde numai unul din cinci cumparatori online achizitioneaza de peste hotare cel putin o data pe an.

Comertul online transfrontalier în Europa


→ Studiu TailWind, Oriel, IATB, BRAT: Media utilizatorilor romani de ad block s-a dublat in ultimul an 

Aproape o treime dintre utilizatorii de programe de tip ad block pe desktop – programe ce blocheaza afisarea de reclame online – s-a dublat in ultimul an, ajungand la 29,26%, potrivit unui nou studiu dat publicitatii marti. Potrivit raportului, reclamele agresive si intruzive sunt principalele vinovate pentru aceasta crestere. Evaluarea arata ca media generala de utilizare ad block este, totusi, mult mai mica daca e luat in calcul traficul online pe dispozitive mobil.

Media utilizatorilor romani de ad block s-a dublat in ultimul an 


→ Incet, dar sigur, eBay ataca piata locala. Ce planuri are gigantul pentru Romania

Ilya Kretov este responsabil de zeci de piete pe plan mondial, Romania fiind una dintre cele cu potential foarte ridicat, avand in vedere numarul de locuitori, dar si a Internetului foarte bun. „Daca as putea face rapid o schimbare, de care sa beneficieze si eBay, ar fi sa existe o mai mare indrazneala si o mai mare deschidere a companiilor romanesti catre livrarea internationala. Doar 2% din IMM-urile romanesti livreaza transfrontalier, media europeana fiind de 8%”, a declarat Ilya Kretov.

eBay atacă piața locală


→ Marius Costin, PayU: Platile digitale pot ajunge la 14% anul viitor

Piata locala se afla pe un trend ascendent in privinta volumelor si tranzactiilor realizate cu cardul, ceea ce ar putea duce pana in 2018 platile digitale la o pondere de 13-14%, a declarat Marius Costin, Country Manager PayU Romania.

Marius Costin, PayU: Platile digitale pot ajunge la 14% anul viitor


 

→ Ebriza, startup-ul care modernizeaza casa de marcat

Ebriza este un startup care face o casa de marcat virtuala si care a primit 70.000 de euro investitie de la fondul Risky Business. Cristian Dinescu, cofondatorul startup-ului, a vorbit despre planurile sale. “Avem 100 de prospecti, dar rulam live cu peste 20 de clienti, din mai multe zone, in special din zona Horeca, dar si din micul retail, acolo ne adresam – magazine alimentare, shop-uri si market-uri. In 2017 vrem sa depasim 500 de clienti din Horeca, retail si servicii. E un obiectiv pe care putem sa-l atingem usor. Avem toate avantajele sa facem asta. Solutia e usor adaptabila international. In 2018 vrem sa iesim cu produsul in afara, pe piete asemanatoare din punct de vedere fiscal cu Romania”, a explicat Dinescu planurile pentru urmatoarea perioada.

Ebriza, startup-ul care modernizeaza casa de marcat


→ Paravion a ajuns la afaceri de 78 milioane euro si o crestere de 400% pe mobile

Paravion a raportat afaceri totale de aproximativ 78 milioane de euro in 2016, pe pietele din Romania si Turcia. Operatiunile din Romania au crescut cu 20% fata de anul precedent, ajungand la circa 55 milioane de euro, iar cele din Turcia s-au ridicat la 23 milioane de euro.

Paravion, afaceri de 78 mil euro, creștere 400% pe mobile


→ Elefant.ro anunță reduceri de până la 90% la ediția de primăvară a Black Friday

Promoția va dura până duminică, 2 aprilie, la ora 23:59, iar pasionații de cumpărături online vor avea acces la produse reduse cu până la 90%, cel mai mare discount oferit până acum, în acest an, de magazinul online”, a precizat compania. Reducerile vor fi aplicate, potrivit reprezentanților companiei, la o gamă largă de produse: cărți, parfumuri și produse cosmetice, produse de îngrijire personală, ceasuri, genți, ochelari, îmbrăcăminte, încălțăminte, electronicele, electrocasnicele și haine pentru copii

Elefant.ro, reduceri de până la 90% la Black Friday de primăvară


 → Floria deschide al doilea magazin dintr-un centru comercial, la Băneasa Shopping City, și vrea să acopere, în 2 ani, principalele mall-uri din Capitală și din țară.

Grupul Floria, care operează floraria online Floria.ro, rețeaua de florării Floria În Stradă și divizia Floria la Evenimente, a deschis al doilea magazin Floria din cadrul unui centru comercial, la Băneasa Shopping City, după lansarea recentă din AFI Cotroceni, tot în București. Pentru deschiderea magazinului Floria Băneasa au fost investiți circa 50.000 de euro. Divizia online, reprezentată de floraria online Floria.ro, rămâne motorul principal de creștere a grupului Floria.  În 2015, Floria a făcut primii pasi către offline,  prin deschiderea, în București, a florăriilor Floria În Stradă, din Ion Câmpineanu 22 și Dorobanți.

Floria.ro deschide al doilea magazin fizic la Băneasa Shopping City


→ Studiu Perceptum: România rămâne sub media UE în privinţa cumpărăturilor online. Doar 18% dintre utilizatorii de Internet din România au optat, în 2016, să cumpere online, mult sub media înregistrată la nivelul Uniunii Europene (UE), de 66%.

Aşa arată un studiu realziat de Perceptum. Astfel, 7% din cifra de afaceri a firmelor româneşti, cu excepţia celor din sectorul financiar, a fost generată de vânzările pe Internet. Doar Bulgaria, Cipru (cu câte 4%) şi Grecia (6%) au avut procente mai mici.De asemenea, potrivit studiului citat de Agerpres, aproape doi din zece utilizatori de Internet din România (18%) au făcut cumpărături online anul trecut, cel mai mic procent din Uniunea Europeană, unde media a fost de 66%. În ceea ce priveşte portretul robot al cumpărătorului online, acesta este bărbat, cu vârsta între 25 şi 34 de ani, are studii superioare, este informat şi preocupat de propria imagine, şi achiziţionează mai ales haine şi articole sportive.

Studiu Perceptum: România rămâne sub media UE în privința cumpărăturilor online

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.