eMAG va vinde și CASCO online și introduce un serviciu de livrare a comenzilor în anumite intervale de timp, Aoro.ro devine Notino.ro, grupul QuickMobile crește cu 50% în 2016 iar BricoDepot lansează magazin online

 

→ Veniturile eMag din România au crescut în 2016 cu 45%, la 2 miliarde de lei

Retailerul online eMag,ro, cel mai mare jucător de pe piaţa locală de profil, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 2,02 miliarde lei, în creştere cu 45% comparativ cu 2015, avansul fiind susţinut de investíţiile în tehnologie, de extinderea gamelor de produse comercializate, dar şi a punctelor de livrare, precum şi de evoluţia consumului la nivel naţional. „Lăsând la o parte impactul pe care l-a avut piaţa în sine – creşterea consumului cu circa 20%, creşterea a fost generată în principal de partea de tehnologie, extinderea gamei de produse şi apropierea de client – deschiderea de noi showroom-uri şi adăugarea de noi puncte de livrare (prin poştă)“, a explicat Iulian Stanciu, CEO-ul eMag.

Veniturile eMAG din România cresc cu 45%


→ Christian Mazauric, Brico Depot: Vânzările online le completează pe cele în magazin, cine vrea un set de şurubelniţe de obicei comandă, însă o bucătărie întâi se analizează în magazin

„Apelăm la acest serviciu, al vân­zărilor on­line, deoarece sunt oraşe în Ro­mânia prea mici pentru a găzdui un ma­gazin de-al nos­tru, iar cea mai bună soluţie este online-ul. Dar depinde şi de produs, este greu de crezut că cineva va cum­păra mo­bilier de bucă­tă­rie fără să îl vadă înainte, însă o şuru­bel­niţă da. Cel mult, după ce vine clientul în ma­gazin şi vede produsul îl va comanda online şi va fi livrat online. Mobila nu este un film pe DVD“, a spus Christian Ma­zauric, CEO al Brico Depot.

Christian Mazauric, Brico Depot: Vânzările online le completează pe cele în magazin


→ Grupul Quickmobile şi-a crescut afacerile cu aproape 50% în 2016, ajungând la 46 mil. euro

Cele mai multe comenzi online au fost plasate din Bucureşti, Cluj-Napoca şi Baia Mare – oraşul în care se află sediul central al Quickmobile. Grupul Quickmobile, format din companiile Electro Mobile (retail) şi Electro Distribution (distribuţie), a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de peste 46 mi­lioane de euro, în creştere cu aproape 50% faţă de 2015, peste jumătate din venituri fiind generate de zona corporate. Cumulat, în 2015, afacerile grupului s-au situat la 31,2 milioane euro.

QuickMobile crește cu 50% în 2016


→ Magazinul online de parfumuri şi cosmetice aoro.ro, cu vânzări de 18 mil. euro în 2016, devine notino.ro

Retailerul online Aoro, parte a grupului ceh Notino, specializat în comercializarea de produse de înfrumuseţare, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de peste 18 milioane de euro, cu peste 15% în plus faţă de 2015, potrivit reprezentanţilor grupului. La nivel global, Notino, grup fondat în urmă cu 13 ani de către antreprenorul de origine cehă Michal Zámec, cu prezenţă în 15 ţări din Europa plus SUA, a realizat afaceri de 220 milioane de euro. În România grupul ceh a lansat magazinul online aoro.ro în 2009. Magazinul îşi va schimba numele în „Aoro by Notino”, urmând ca în următoarele luni să devină www.notino.ro.

Aoro.ro devine Notino.ro


→ Antreprenorii sibieni de la Smart Bill au câştigat un grant european de 600.000 de euro pentru cercetare

„Este o axă pe fonduri europene pe cercetare-inovare; astfel că toţi banii vor merge în cercetare. Ne vom axa pe direcţia de inteligenţă artificială pentru a face Smart Bill cu adevărat smart”, explică Radu Hasan, CEO-ul companiei. Compania a anunţat recent şi lansarea Smart Bill Conta, prima aplicaţie de contabilitate online care face legătura în timp real între antreprenori şi experţii contabili, potrivit reprezentanţilor companiei.

