Amazon oferă noi beneficii abonaților Prime, Tencent este pe locul 8 în topul celor mai valoroase companii iar Apple se concentrează pe crearea de tehnologii pentru mașini autonome

 

Asistentul virtual al Facebook Messenger “M” este disponibil și în limba spaniolă.

Acest lucru reprezintă un punct de cotitură în accesibilitatea AI. „M” poate face recomandări în spaniolă privind caracteristicile care pot fi folosite de un utilizator în funcție de cuvintele folosite în conversațiile sale prin serviciul M Suggestions. Asistentul virtual este disponibil în spaniolă pentru toți cei care au limba setată ca spaniolă în SUA și pentru utilizatorii din Mexic. (sursă)

 

Amazon oferă un nou beneficiu abonaților Prime – cashback la fiecare cumpărătură.

Noul program cashback al Amazon se numește Amazon Prime Reload. Membrii Prime pot primi înapoi 2% din valoarea cumpărăturilor atunci când încarcă Amazon Balance prin folosirea unui card de debit atașat contului bancar. Noul program cashback este menit să stimuleze înscrierile în programul Prime și folosirea conturilor Amazon Balance. (sursă)

 

ShipBob, companie de fulfillment pentru companiile e-commerce, obține 17,5 milioane USD finanțare.

Shipbob oferă soluții logistice pentru mii de clienți e-commerce, inclusiv livrare in-house și tehnologii avansate pentru colaborări cu entități precum Amazon, eBay sau Shopify. Software-urile ShipBob permit clienților să vizualizeze trenduri, obiceiuri de consum și analize geografice pe mai multe domenii de activitate și canale de vânzare. ShipBob a livrat peste 2 milioane de colete până în prezent. (sursă)

 

Amazon se află în discuții preliminare pentru achiziționarea magazinului online indian de grocery BigBasket.

BigBasket este administrat de SuperMarketGrocery Supplies și este cel mai mare site online de grocery din India, operând în peste 25 de orașe din țară. BigBasket a obținut anul trecut 150 de milioane USD finanțare în cadrul unei runde conduse de Abraaj Group Dubai. Discuțiile cu Amazon se află în stagiu incipient. BigBasket a atins punctul de break-even în două orașe. (sursă)

 

Rakuten anunță formarea unei noi companii de servicii e-commerce prin fuzionarea a două subsidiare.

Noua companie se va numi Rakuten Direct și va fi formată din subsidiarele Kenko.com și Soukai Drug. Rakuten Direct va oferi servicii e-commerce pentru necesități zilnice. Prin această fuziune, compania speră să eficientizeze infrastructura de logistică și a sistemelor de informații. De asemenea, Rakuten are ca țintă și extinderea gamei de produse comercializate și îmbunătățirea customer service. (sursă)

 

Mail.ru raportează un număr record de livrări al Delivery Club în luna mai, 957.000, creștere de 2,5 ori.

Reprezentanții companiei declară că acest lucru se datorează creșterii numărului de clienți online, numărului de comenzi per client și a regularității comenzilor de mâncare. Alți factori sunt creșterea numărului de restaurante partenere (5200 în 92 de orașe), lansarea programului de recompense pentru referrals, îmbunătățirea search-ului în aplicațiile mobile și extinderea zonei de serviciu pentru Delivery Express. (sursă)

 

CrowdFlower, platformă AI de data science și machine learning, obține 20 de milioane USD finanțare.

CrowdFlower facilitează inginerilor de date generarea de date personalizate de training pentru inițiative de machine learning precum cele pentru mașini autonome, asistenți virtuali, aplicații medicale, categorisire de produse și conținut, relevanță de search sau CRM. Compania va folosi fondurile pentru a extinde funcționalitatea platformei, dezvoltarea de noi tehnologii și angajarea de personal. (sursă)

 

Rokt, platformă care facilitează companiilor e-commerce îmbunătățirea engagement-ului clienților, obține 26 de milioane USD finanțare.

Rokt administrează o platformă care permite inclusiv monetizarea nativă relevantă. Printre clienții rokt se numără eBay, Ticketmaster, Live Nation, Dominos sau Kogan și mii de performance marketers. Finanțarea va fi folosită de Rokt pentru achiziționarea CalReply, provider de soluții pentru calendar marketing, diversificarea gamei de servicii și accelerarea creșterii la nivel global. (sursă)

 

Tencent devine prima comnpanie chineză care ajunge pe locul 8 în topul celor mai valoroase branduri din lume.

Tencent este pe locul 8 în cadrul 2017 Brandz Top 100 Most Valuable Global Brands Ranking elaborat de WPP. Este al treilea an în care Tencent este prezent în top. Tencent a văzut creșteri semnificative în urma popularității platformei sociale WeChat. Valoarea brandului a crescut cu 27% la 108 miliarde USD. (sursă)

 

Tim Cook, CEO Apple, dezvăluie planurile companiei pentru piața auto.

Tim Cook a declarat că Apple se va concentra pe sisteme autonome. Aceste tehnologii sunt de bază, însă sunt dificil de realizat. Motivația realinierii focusului Apple este că ideea de mașini autonome a adus multe companii de tehnologie în industria auto. Inițial, Apple demarase planuri de a construi propria mașină autonomă, însă a prioritizat recent către tehnologii pentru condusul autonom. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*