Facebook, Amazon, Skype si YouTube in stirile zilei in e-commerce – 10 aprilie 2017

 

Facebook anunță lansarea asistentului său virtual, M, care va fi disponibil pentru utilizatorii din SUA.

Asistentul virtual Facebook va putea oferi sugestii de conversații. M va analiza mesajele date de utilizatori și va putea detecta dacă aceștia vor să trimită un sticker, să ceară un transfer de bani, să cheme un taxi, să dea share location sau să facă un sondaj printre prieteni. M va putea îndeplini sarcina cerută în locul userului. Skill-urile M vor facilita uzul serviciilor deja conectate la Facebook. (sursă)

 

WeChat Pay se extinde pe piața din Marea Britanie începând cu luna următoare.

WeChat Pay este cea mai mare platform de plăți mobile în ce privește numărul de tranzacții. Platforma va oferi o nouă modalitate de plată comercianților britanici care doresc să atragă cumpărători din China și va integra infrastructura sa de plăți cu cea a comercianților deja prezenți pe piață. WeChat Pay deja a fost lansat în Italia și se va extinde și pe piețele din Franța și Germania. (sursă)

 

Otonomo, platformă israeliană și marketplace de data exchange pentru industria de automobile, obține 25 de milioane USD finanțare.

Runda de finanțare a fost condusă de Delphi Automotive și Bessemer Venture Partners. Compania intenționează să folosească fondurile pentru a-și dezvolta oferta de servicii și a se extinde la nivel global, în special pe piețe din Asia, Europa și în SUA. Otonomo oferă producătorilor de mașini o soluție în cloud prin care mașinile se pot conecta la sute de servicii și aplicații. (sursă)

 

Amazon China anunță îmbunătățirea serviciilor sale de comerț transfrontalier prin lansarea unui site în Japonia.

Prin această mișcare, compania dorește să obțină o cotă dintr-o piață dominată de Alibaba și JD.com. Amazon China va oferi 850.000 de produse de la peste 13.000 de branduri din portofoliul Amazon Japonia. Site-ul va fi tradus în chineză și vor fi disponibile servicii locale de plată și livrarea în maxim 2-3 zile lucrătoare. Ar fi al treilea site global în rețeaua Amazon China după cele din SUA și UK. (sursă)

 

Cele 5 mari televiziuni comerciale din Japonia au încheiat un acord prin care vor dezvolta un sistem de transmitere simultană de programe TV pe internet.

JOCDN, companie care administrează o rețea de livrare de conținut, dezvoltă acest sistem. Televiziunile partenere vor folosi sistemul JOCDN pentru a transmite conținut oferit de versiunea japoneză a serviciului Hulu și de portalul TVer. În viitor, JOCDN va transmite conținut la standard 4K. Acest efort comun ar putea duce la transmiterea integrată a Jocurilor Olimpice din 2020 de la Tokyo. (sursă)

 

Microsoft extinde funcționalitatea tool-ului de traducere vocală în timp real al Skype introducând japoneza în portofoliul de limbi disponibile pentru traducere.

Compania a lansat Skype Translator în engleză și spaniolă în 2014, extinzând serviciul pentru mandarină, italiană, rusă și arabă. Skype Translator utilizează tehnologie AI și rețele neurale artificiale de învățare. Mișcarea Microsoft vine după anunțul conform căruia Google va permite traducerea unui text  din japoneză în engleză prin simpla trecere a telefonului pe deasupra acelui text. (sursă)

 

O instanță de judecată din Italia a dispus interzicerea folosirii aplicațiilor Uber.

Instanța a decis că Uber constituie competiție neloială. Uber nu va mai putea folosi aplicațiile Black, XL, Select și Van și nu va mai avea voie să își promoveze serviciile în Italia. Curtea a dat un verdict favorabil asociațiilor de taximetriști italiene. Este a cincea oară când acestea au câștig de cauză în instanță. Unitatea Uber din Italia a declarat că va face apel. (sursă)

 

YouTube și-a actualizat strategia de reclame și monetizare pentru creatorii de conținut, întrerupând monetizarea canalelor mici.

Prin această mișcare, YouTube dorește să stopeze furtul de conținut și reutilizarea acestuia pe platforma sa. Compania a declarat că nu vor mai fi disponibile reclamele pentru clipurile video din cadrul YouTube Partner Program decât atunci când canalele vor atinge 10.000 de vizualizări lifetime, prag care oferă YouTube suficient timp și informații pentru a determina validitatea unui canal. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.