Otto folosește AI pentru a reduce rata de retururi, Google permite achiziția de reclame TV, iar Apple reduce comisioanele către afiliați

 

Ant Financial investește în start-up-ul chinezesc de bike-sharing Ofo.

Ofo aspiră la statutul de companie-unicorn. Suma pe care Ant Financial a investit-o nu a fost dezvăluită. În urmă cu două luni, Ofo a obținut 450 de milioane USD finanțare, infuzie de capital care, susține compania, i-a adus o evaluare de peste 1 miliard USD. Runda precedentă de finanțare a inclus investitori precum DST Global, CITIC sau Didi Chuxing. (sursă)

 

Otto folosește AI pentru a reduce retururile.

Retururile costă compania germană de e-commerce milioane de euro în fiecare an. Analiza datelor Otto a arătat că retururile scad dacă livrările au loc în decurs de maxim 2 zile. De asemenea, clienților nu le plac livrările multiple, ei preferă să primească toate articolele comandate în același transport. Sistemele AI ale Otto analizează 3 miliarde de tranzacții precedente folosind 200 de variabile, oferind predicții cu un grad de precizie de 90% privind ceea ce vor comanda clienții în următoarele 3 zile.  (sursă)

 

Shopify lansează un card reader pe care îl va oferi gratuit comercianților.

Shopify a creat propria sa echipă de design pentru a lansa card reader-ul. Lansarea oficială a fost în cadrul conferinței Shopify Unite de la San Francisco. Device-ul este extrem de simplu de utilizat, ceea ce indică faptul că Shopify a investit multe ore în design. Card reader-ul se poate conecta prin USB și funcționează atât pentru carduri swipe cât și pentru carduri cu chip. (sursă)

 

Google permite advertiserilor să achiziționeze reclame TV prin DoubleClick Bid Manager.

Google promovează DoubleClick ca cel mai bun mod de a gestiona campaniile publicitare TV și online din aceeași aplicație. Prin acest pas, Google practic permite advertiserilor să măsoare în același mod campaniile online și TV, campanii care în mod tradițional se măsoară prin sisteme diferite. Google a mai folosit Google Fiber pentru zona de reclame TV, însă DoubleClick are potențialul să șteargă diferențele între cumpărarea de publicitate pe TV și în online. (sursă)

 

Mercedes extinde programul său de car-sharing.

Compania a lansat programul Croove, care permite clienților să își închirieze mașinile la cerere și pe o perioadă limitată de timp în Munchen. Programul a fost un succes, ceea ce a determinat Mercedes să îl extindă și către alte orașe din Germania, inclusiv Berlin. Prin Croove, sunt conectați utilizatorii cu proprietarii de mașini, în loc de un singur operator de flotă de automobile. (sursă)

           

Instacart obține finanțare în valoare de 400 de milioane USD, ceea ce îi conferă o valoare de piață de 3,4 miliarde USD.

Start-up-ul folosește capitalul pentru a se extinde în SUA. Instacart oferă acces gratuit la programul de membership Instacar Express ca stimulent pentru potențialii clienți. Compania operează în prezent pe 41 de piețe din SUA și se va lansa pe 4 noi piețe în această săptămână: Detroit, Las Vegas, Columbus și valea Rio Grande din Texas. Ținta Instacart este de a oferi serviciul său către 80% din gospodăriile americane până în 2018. (sursă)

 

Mail.ru creează un fond de 100 de milioane USD dedicat investițiilor în jocuri și developeri.

Este cea mai mare investiție destinată susținerii pieței de jocuri din Rusia. Fondul nu este dedicat exclusiv pieței rusești. Mail.ru a declarat că va finanța publisherii și studiourile consacrate precum și tinerii developeri de jocuri. Fondul va folosi strategii multiple de investiții, inclusiv acordarea de drepturi de autor. Mail.ru va oferi de asemenea și publishing la nivel global. (sursă)

 

Netflix a anunțat intenția de a acumula o creanță prioritară de 1 miliard USD pentru crearea de conținut, investiții și achiziții strategice.

Știrea vine la 6 luni după acumularea unei creanțe similare. Prin aceste mișcări succesive Netflix investește pentru a fi jucătorul dominant de pe piața de streaming video. Ca și în cazurile precedente, bonurile de creanță vor fi disponibile numai către “cumpărători instituționali certificați”, în special din afara SUA. (sursă)
 

Apple scade comisionul acordat afiliaților săi.

Apple a trimis membrilor programului său de afiliați un anunț conform căruia va lansa actualizări pentru paginile iTunes Affiliate Resource și va schimba ratele de comision. Apple va scădea cu peste 50% sumele plătite afiliaților pentru aplicații și vânzări in-app. Această mișcare este văzută ca având un impact negativ asupra surselor de venit ale Apple. Practic procentul acordat afiliaților scade de la 7% la 2,5%. Achizițiile de conținut precum muzică, filme și cărți se vor supune tot procentului de 7%. (sursă)

 

EBay a fost duminică inactiv în multe zone din Marea Britanie.

Numeroși utilizatori s-au văzut puși în postura de a nu putea vinde bunurile pentru care licitațiile se apropiau de final. eBay a primit numeroase plângeri de la utilizatorii săi, care nu și-au putut servi clienții, în special pe cei care licitează last-minute. Compania nu a dat publicității nici un comunicat privind motivul căderii serviciului. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*