WeChat adaugă funcția search, marketplace-ul european de mașini second-hand Auto 1 Group valorează 3 miliarde USD iar Amazon lansează Amazon Channels în UK și Germania

 

Tencent lansează WeChat Search și prețul acțiunilor sale crește.

Funcția Search din cadrul WeChat permite căutarea în cadrul aplicației. Această mișcare, deși una incipientă, subliniază angajamentul Tencent de a deveni un jucător pe piața de search. Avantajul companiei este faptul că poate folosi date social media și date legate de plăți online, avantaj care va conta mult în cadrul competiției cu Baidu. (sursă)

 

Auto1 Group, marketplace european pentru mașini la mâna a doua, valorează 3 miliarde USD.

Recent, compania a obținut o rundă de finanțare de 400 de milioane USD. Auto 1 Group evaluează și achiziționează automobile la mâna a doua de la persoane private, dealeri și producători și le comercializează. Compania declară că a facilitat 330.000 de tranzacții pe platforma sa în 2016. Infuzia de capital va fi folosită pentru targetul de a acapara unei cote de 10% din piața europeană de mașini la mâna a doua. (sursă)

 

Italy oferă companiilor tech posibilitatea de a plăti în mod voluntar un impozit stabilit împreună cu autoritățile.

Guvernul italian dorește să crească veniturile obținute de la companiile multinaționale. Proiectul a fost prezentat la o întâlnire a miniștrilor de finanțe din 7 țări. Companiile care vor adera la proiect își vor putea stabili cotele de impozit pe mai mulți ani și vor primi scutiri de la impozitele pe anii precedenți. Astfel, vor fi evitate dispute precum cea cu Amazon, despre care fiscul din Milano a declarat că s-a sustras de la plata unor impozite de 150 de milioane USD. (sursă)

 

Alipay a confirmat faptul că dezvoltă sisteme de recogniție facială pentru plățile online.

Alipay va aduce curând această tehnologie și la magazinele partenere. Compania a declarat că va folosi măsurători corporale și faciale ale persoanei în cauză pentru a putea identifica utilizatorul sistemului său și pentru a evita metodele de fraudare a sistemului. Funcția de scanare facială va trebui aprobată de utilizator înainte de folosire și va putea fi dezactivată ulterior. (sursă)

 

Veniturile din e-commerce ale Otto Group ating 7 miliarde EUR.

Veniturile Otto au crescut cu 3,4% în anul financiar 2016/2017. Cifra de afaceri a grupului a fost de 12,5 miliarde EUR. Cifra de 7 miliarde este cu 500 de milioane EUR mai mare decât cea din anul precedent. Compania vine după mai mulți ani în care a schimbat constant portofoliul de produse. Targetul Otto este de a atinge o cifră de afaceri anuală de 17 miliarde EUR până în 2022. (sursă)

 

Magento lansează Magento Shipping, propria soluție de livrare multicarrier.

Magento Shipping va automatiza livrările și fulfillment-ul pentru retaileri și branduri online. Utilizatorii platformei Magento vor putea avea acces la transportatori regionali și internaționali. Serviciul reprezintă o soluție end-to-end care oferă mai mult control asupra livrărilor și fulfillment-ului și care va reduce abandonul coșurilor. Magento Shipping va fi lansat în această vară. (sursă)

 

Veniturile MakeMyTrip cresc cu 36,4% în trimestrul 1, la 120 de milioane USD.

Compania declară că are peste 7 milioane de utilizatori activi lunar pe aplicațiile sale mobile, care au fost downloadate de 33,5 milioane de ori în decembrie 2016. MakeMyTrip se concentrează acum pe o experiență mobile-first, afirmând că 74% din hotelurile din India sunt acum pe mobile și jumătate din zborurile interne sunt disponibile pe mobile. Veniturile din rezervări hoteliere au crescut cu 22,6%, la 79 de miliarde USD iar cele din ticketing aerian cu 48%, la 33 de milioane USD. (sursă)

 

Amazon lansează Amazon Channels, serviciu de conținut TV on-demand, în Marea Britanie și Germania.

Amazon Channels va oferi inițial 25 de canale pay TV. Amazon a lansat recent și Streaming Partners Program, program însoțit și de campanii publicitare de mari dimensiuni. Astfel, Amazon va concura cu platforme consacrate de pay TV pe cele două piețe. Serviciul Channels va fi disponibil membrilor Amazon Prime ca opțiune adițională la abonament. (sursă)

 

Comisia Europeană a declarat că va da un verdict privitor la practicile competiționale ale Alphabet în următoarele luni.

Google a intrat în atenția autorităților antitrust ale UE din 2010 din cauza modului în care compania a promovat serviciul său Shopping. Anul trecut, Google a fost acuzată că folosește poziția sa dominantă pe piața de sisteme de operare mobile pentru a-și înlătura rivalii. UE acuză Google și că blochează anunțurile companiilor rivale în cadrul sistemelor sale publicitare. Dacă va fi găsită vinovată, compania va fi obligată la plata unei amenzi de ordinul miliardelor USD. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.