Google lansează un program de finanțare pentru companii AI și retrage AlphaGo, Amazon va lansa Amazon Go în Marea Britanie iar GLS își extinde serviciile internaționale în Europa

 

iFlix, competitorul Netflix pe piața din Asia de Sud Est, va transmite live evenimente sportive.

iFlix urmează să transmită meciuri din prima și a doua ligă de fotbal din Indonezia. Compania a încheiat un acord cu televiziunea locală TVOne. În 2015, conducătorii Netflix au declarat că evenimentele live nu se potrivesc politicii companiei. Recent, și Amazon a intrat pe piața de transmisiuni sportive live, prin urmând a transmite în direct 10 meciuri din NFL  contra sumei de 50 de milioane USD. (sursă)

 

Delivery Hero achiziționează Carriage, platformă de comenzi și livrări de mâncare din Orientul Mijlociu.

Achiziția vine în contextul unui IPO iminent al Delivery Hero. Carriage are sediul în Kuwait și operează în mai multe țări din zona Golfului Persic. Prin această mișcare, Delivery Hero își consolidează poziția într-o regiune cu un potențial semnificativ de creștere. Detaliile achiziției nu au fost dezvăluite public. (sursă)

 

Google lansează un program de finanțare pentru companii AI.

Programul va fi condus de vice-președintele pe zona de inginerie a Google, Anna Patterson și va include o serie de ingineri AI care lucrează pentru unitate de finanțare corporate GV. Recent, Google a anunțat că se va concentra pe AI. De asemenea, Google a achiziționat recent Kaggle, platformă de competiții data science și machine learning. (sursă)

 

Amazon va lansa o rețea de supermarketuri fără checkout Amazon Go în Marea Britanie, conform unor voci din industrie.

Zvonurile par a se confirma, UK Intellectual Property Office aprobând recent sloganul companiei ca marcă înregistrată. Acesta este “No lines. No checkout” (Fără cozi. Fără checkout). Amazon a aplicat pentru înregistrarea a alte trei sloganuri. Acestea au fost folosite și la anunțul lansării Amazon Go în SUA din decembrie 2016. (sursă)

 

Băncile americane încep să se retragă din sectorul de împrumuturi auto în urma pierderilor semnificative înregistrate pe această piață în primul trimestru.

Companiile financiare s-au înghesuit pe piața de împrumuturi auto după criza financiară, acordând împrumuturi în valoare de 1,2 trilioane USD pe trimestrul 1.  Însă în trimestrul 1 2017, totalul s-a ridicat la doar 440 de miliarde USD, în scădere drastică față de trimestrul 4 din 2016. Băncile se tem de riscul ca împrumuturile să nu fie plătite și de eventualele acțiuni în instanță. (sursă)

 

AlphaGo, entitatea AI a Google care a învins numeroși jucători umani de Go, va fi retrasă.

Echipa DeepMind a Google plănuiesc scrierea unei lucrări academice în care vor detalia lecțiile desprinse din lucrul cu AI. AlphaGo nu va mai fi folosit în jocuri competitive ci va fi redirecționat spre rezolvarea de probleme pe domenii precum sănătate sau energie. Cel mai probabil însă AlphaGo va reveni în viitor în zona de jocuri precum Go. (sursă)

 

GLS extinde Flex Delivery Service, acesta fiind acum disponibil în 12 țări din Europa Centrală și de Est.

Serviciile internaționale ale GLS sunt disponibile acum în Austria, Belgia, Luxemburg, Olanda, Germania, Polonia, Cehia, Croația, Ungaria, Slovacia, Slovenia și România. Aceste țări fac parte din aceeași rețea, GLS livrând practic către o singură regiune interconectată. Următoarele piețe care vor fi deschise sunt Danemarca și Franța. (sursă)

 

Newegg, retailer online și marketplace, va organiza o întâlnire la Londra pentru a facilita comercianților europeni vânzarea pe piața din SUA.

Întâlnirea Newegg Seller Day este programată pentru luna următoare. Newegg prezintă comercianților din Europa oportunitatea de a vinde către clienții de peste granițe, mai ales căte SUA, și de a-și extinde baza de clienți. Conform reprezentanților companiei, Newegg a facilitat mii de comercianți să își crească vânzările pe piețele nord-americane și alte piețe cheie. (sursă)

 

Facebook lansează Facebook Health, inițiativă care are ca obiectiv atragerea de bugete de advertising din partea companiilor pharma.

Summit-ul organizat de Facebook este în principal targetat către marketerii din industria farmaceutică, deși și zone din industra de sănătate sunt așteptate. Facebook urmează să lanseze modificări instrumentelor sale publicitare pentru a permite companiilor pharma să ruleze reclame mobile video pe platforma sa. Industria pharma este reglementată strict în privința mesajelor publicitare pe rețelele sociale și reprezintă o țintă importantă pentru platformele tech. (sursă)

 

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*