Tencent lansează un asistent virtual, Amazon are un produs și un serviciu nou, iar Boohoo înregistrează o creștere masivă a profiturilor

 

Tencent lansează asistentul vocal AI “Tencent Dingdang”, asistent similar în capabilități cu Amazon Alexa.

Dingdang are integrate caracteristici precum recunoaștere semantică și abilități de formulare interactivă de răspunsuri la întrebări. Lansarea acestui serviciu are drept scop integrarea completă a unui ecosistem de servicii. Momentan, Dingdang are skill-uri ce acoperă servicii precum știri, evenimente sportive, ticketing, livrări, muzică, servicii bursiere, literatură și servicii locale. (sursă)

 

PayPal a reușit să convingă investitorii să îi susțină strategia de a transforma serviciul de plăți online în portofel digital datorită creșterilor importante din primul trimestru.

În primul trimestru al acestui an, PayPal a înregistrat 6 milioane de noi clienți activi, numărul de tranzacții per cont crescând cu 12%. Veniturile PayPal au fost de 2,98 de milioane USD. Volumul total de plăți a crescut cu 23% în trimestrul 1, ajungând la 99,3 miliarde USD la un număr de 203 milioane de clienți activi. Parteneriatele cu bănci, operatori de carduri și Alphabet au contribuit la creștere.  (sursă)

 

Didi Chuxing este aproape de a primi finanțare în valoare de 5 miliarde USD.

Compania de ride-hailing este evaluată la 50 de miliarde USD, iar runda de finanțare ar transforma-o în al doilea cel mai valoros start-up din lume după Uber. Capitalul ar urma să fie folosit la extinderea pe piețele international și la investiții în tehnologii precum mașini autonome și AI. Finanțarea a fost recomandată de CEO-ul SoftBank, observând scăderile de profit ale Didi în urma reglementărilor stricte din piețe importante precum Beijing sau Shanghai. (sursă)

 

Amazon lansează Echo Look, cameră foto hands-free integrată cu Alexa.

Echo Look este un device care utilizează machine learning și oferă asistență pentru clienții fashion. Utilizatorii device-ului pot face fotografii și clipuri video cu ei înșiși pe un fundal estompat și utilizând senzorii camerei. Folosind imaginile astfel generate, Amazon generează recomandări fashion de la specialist. Echo Look are aceleași capabilități ca celelalte produse Echo, în plus existând elemental vizual dat de camera foto. Momentan noul device este disponibil doar pe bază de invitație. (sursă)

 

RobinHood, aplicația de tranzacționare pe bursă, devine un “business unicorn”, depășind 1 miliard USD valoare de piață.

RobinHood are 2 milioane de utilizatori și creștere constantă de 17% pe serviciul său premium RobinHood Gold, care costă între 6 și 15 USD lunar. Va adăuga 140.000 de utilizatori noi în următoarea perioadă. Aplicația a economisit 500 de milioane USD pentru utilizatorii săi, la un volum de tranzacționare de 50 miliarde USD. Start-up-ul a obținut recent 110 milioane USD finanțare. (sursă)

 

Tencent mărește ritmul extinderii business-ului său de servicii cloud.

Tencent Cloud a anunțat deschiderea a cinci noi data centers, în Frankfurt, Mumbai, Seul, Moscova și Silicon Valley. Aceste centre vor deserve clienții transfrontalieri. Tencent vine în întâmpinarea cererii în creștere din partea clienților din domenii ca jocuri online, live streaming, finanțe și creare de conținut video. Printre clienții Tencent Cloud se numără giganții Netmarble, Supercell și Didi Chuxing. (sursă)

 

Poshmark, rețeaua socială de resale fashion, estimează venituri totale de 100 de milioane USD la finalul anului.

Cash flow-ul companiei a devenit recent pozitiv. Poshmark câștigă prin perceperea unui comision de 20% din vânzări. Estimările companiei ridică cifra de afaceri la 500 de milioane USD pentru anul acesta. Poshmark are în jur de 2,5 milioane de seller, reușind să atragă drept clienți în special femeile care vând haine și accesorii către prietenii lor. (sursă)

 

Profiturile Boohoo cresc exponential, cu 97% față de anul trecut.

Retailerul fashion online atribuie succesul pe creșterea de pe piețele din Marea Britanie și SUA. Profitul total al companiei în anul fiscal încheiat pe 28 februarie s-a ridicat la aprox. 31 de milioane GBP. Veniturile au avut o creștere de 51%, la 295 de milioane GBP. Vânzările în SUA au crescut cu 140%, în Europa cu 50%. Prețul acțiunilor companiei s-a triplet, Boohoo.com ajungând să valoreze 2 miliarde GBP. (sursă)

 

Juno a fost achiziționată de compania israeliană Gett pentru 200 de milioane USD.

Juno s-a impus pe piața din New York oferind șoferilor săi acțiuni în cadrul companiei și comisioane mai bune decât Uber. Aplicația Gett este disponibilă în peste 100 de orașe și este printre cele mai populare servicii de ride-hailing din Europa. Prin această achiziție, doi dintre cei mai importanți competitor ai Uber se reunesc într-o entitate mult mai solidă pe piața de ride-hailing. (sursă)

 

Samsung Electronics declară că se așteaptă în continuare la profituri crescute, în urma raportării celui mai profitabil trimestru din 2013 și până acum.

Creșterea se datorează cererii din industria de chipuri de memorie. Profiul operational în lunile ianuarie-martie a fost de 8,75 miliarde USD. Veniturile au crescut cu 2%, la aprox. 43 de miliarde USD. Cele mai mari câștiguri au venit din zona de chipuri de memorie. Compania rămâne lider pe piața de smartphone și TV. Samsung a înregistrat un profit operational de aprox. 5,5 miliarde USD. (sursă)

 

Amazon lansează noul serviciu Subscribe with Amazon, marketplace unde companiile pot vinde abonamente pentru aplicații, site-uri și software.

Serviciul va fi un hub centralizat pentru abonamente digitale de la companii de încredere. Companiile care vor să fie prezente pe noul marketplace Amazon trebuie să aplice și să li se aprobe cererea. Cerințele nu sunt momentan foarte ridicate: este necesar ca firmele să aibă o adresă în SUA, să vândă servicii digitale și să perceapă o taxă recurentă pentru acestea. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.