Fashion Days, Praktiker, Uber si Vola.ro in retrospectiva saptamanii in e-commerce

 

→ Robert Berza, fost country manager la ZOOT, este noul General Manager la Fashion Days

Robert Berza este din luna aprilie noul General Manager al Fashion Days pentru operaţiunile din România, Bulgaria şi Ungaria, el urmând să coordoneze atât Fashion Days, cât şi divizia de fashion din grupul eMAG (eMAG Fashion). “Avem o oportunitate unică să creştem accelerat Fashion Days şi eMAG Fashion în următorii doi ani. Avem serviciile, tehnologia şi know-how-ul necesare, iar rolul meu va fi să asigur o umbrelă ca toată echipa să producă valoare în business”, a declarat Robert Berza, GM Fashion Days.

Robert Berza, noul General Manager Fashion Days


→ Magazinele Praktiker au înregistrat vânzări mai mari cu 3% în 2016

Un factor important de creştere îl reprezintă şi magazinul online, care a ajuns să se apropie de nivelul vânzărilor unui magazin Praktiker offline. Oferta online include peste 20.000 de produse livrabile la nivel naţional, urmând ca, în a doua jumătate a anului, să fie dezvoltată şi opţiunea Click and Collect pentru clienţii care vor să economisească timpul petrecut în magazin, adică vor plăti în online şi vor ridica produsele gata pregătite direct din magazin. În prezent, comenzile efectuate în magazinul online sunt livrate dintr-un singur magazin către întreaga ţară, urmând ca, în curând, procedura de livrare să fie extinsă la trei magazine.

Praktiker, vanzari mai mari cu 3% in 2016, sustinute si de magazinul online


→ Grupul de marketing Mediapost Hit Mail, detinut de francezii de la La Poste, au lansat recent Promotiful ACME, platforma de promotii care ofera clientilor si agentiilor posibilitatea de a construi promotii online, rapid.

„Am creat o platforma ce le permite marketerilor sa faca economii de buget, timp si resurse, ceea ce le ofera posibilitatea de a se concentra mai mult pe conceperea campaniilor si comunicarea din jurul promotiei, iar reactiile din piata sunt pozitive. Platforma a fost folosita in 19 campanii pana in acest moment – o medie de trei campanii pe luna. In prezent avem sapte campanii de promotie in derulare pentru clienti diferiti, iar doi dintre acestia sunt deja la a patra campanie pentru unul dintre brand-urile din portofoliul lor”, declara Catalin Raescu, product manager, Promotiful.

Promotiful, platforma de promotii care permite economie de timp si buget


→ Compania IT romaneasca Bittnet vrea sa cumpere Gecad, una dintre principalele firme ale omului de afaceri Radu Georgescu

Potrivit fondatorilor Bintnett, achizitia ar urma sa aiba loc pentru un pret maxim de 600.000 de euro. Bittnet este o companie antreprenoriala romaneasca din sectorul IT, infiintata in 2007. Firma a inregistrat o crestere cu 36% a cifrei de afaceri fata de 2015. Totodata, capitalizarea companiei a crescut de aproape trei ori, de la 7,7 pana la 21,4 milioane de lei. Veniturile din training IT au depasit 1,2 milioane euro, cu aproximativ 2.500 de studenti in 2016. Totodata, Bittnet a implementat peste 270 proiecte de integrare in 2016, fata de 174 in 2015, inclusiv mai multe proiecte de migrare in cloud a infrastructurii unor companii din mediul online.

Bittnet intentioneaza sa cumpere Gecad


→ Studiu RTB House: Cum schimbă inteligența artificială publicitatea online prin recomandări mult mai bune către consumatori

Algoritmii ”deep learning”, cea mai avansată nişă de cercetare a inteligenţei artificiale, sunt startul unui val de inovaţii în domeniul publicităţii online. Tehnologiile ”deep learning” sunt deja folosite de Google în diverse proiecte, cum ar fi Translate şi DeepMind sau Assistant, de Tesla Motors în maşinile sale şi de platforme de divertisment ca Netflix. Din perspectiva publicitarului: deep learning oferă posibilitatea de reacţie rapidă şi inteligentă la situaţii neaşteptate. Din perspectiva utilizatorului de internet: algoritmii determină ce îţi doreşti.

Inteligenta artificiala schimba publicitatea online


→ Daniel Truică, şeful agenţiei de turism online Vola.ro: „Aşteptăm o creştere cu 30% a cifrei de afaceri“

Agenţia de turism Vola.ro, cel mai mare portal online cu vacanţe, a bugetat afaceri în creştere cu 30% în acest an, potrivit oficialilor companiei. Anul trecut, afacerile companiei au ajuns la 50,1 milioane de euro, în creştere cu 19% faţă de anul precedent.„Ne aşteptăm la o creştere de 30% a cifrei de afaceri în 2017, an în care vrem să dezvoltăm noi linii de business şi să investim într-un sistem de automatizare de marketing“, a spus Daniel Truică, şeful agenţiei de turism.Compania Vola a fost desemnată timp de trei ani la rând ca fiind cea mai dinamică entitate de business din domeniul tehnologiei din Europa Centrală.

Vola.ro, crestere asteptata de 30% a cifrei de afaceri


→ Uber va derula seviciul-pilot UberVAMA în minivacanţa de 1 Mai

Uber va derula serviciul-pilot UberVAMA în minivacanţa de 1 Mai, când şoferii vor putea lua până la trei pasageri în maşină, în drumul spre Vama Veche, costul unei curse fiind de 150 de lei pe sens, sumă ce poate fi împărţită egal între pasageri, potrivit unui comunicat al companiei publicat joi. „Conform datelor din anii trecuţi, peste 60.000 de maşini sunt aşteptate pe litoral în weekend-ul 28 aprilie – 1 mai, dintre care peste 25.000 vor ajunge în Vama Veche”, se arată în comunicatul transmis de Uber.

Cu UBER la mare de 1 Mai


→ Cum ii poate ajuta pe retaileri neuromarketingul: „Nu suntem in extrema de manipulare pentru ca, din fericire, nu putem citi mintea consumatorilor

Ana Iorga a lansat in urma cu cinci ani Buyer Brain, compania care “aduce stiinta in marketing”, asa cum ii place fondatoarei sa defineasca obiectul activitatii ei. Mai exact, Buyer Brain analizeaza modul in care consumatorii reactioneaza la anumite elemente de comunicare venite din partea brandurilor. Primul client cu care a lucrat a fost un antreprenor roman, care se ocupa cu productia de miere si care dorea sa “isi cunoasca mai bine consumatorii”.

Neuromarketing: avantaje pentru retaileri

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*