Smart Bill câștigă fonduri europene de 600.000 euro


→ Aplicația de shopping Spring, cu un român co-fondator, a primit o investiție de 65 de milioane de dolari

Fondul de investiții Fidelity Investments a decis să acorde 65 de milioane de dolari startup-ului Spring, la care co-fondator și Chief Technology Officer este Octavian Costache. Tânăra companie a ajuns, astfel, la investiții totale în valoare de aproximativ 100 de milioane de dolari. Printre investitori se mai numără Groupe Arnault, Thrive Capital și Box Group. Spring, o companie care activează de trei ani, vinde haine de la peste 2.000 de branduri prin intermediul aplicației și a site-ului său mobil.

Aplicația Spring, fondată de un român, primește 65 de milioane USD finanțare


→ eMAG introduce un nou serviciu de livrare a comenzilor, pentru anumite zile și intervale orare. De când va fi introdus și care va fi prețul

eMAG, cel mai mare retailer online local, va introduce un serviciu de livrare a comenzilor în intervale orare pe care clienții le pot selecta, prețul urmând să fie cuprins între 18 și 22 lei, a anunțat șeful Dante Internațional, Iulian Stanciu. Taxa va fi aplicabilă din vară. Directorul general al eMAG, Tudor Manea, a precizat pentru Profit.ro că prețul acestui serviciu disponibil din vară nu se adaugă altor taxe de livrare. „Atunci când va fi disponibil, clientul va plăti doar prețul acestui serviciu”, a spus Manea.

eMAG va livra comenzi intre anumite intervale orare


→ După RCA, eMAG intră și pe segmentul CASCO
eMAG, cel mai mare retailer online local, va intra din vară pe segmentul polițelor auto facultative CASCO, a anunțat șeful Dante International, Iulian Stanciu, într-o conferință de presă. “Vânzările pe RCA sunt în creștere de la an la an și, din vară, vom intra și pe CASCO”, a spus Stanciu. eMAG a intrat pe RCA în decembrie 2011.

eMAG va vinde și CASCO online


→ Simiz Fashion, unul dintre cei mai mari producatori autohtoni de confectii, isi lanseaza propriul brand de imbracaminte: Inais

Simiz Fashion, producator de confectii cu o vechime de peste douazeci de ani pe piata locala si care lucreaza in lohn pentru branduri precum H&M, Cos sau Massimo Dutti, a lansat propriul brand de imbracaminte, Inais. Am stat de vorba cu Silviu Simiz, directorul fabricii, si Ina Isbasescu, desginerul din spatele brandului, despre parteneriatul dintre cei doi si ce planuri au cu Inais. In prezent, articolele produse sub brandul Inais se vand online si in showroomul Band of Creators, iar producatorii au in plan sa deschida in scurt timp propriul magazin.

Simiz Fashion lanseaza propriul brand de haine, Inais


→ Kingfisher lucreaza la platforma IT a viitorului magazin online Brico Depot si analizeaza deschiderea de noi magazine: ce planuri are retailerul de bricolaj

Un prim pas in tot acest proces de dezvoltare a fost realizat inca de anul trecut, cand lantul de bricolaj a finalizat procesul de modernizare a tuturor celor 15 magazine preluate de la francezii de la Bricostore, si inca de atunci retailerul a inceput sa caute solutii pentru optimizarea si mai buna a activitatii pe care o desfasoara.

Kingfisher dezvoltă magazinul online al BricoDepot


→ Conferinta Future Banking: Schimbarile fundamendale pe care le aduce digitalizarea in sistemul bancar romanesc

Romanii se declara dispusi sa acceseze la distanta produse financiar-bancare, insa, in acelasi timp, prefera interactiunea unama cu banca. In acelasi timp, reprezentantii bancilor sunt de parere ca serviciile bancare trebuie adaptate cerintelor clientilor. Inovatiile tehnologice si progresul societatii nu pot ignora piata bancara, asa ca digitalizarea este inevitabila.

Schimbari aduse de digital in sistemul bancar romanesc


→ Studiu EXACT Cercetare și Consultanță si WaveTreeZero: Cat de mult folosesc tinerii romani economia de tip sharing – afaceri precum Uber sau Airbnb si site-urile cu produse la mana a doua.

42% dintre tinerii din Bucuresti au calatorit cu Uber. Desi putin cunoscut, avem totusi 7% dintre tinerii 15-34 ani din Romania care au folosit serviciul Airbnb. 64% dintre tinerii din Bucuresti au apelat in ultimul an cel putin o data la un site specializat pentru a vinde sau a cumpara bunuri folosite.

Studiu despre cum folosesc millenialii români economia de tip sharing

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*