GrubHub achiziționează rivala Foodler, Mobike se lansează în UK, Alibaba integrează sistemele de membership Tmall și Taobao, iar JD formează o alianță pentru combaterea mărfii contrafăcute

 

Industria bancară din SUA lansează plăți mobile P2P prin aplicația Zelle.

Această aplicație va concura direct cu Venmo. Cei care utilizează deja aplicațiile de plată ale băncilor vor putea transfera mai repede bani către alți utilizatori, rapiditatea datorându-se faptului că băncile au de acum legături stabilite între ele. Instituțiile bancare speră ca prin Zelle să crească loialitatea consumatorilor și să reducă din cheltuielile cu hârtia necesară operațiunilor cu cecuri și numerar. (sursă)

 

Apple va permite oferirea de bacșișuri prin monedă virtuală.

Aceste bacșișuri vor reprezenta achiziții în aplicație din care Apple va deduce o cotă de 30% din venituri. Astfel, bacșișurile ies dintr-o zonă legală gri. Prin această mișcare, dezvoltatorii de aplicații pot fi plătiți în mod direct, prin crearea unor “digital tip jars”, și fără contractare de venituri din publicitate. Aplicații de video streaming din China au lansat un sistem similar de recompensare. (sursă)

 

GrubHub va achiziționa rivala Foodler, conform reprezentanților companiei.

Foodler este o companie rivală din Boston care operează o aplicație pentru comenzi de mâncare. Achiziția va permite GrubHub să utilizeze mai bine datele obținute, precum și opțiunile de livrare și gusturile specifice ale consumatorilor, aplicația Foodler permițând clienților să evalueze anumite articole din meniuri, inclusiv ingredientele. Achiziția va adăuga 80 de milioane USD pe an în vânzări pentru GrubHub. (sursă)

 

Mobike va fi lansată în Marea Britanie.

Start-up-ul de bike-sharing chinezesc va avea astfel prima lansare în afara Asiei. Prin această mișcare, Mobike intensifică lupta pentru cotă de piață. Rivala Ofo a lansat un proiect pilot în UK în urmă cu 2 luni în zona Cambridge. Mobike va lansa serviciul în zona Manchester. Compania declară că în prezent operează peste 5 milioane de biciclete inteligente. (sursă)

 

Proiectul de blockchain Bancor primește 147 de milioane USD finanțare.

Bancor facilitează crearea de smart tokens și permite cumpărarea sau vânzarea instantă a monedelor digitale din rezerve. Bancor a declarat că a obținut 396.720 ether, moneda digitală a rețelei Ethereum. Conform Etherscan, entitate care oferă date privind blockchain-ul Ethereum, moneda virtuală ether a fost ultima oară tranzacționată cu 369,62 USD per unitate. (sursă)

 

Alibaba integrează sistemele de membership ale Tmall și Taobao.

Sistemele de membership ale platformelor B2C și C2C vor fi integrate într-un nou standard numit Taoqizhi, care va fi folosit pentru a oferi diverse grade de servicii personalizate. Taoqizhi este compus din indici care măsoară puterea de cumpărare, interactivitatea și reputația unui cumpărător și care oferă un scor pentru ranking-ul de membership. Membrii cu scor ridicat vor beneficia de multiple facilități. (sursă)

 

 

Facebook construiește o caracteristică prin care va permite utilizatorilor să se aboneze la publicații direct în cadrul aplicației mobile.

Această caracteristică, cerută de mai mult timp de publisheri, este programată pentru lansare la finalul lui 2017. Inițial, serviciul urma să fie disponibil numai pentru articolele promovate de publicații prin Instant Articles. Privind monetizarea, Facebook înclină către un model prin care utilizatorii să plătească după ce au citit un anumit număr de articole. (sursă)

 

JD anunță formarea unei alianțe pentru controlul calității produselor și combaterea articolelor contrafăcute.

Această alianță va include Ministerul Agriculturii, Administrația de Stat pentru Inspecția Calității, Ministerul Industriei și Tehnologiei Informației și Centrul de de Certificare a Calității din China. Noua entitate va utiliza tehnologie blockchain pentru construcția unei platforme de detectare și combatere a falsurilor. Vor fi implicate și terțe părți în fazele următoare ale proiectului. (sursă)

 

Este așteptat ca Verizon să renunțe la peste 2000 de angajați în urma finalizării achiziției Yahoo.  

Restructurarea va viza angajați ai Verizon AOL și Yahoo și va reprezenta 15% din numărul total de angajați din cele 2 unități. Verizon, operatorul wireless nr.1 în SUA, va integra motorul de căutare al Yahoo și activele din zona de e-mail și messenger precum și tool-uri de tehnologie publicitară în cadrul AOL. Mobile video și publicitatea vor constitui 2 noi surse de venituri pentru Verizon. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*