eMAG scoate din platformă partenerii cu reputație proastă, veniturile Fashion Days cresc și cum este văzută piața de piese auto online de cei de la Epiesa.ro

 

→ Veniturile Fashion Days au urcat cu 17% în 2016, dar pierderile s-au dublat

Fashion Days Shopping SRL, cel mai mare retailer de modă online de pe piaţa locală, cu operaţiuni şi pe pieţele vecine, în Bulgaria şi Ungaria, a înregistrat anul trecut o pierdere netă de 14,2 milioane lei, aproape dublă faţă de 2015, când a raportat pierderi de 7,6 milioane lei, potrivit datelor disponibile pe site-ul Ministerului de Finanţe. Per total, afacerile companiei s-au ridicat la 228,2 milioane lei în 2016, conform sursei citate.

Sursa – http://www.zf.ro/business-hi-tech/veniturile-fashion-days-au-urcat-cu-17-in-2016-dar-pierderile-s-au-dublat-16246260


→ Conferinţa ZF Retail 2017. Pariu pe „made in Romania“ şi tendinţe în comerţul românesc. „Nu mai vorbim de un comerţ omnichannel, ci de un comerţ total.“

Retailerii pariază pe proximitate şi pe online pentru a merge acolo unde este clientul. Comerţul românesc, cea mai im­portantă industrie a României după valoarea cifrei de afaceri totale de circa 100 mld. euro, se va dezvolta în următorii cinci ani pe toate formatele, însă pariurile principale ale retailerilor sunt online-ul şi proximitatea. Indiferent de formatul de comerţ, jucătorii vor continua să deschidă atât magazine fizice (brick & mortar), dar şi online.

Sursa – http://www.zf.ro/companii/conferinta-zf-retail-2017-pariu-pe-made-in-romania-si-tendinte-in-comertul-romanesc-nu-mai-vorbim-de-un-comert-omnichannel-ci-de-un-comert-total-16249366


→ Cea mai mare finanţare din IT pentru un start-up din România: 30 mil. $ de la Accel Partners. Daniel Dines, CEO al UiPath: Acum 2 ani eram 10 oameni într-un mic apartament. Acum ne batem cu giganţii din inteligenţa artificială

UiPath, o companie fon­dată în Bucureşti în 2015 de românii Daniel Dines şi Marius Tîrcă, care între timp şi-a mutat sediul central la New York şi se pregăteşte să deschidă birouri la Tokio, a semnat cea mai mare finanţare obţinută până acum de un start-up de tehnologie din România – 30 de milioane de dolari de la Accel Partners – primul fond de investiţii din lume care a pariat pe Facebook în urmă cu 12 ani.

Sursa – http://www.zf.ro/business-hi-tech/cea-mare-finantare-it-start-up-romania-30-mil-s-accel-partners-daniel-dines-ceo-uipath-acum-2-ani-eram-10-oameni-intr-mic-apartament-acum-ne-batem-gigantii-inteligenta-artificiala-16249336


→ Daumantas Dvilinskas, CEO TransferGo: Asistam la o revolutie a serviciilor financiare. Evolutia fintech-urilor a depasit asteptarile jucatorilor traditionali

Vedem o revolutie a serviciilor financiare, noi metode de a realiza transferuri de bani la nivel international, de a acorda imprumuturi. Au aparut noi jucatori care au preluat din cota de piata a jucatorilor traditionali, mai repede decat s-ar fi asteptat. Oamenii trec de la traditional la nou, de la cash la digital. Noi ne-am dublat business-ul in 2016, atat ca volum, cat si ca numar de tranzactii, a declarat Daumantas Dvilinsksas

Sursa – http://www.wall-street.ro/articol/Finante-Banci/210062/daumantas-dvilinskas-ceo-transfergo-asistam-la-o-revolutie-a-serviciilor-financiare-evolutia-fintech-urilor-a-depasit-asteptaril.html


→ Numărul bărbaților care își comandă online produse de înfrumusețare și accesorii a crescut cu 5% în 2016

