Amazon domină piața de speakere controlate vocal, Alipay pătrunde pe piața nord-americană, iar Target testează un serviciu de livrări în 24h

 

JD.com raportează primul trimestru profitabil de la listarea sa drept companie publică, pe fondul creșterii consumului.

Venitul net pe trimestrul 1 al JD a fost de 35 de milioane USD, depășind estimările, care indicau o potential pierdere de 100 milioane USD. Vânzările au crescut cu 41%, la 10 miliarde USD. Cifra de afaceri a crescut cu 42%, la 26,7 miliarde USD. Numărul de conturi de consumatori active a crescut cu 40%, la 236 de milioane în 12 luni. JD a integrat și site-ul e-commerce în limba chineză al Wal-Mart. (sursă)

 

Alipay pătrunde pe piața din America de Nord în urma parteneriatului cu First Data Corp.

Alipay va deveni disponibil în SUA și Canada. First Data Corp va oferi suport pentru procesarea de plăți mobile pentru 4 milioane de comercianți și retaileri din SUA. Colaborarea dintre Alipay și First Data Corp a început anul trecut, când serviciul de plăți mobile Alipay a fost integrat cu success în infrastructura anumitor locații retail high-end din California și New York. (sursă)

 

Corporațiile germane vor oferi consumatorilor posibilitatea de a cumpăra de pe site-uri multiple cu un singur cont.

Deutsche Bank, Daimler, Allianz, Axel Springer și alte companii germane vor crea un serviciu prin care cumpărătorii online să își poată introduce datele de identificare o singură dată pentru a putea cumpăra de pe toate site-urile e-commerce din Germania. Companiile numesc acest serviciu “platformă pan-industrială pentru înregistrare online, e-identitate și servicii de date”. Partenerii estimează că proiectul va demara la mijlocul lui 2018. (sursă)

 

MercadoLibre anunță o creștere a veniturilor brute pe trimestrul 1 de 74%, la 273 de milioane USD, mult peste așteptările investitorilor de 57%.  

Venitul net a crescut cu 60%, la 48,5 milioane USD. Au fost vândute 53,2 milioane de articole, cifra de afaceri crescând cu 31%, la 2,33 miliarde USD. Numărul de conturi active a crecut cu 20%, la 182 de milioane. Volumul serviciului de plăți MercadoPago a crescut cu 90%, la 2,6 miliarde USD, din  44 de milioane de tranzacții. Serviciul de livrări MercadoEnvios a livrat 27,3 milioane de colete, o creștere cu 60%. (sursă)

 

Amazon domină piața de speakere controlate vocal.

Estimările arată că Echo și Alexa vor obține o cotă de piață de 70,6% anul acesta pentru compania-mamă, Amazon. Google Home va avea numai în jur de 23,8% din piață, jucătorii mai mici de pe piață Lenovo, LG, Harmon Kardon și Mattel obținând împreună un procent estimat de doar 5,6%. 26% dintre utilizatorii de astfel de device-uri sunt cei între 25 și 34 de ani. (sursă)

 

Amazon Prime Video ar putea fi disponibil pe Apple TV la sfârșitul lui 2017.

Amazon Prime Video nu este disponibil momentan pe Apple TV și pe majoritatea device-urilor Android, Amazon ignorând Google Cast și preferând să investească în propriul brand de streaming, Fire. Voci din domeniu afirmă că Amazon și Apple au ajuns la un acord și că Amazon dezvoltă o aplicație pentru Apple TV, fiind în cărți inclusiv o aplicație mobile Prime Video programată pentru această vară. (sursă)

 

Target anunță începerea testelor pentru serviciul său de livrări în 24 de ore, intitulat Target Restock.

Serviciul este momentan testat cu angajați ai Target și va intra într-o fază pilot în această vară. Restock este proiectat pentru a oferi o metodă facilă de a cumpăra online bunuri esențiale pentru gospodărie, care vor fi livrate la o zi după comandă. Serviciul este similar cu Amazon Prime Now și cel al Wal-Mart. Utilizatorii serviciului Restock vor putea cumpăra peste 8000 de produse. (sursă)

 

Selex, al treilea cel mai mare distribuitor din Italia, lansează propriul magazin online.

Noul portal e-commerce al Selex se numește CosiComodo și aduce branduri multiple sub aceeași umbrelă. CosiComodo livrează la nivel național. Selex are o cotă de piață de 11,7%. Compania are o cifră de afaceri de 11 miliarde USD și are peste 6 milioane de membri în programul său de loialitate. Selex are peste 5000 de produse de brand în portofoliul său. (sursă)

 

Amazon va extinde lanțul de librării fizice către Washington DC.

Amazon a închiriat un spațiu de aprox. 3000 de metri pătrați în cartierul Georgetown din Washington DC. Retailerul a deschis librării fizice și în alte piețe, inclusiv San Diego și Seattle. În aceste locații, sunt vândute atât cărți print cât și e-readere Amazon și alte gadgeturi. (sursă)

 

 

Wal-Mart își expune strategia de a deveni liderul mondial în e-commerce.

Marc Lore, fondatorul Jet.com, magazin online achiziționat de Wal-Mart anul trecut, a expus strategia companiei de a concura împotriva Amazon.  Wal-Mart va dezvolta comerțul online pe zone non-tradiționale, inclusiv fashion și pe zona de alimente proaspete. Marc Lore este cel care va pune în practică această strategie ca șef al echipei e-commerce a Wal-Mart. (sursă)

 

 

Campania Breaking 2 a Nike devine un succes în social media.

Nike a conturat campania Breaking 2 în jurul încercării a trei atleți profesioniști de a alerga maratonul în mai puțin de 2 ore. Kenyanul Eliud Kipchoge a fost la 25 de secunde de a obține această performanță, doborând totuși recordul mondial la maraton cu peste 3 minute. Cursa lui Kipchoge a fost transmisă live pe Facebook, Twitter și YouTube adunând 4,9 milioane de vizualizări. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*