Amazon oferă sugestii personalizate utilizatorilor, Apple lansează Business Chat, Walmart oferă carduri de credit pentru cumpărături pe aplicația sa iar DHL investește 100 mil. USD în India

 

Amazon lansează caracteristica My Mix, prin care oferă utilizatorilor săi sugestii personalizate de produs.      

My Mix este o caracteristică similară cu Amazon Interesting Finds, magazin personalizat de cadouri care oferă o experiență similară cu Pinterest. Prin această lansare, Amazon dorește să își inspire utilizatorii să găsească noi produse de cumpărat în loc să rămână un site în care cumpărătorii caută produse deja cunoscute. (sursă)

 

IQiyi, serviciul de streaming video chinez deținut de Baidu, se află în discuții cu Google pentru atragerea de creatori de conținut și sisteme noi pe platforma sa.

IQiyi țintește încheierea unor acorduri cu mai mulți parteneri, în contextul în care concurează cu rivali mai puternici financiar precum Tencent sau Alibaba. Partenerii pe zona de conținut video vor primi acces la date demografice, precum vârsta și sexul utilizatorilor și scenele pe care aceștia le-au sărit. Prin această mișcare, creatorii de conținut vor putea crea show-uri mai populare și obține venituri. (sursă)

 

Apple lansează serviciul Business Chat prin care țintește transformarea iMessage într-o platform de comunicații care să rivalizeze cu Facebook Messenger.

Business Chat va fi parte din iOS 11 și va permite utilizatorilor să deschidă ferestre de conversație de pe Safari, Maps, Spotlight sau Siri. Astfel, Apple oferă utilizatorilor ocazia să interacționeze direct cu companiile. Acestea vor putea include capabilități din cadrul aplicațiior lor. Prin Business Chat, un user va putea, de exemplu, să își rezerve un bilet de avion direct prin fereastra de conversație. (sursă)

 

Platforma de home improvement Houzz obține 400 de milioane USD finanțare.

Houzz a fost evaluată la 4 miliarde USD. Fondată în 2009, platforma își ajută utilizatorii la remodelarea locuințelor acestora oferind tool-uri pentru găsirea mobile și accesoriilor potrivite pentru spațiile respective. Compania are useri de pe multiple piețe internaționale. Houzz obține venituri în principal prin publicarea de anunțuri pentru decorator și furnizori de servicii conexe. (sursă)

 

Cancelarul german Angela Merkel cere reglementări pentru lumea digitală similare cu cele din domeniul financiar și comerț internațional.

Politicienii germani au denumit noile tehnologii virtuale emergente, device-urile inter-networking și trendul în creștere către automatizare ca Industry 4.0. Angela Merkel, ca viitor președinte al grupului celor mai mari 20 de economii din lume, a declarat că există îngrijorări privind securitatea datelor și că dorește dezvoltarea unei politici digitale globale în cadrul summitului G20 din iulie. (sursă)

 

Lyft obține 25 de milioane USD finanțare.

Capitalul a fost acordat de către Jaguar Land Rover prin subsidiara sa InMotion. De asemenea, Lyft va primi și automobile Jaguar și Land Rover în cadrul înțelegerii și va colabora pentru teste de vehicule autonome. Noul acord al Lyft cu Jaguar survine în urma unei finanțări recente de 600 de milioane USD. (sursă)

 

Walmart Pay oferă clienților săi acces instant la un card de credit.

Walmart Pay s-a extins către 4600 de locații din SUA în mai puțin de 2 luni, devenind al treilea cel mai folosit sistem de plăți prin cod QR din țară, după Samsung Pay și Apple Pay. Prin noul update, clienții pot aplica pentru un card de credit pentru cumpărături prin aplicația Walmart. Cumpărăturile prin credit pot fi făcute din momentul acceptării clientului, cardul de plastic fiind doar o formalitate. (sursă)

 

SoftBank achiziționează producătorul de robotică Boston Dynamics de la Alphabet.

Boston Dynamics este considerată cea mai bună companie de robotică din lume. Este a doua achiziție a SoftBank în domeniul automatizării, după achiziția Aldebaran Robotics în 2012, achiziție în urma căreia a fost lansat umanoidul Pepper, comercializat pentru 1600 USD per unitate. Tot în cadrul acestei tranzacții, SoftBank achiziționează și compania japoneză de robotică Schaft. (sursă)

 

Porsche achiziționează 97% din PTV Group, companie care dezvoltă software pentru logistică de transport și gestionarea traficului.

Porsche a declarant că a plătit peste 330 de milioane USD pentru companie datorită potențialului acesteia în zona de logistică pentru pasageri și bunuri. PTV este din Karlsruhe, un hub de tehnologie pentru start-up-urile germane. PTV are 700 de angajați în 20 de locații, software-ul său este folosit în peste 120 de țări și a avut venituri de peste 112 milioane USD anul trecut. (sursă)

 

DHL va investi peste 100 de milioane USD în India în următorii 3 spre 4 ani.

Astfel, DHL își va extinde și mai mult rețeaua logistică din India și va profita de creșterea exponențială a pieței de e-commerce din această țară. Aproape două treimi din investiție vor merge către achiziția de spații de depozitare. DHL țintește creșterea spațiului de depozitare deținut în India de la aprox. 2 milioane de metri pătrați la aprox 3,5 milioane până în 2020. DHL deține deja peste 10% din piața de logistică indiană, cotată la 3,5 miliarde USD. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*