Mercedes, Asos, Microsoft si Facebook in stirile zilei in e-commerce – 5 aprilie 2017

 

Rakuten a lansat Rakuten Games, platformă care va livra jocuri care pot fi jucate fără să fie nevoie de instalare pe telefoane sau computere.

Jocurile pot fi jucate în browser sau în cadrul altor aplicații iar utilizatorii nu mai trebuie să aștepte instalarea unui alt software pe telefon. Pentru început, vor fi disponibile 15 jocuri, printre care Pacman sau Space Invaders. Prin această mișcare, Rakuten pariază pe un viitor fără aplicații și țintește o parte importantă din veniturile din mobile gaming. (sursă)

 

WhatsApp a demarat proiectul de lansare în următoarele 6 luni a unui serviciu de plăți digitale P2P în India.

India este cea mai mare piață a companiei, numărând 200 de milioane de utilizatori. Numărul de tranzacții digitale s-a mărit considerabil în India, după ce prim ministrul Narendra Modi a decretat în noiembrie scoaterea din circulație a unor bancnote cu valoare mare. Săprămâna trecută, aplicația Truecaller a lansat un serviciu de plăți online în India bazat pe platforma UPI. (sursă)

 

Mercedes și Bosch încheie un acord pentru construcția unui sistem complet automatizat de mașini autonome fără șofer.

Scopul colaborării dintre cele două companii este dezvoltarea de software și algoritmi care să permită introducerea de vehicule autonome fără șofer pe străzile urbane începând cu deceniul următor. Daimler a mai construit prototipuri de mașini autonome, însă parteneriatul cu Bosch impune o limită de timp de aprox. 5 ani pentru introducerea acestor vehicule pe piață. (sursă)

 

BNP Paribas va achiziționa o participație de 95% din Financière des Paiements Électroniques, companie care operează start-up-ul de neo-banking Compte-Nickel.

Compte-Nickel oferă conturi pentru plăți online, serviciu care a devenit foarte popular în cei 3 ani trecuți de la lansarea sa. Clienții băncii pot deschide un cont, primi un IBAN și un card Mastercard International în mai puțin de 10 minute. Compania declară că deschide un cont nou la fiecare 30 de secunde și că în jur de 540.000 de clienți folosesc serviciile sale. (sursă)

 

Sistemul elvețian de plăți mobile Twint anunță lansarea infrastructurii sale tehnice, infrastructură care va permite băncilor elvețiene să își lanseze propriile aplicații din aprilie.

Platforma este bazată pe fuziunea dintre sistemele Twint și Paymit. Băncile care vor lansa aplicații folosind această platformă în aprilie și mai sunt USB, ZKB, Banque Cantonale Vaudoise, Credit Suisse, PostFinance și Raiffeisen. Aplicațiile vor pemite utilizatorilor să își lege conturile bancare de sistemul Twint pentru plăți mobile, sistem deja disponibil în peste 25.000 de locații. (sursă)

 

Profiturile retailerului fashion online Asos au crescut cu 27,3 milioane GBP în cele 6 luni dinainte de februarie 2017.

Reprezentanții companiei au declarat că vânzările au crescut cu 38%, la 889 milioane GBP, creșterea pe Marea Britanie fiind de 18%. La nivel internațional, vânzările Asos au crescut cu 54%, creștere datorată invetițiilor efectuate. S-au livrat în total 23,3 milioane de comenzi, cu 33% mai mult față de anul trecut. Baza de clienți activi s-a mărit la 14 milioane, 5 milioane din aceștia fiind în UK. (sursă)

 

Snapdeal caută să obțină 100 de milioane USD de la acționarii existenți, inclusiv SoftBank, și noi investitori.

Snapdeal a pierdut supremația pe piața de retail online din India în fața celor de la Amazon. Compania țintește profitabilitatea în maxim doi ani, însă lichiditățile sale sunt limitate. CFO-ul Snapdeal declară noua infuzie de capital ar asigura independența companiei. (sursă)

 

 

Microsoft lansează aplicația iOS Sprinkles, aplicație targetată către publicul format din adolescenți.

Aplicația oferă tool-uri de editare de fotografii, permițând adăugarea de stickere, emoji sau text. Ce diferențiază Sprinkles este că folosește capabilitățile AI și de machine learning ale Microsoft pentru a detecta fețele din fotografii, vârsta și emoțiile celor din poze. De asemenea, Sprinkles va putea determina asemănarea cu celebrități și va sugera texte de adăugat în fotografii. (sursă)

 

Amazon va transmite pe platforma de streaming Twitch trei noi episoade pilot produse de Prime Video.

Platforma Twitch se adresează în special gamerilor, însă cu această mișcare, conținutul platformei se va diversifica prin adăugarea de conținut TV. Cele trei show-uri fac parte din sezonul pilot al Amazon din primăvara 2017 și vor fi transmise unul după altul, continuu, timp de 24 de ore. În acest fel Amazon testează producțiile originale. Twitch are o audiență de 100 de milioane de oameni, predominant bărbați, iar utilizatorul mediu urmărește 106 minute de clipuri video zilnic. (sursă)

 

Facebook și Mozilla vor crea un fond de 14 milioane USD destinat luptei împotriva răspândirii știrilor false.

Proiectul celor două companii, intitulat News Integrity Initiative, urmărește și îmbunătățirea modului în care publicul înțelege jurnalismul. Proiectul va fi găzduit de City University of New York. Printre susținătorii proiectului se mai află și Ford Foundation și Arizona State University. În cadrul proiectului se va coordona cercetare, se vor face proiecte și evenimente legate de gestionarea fenomenului “fake news”. (sursă)

 

Avantgate achiziționează 2Checkout, extinzându-și astfel flexibilitatea sistemelor de plăți și mărindu-și potențialul de piață.

Avantgate este o platformă globală, pe bază de abonament, de e-commerce, facturare și SaaS. 2Checkout este un procesator internațional de plăți. Compania rezultată din această achiziție va oferi cea mai completă gamă de produse și servicii din industria e-commerce. Vor fi reunite flexibilitatea modurilor de plată, cu managementul veniturilor și capabilități de marketing la nivel global. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.