Varietatea de produse, brandurile de renume care lansează game dedicate pentru bărbați, dar și o atenție sporită acordată aspectului fizic, sunt cele mai importante motive care i-au făcut pe bărbații din România să devină clienți fideli ai magazinelor online de specialitate, arată un studiu al SOLE Luxury Boutique, unul dintre cei mai mari retaileri de produse fashion și de înfrumusețare.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/retail/numarul-barbatilor-care-isi-comanda-online-produse-de-infrumusetare-si-accesorii-a-crescut-cu-5-in-2016-16928076


→ Magazinul online prin care Fiscul vrea să ajungă la milioane de români

Magazinul online al ANAF este gata și așteaptă în prezent doar decizia conducerii agenției referitoare la implementare. Dezvoltarea magazinului online a fost realizată de firma clujeană Blugento gratuit pentru ANAF, partea rămasă fiind cea de încărcare de produse în site de către angajații Fiscului și decizia efectivă de lansare a unui magazin online care s-ar remarca prin stocuri mari, prețuri mici și gama extrem de variată de produse. Lansarea magazinului online este o măsură asumată public anul trecut de ANAF, obiectivul fiind de a îmbunătăți substanțial valorificarea stocului, dar și imaginea Fiscului.

Sursa – https://www.profit.ro/taxe-si-consultanta/exclusiv-imagini-cu-magazinul-online-prin-care-fiscul-vrea-sa-ajunga-la-milioane-de-romani-16926769


→ Piața online a pieselor auto, influențată de creșterea numărului de vehicule electrice și de saturarea pieței auto

Piața online a comerțului de piese auto este într-o creștere continuă cu aproximativ 20% în fiecare an, dar este influențată de creșterea în pondere a vehiculelor electrice, pe de o parte, și de saturarea pieței auto, pe de altă partă, fiind observată la un moment dat o stagnare a trendului crescător înregistrat în ultimii ani, a declarat, pentru Profit.ro, Ionuț Cătălin Șuțu, manager general Epiesa.ro, furnizor de piese și accesorii auto.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/auto-transporturi/piata-online-a-pieselor-auto-influentata-de-cresterea-numarului-de-vehicule-electrice-si-de-saturarea-pietei-auto-16922859


→ eMAG scoate din platformă partenerii cu reputaţie proastă

Nu toţi comercianţii care ajung să vândă pe eMAG râmăn, iar drept dovadă peste zece astfel de magazine au fost scoase de pe platformă, în ultimii ani, potrivit lui Iulian Stanciu, CEO-ul eMAG. “Am avut peste zece de selleri în trecut care au avut o reputaţie proastă, au livrat un serviciu slab. Primul lucru pe care îl facem este să le explicăm că reclamaţiile trebuie rezolvate în favoarea clientului, trebuie să îi faci returul la timp etc. Ne uitam unde a greşit, îi explicăm, îi arătăm cartonaşul galben, dacă în continuare face cu rea credinţă acelaşi lucru este scos din platformă.  Se mai întâmplă. Noi plecăm de la ideea că oamenii sunt buni şi vor să facă bine”, a declarat Stanciu.

Sursa – http://www.capital.ro/emag-scoate-din-platforma-sa-vanzatorii-cu-reputatie-proasta.html


→ Dan Vidrascu, Elefant.ro: Preturile agresive, inca foarte importante

Dan Vidrascu considera ca preturile agresive sunt (inca) foarte importante. „Motivul principal pentru care un consumator incepe sa descopere experienta de a achizitiona online pleaca de la pret, in timp descoperind si multe alte avantaje, in care cred foarte tare. Dar PRETUL este cel care declanseaza interesul pentru aceasta optiune. De-a lungul timpului au fost diferite discutii cu oameni din echipa care m-au contrazis, mi-au vorbit de convenience, de alte lucruri, insa trebuie sa fim realisti si sa vedem unde este piata, acum. Si a noastra este inca foarte price sensitive. Daca eCommerce-ul reprezinta 8% din retail-ul american, in Romania nici nu a depasit 2%. Da, o sa creasca foarte mult, vad un viitor in care se va cumpara foarte mult online, este inevitabil”, puncteaza Dan Vidrascu.

Sursa – http://www.wall-street.ro/articol/eCommerce/210126/dan-vidrascu-elefant-ro-preturile-agresive-inca-foarte-importante.html

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.