La Fântâna deschide magazin online, Banca Transilvania lansează ceasul pentru plăți contactless, epiesa.ro se extinde pe offline și OLX lansează tool-uri de publicitate

 

→ Îmbuteliatorul de apă La Fântâna şi-a deschis magazin online pentru a lua clienţi digitali

La Fântâna şi-a lansat propriul magazin online. Astfel, compania intră în comerţul alimentar online, unde liderii sunt retailerii Carrefour, Cora şi eMag, care are un parteneriat cu Mega Image. Prin intermediul acestui magazin online, La Fântâna doreşte să abordeze segmentul de clienţi rezidenţiali, precum şi pe cei comerciali care doresc să achiziţioneze produse La Fântâna. Magazinul comercializează întreaga ofertă actuală de cafea şi produse complementare: gama de sortimente de cafea KAFUNE – brandul principal de cafea al companiei, precum şi gama de cafea Lavazza pentru segmentele HoReCa şi B2b, pentru care La Fântâna  este distribuitor autorizat.

La Fântâna şi-a lansat propriul magazin online


→ Prima platformă de vânzare de produse bancare prin interacţiune video-audio din România

La jumătatea lunii iunie, Piraeus Bank România lansează prima platformă de vânzare de produse bancare prin intermediul unei interacţiuni video şi audio din România – Piraeus LiveShop. Proiectul se adresează momentan persoanelor fizice, urmând să fie disponibil şi pentru IMM-uri. Prin intermediul platformei clienţii pot intra direct în legătură video cu un reprezentant al băncii, în vederea achiziţionării de produse bancare, se arată în comunicatul băncii.

Piraeus Bank lansează prima platformă de vânzare de produse bancare prin interacţiune video şi audio din România


→ Retailerul online de jucării BestKids mizează pe afaceri de peste 4 mil. euro în 2017. „Vânzările în primele cinci luni ale anului s-au situat la 1,2 milioane euro.“

BestKids, unul dintre cei mai mari retaileri online de jucării pentru copii de pe piaţa locală, ţinteşte să depăşească anul acesta pragul de 4 milioane de euro cifră de afaceri, cu peste 10% mai mult decât în 2016, când veniturile totale s-au situat la 3,6 milioane euro. În primele cinci luni ale acestui an, magazinul online de jucării a înregistrat deja vânzări de circa 1,2 milioane euro.

BestKids țintește afaceri de peste 4 milioane EUR în 2017


→ Banca Transilvania lansează ceasul pentru plăţi contactless

Banca Transilvania a lansat, împreună cu companiile Mondaine, Oberthur Technologies şi Mastercard, ceasul BT contactless, un instrument de plată care poate înlocui cardul la cumpărături, în ţară şi în străinătate. Ceasurile sunt produse de compania elveţiană Mondaine, iar pentru varianta BT contactless sunt disponibile trei modele: Clasic-Ladies, Clasic-Men si Premium-Unisex. În funcţie de model, costul este între 1.090 şi 1.690 de lei.Ceasul BT contactless funcţionează ca un card bancar prin accesul la contul curent în lei deschis la Banca Transilvania.

Banca Transilvania lansează ceasul pentru plăţi contactless


→ Clujenii de la Farmec au investit 57.000 de euro în primul magazin Gerovital din Timişoara

Farmec Cluj, cel mai important producător român de cosmetice, continuă dezvoltarea reţelei de magazine de brand şi deschide la Timişoara prima unitate Gerovital, după o investiţie de 57.000 de euro.Acesta este cel de-al doilea spaţiu propriu al companiei clujene în Timişoara, după ce anul trecut a fost inaugurat primul magazin Farmec. Şi vânzările în magazinul online al companiei au înregistrat o creştere semnificativă, acestea fiind mai mari cu 25% în 2016, după ce în anul precedent depăşiseră 1 milion de euro.

Farmec deschide primul magazin Gerovital din Timișoara și vinde de 1,25 milioane EUR online în 2016


→ Proprietarul magazinului online epiesa.ro mizeaza pe extinderea in retailul offline: vrea sa ajunga o retea de 10 magazine in marile orase

Pana la finalul anului 2017, retailerul isi propune sa ajunga la un numar total de 10 magazine in marile orase, ceea ce presupune o investitie de peste 250.000 euro.In cei sase ani de activitate, Epiesa.ro a inregistrat peste un milion de comenzi si a incheiat anul trecut cu afaceri de 10 milioane de euro.

Epiesa.ro vrea retea de 10 magazine fizice in marile orase


→ OLX lanseaza un serviciu nou, dedicat antreprenorilor care vor sa isi promoveze afacerea

Noua platforma completeaza serviciile de promovare deja existente si le permite utilizatorilor sa-si seteze singuri campaniile de promovare, direct pe publicitate.olx.ro. Acestia isi pot seta un buget cuprins intre 100 si 1.500 de euro, iar plata se face online, cu cardul, prin solutia PayU.

OLX lanseaza un serviciu nou


→ Cadogan, Vivre: Piata de eCommerce se cristalizeaza, se asaza

Vivre a generat anul trecut afaceri de 27 mil. euro, estimand pentru anul curent venituri de circa 32-35 de mil. euro. „Cresterea vine pe fondul unei piete de eCommerce care se cristalizeaza, se asaza. Nu mai apar atat de multi jucatori pur online, noi, ci aceia deja existenti se consolideaza sau se inchid, iar offline-ul se uita din ce in ce mai mult in zona de online”, spune Monica Cadogan, cofondator, actionar si CEO la Vivre.ro.

Vivre estimeaza venituri de 32 – 35 milioane euro pe 2017


→ George, platforma digitală lansată de Erste în 2015, a atins pragul de 1 milion de utilizatori. Serviciul se extinde în Cehia, Slovacia și România

George, platforma digitală prin care clienții Erste Group Bank își pot gestiona online situația financiară, a atins pragul de 1 milion de utilizatori la doi ani de la introducerea serviciului în Austria. În 2017, George va fi lansat pe piețele din Cehia și Slovacia, iar de anul viitor va fi disponibil și pentru clienții din România.

George, platforma digitala a Erste se extinde si in Romania


→ Avangate angajează 40 de oameni la Bucureşti

Avangate (în curând 2Checkout), compania software cu rădăcini românești care a achiziționat recent procesatorul global de plăți 2Checkout, va angaja în următoarele două luni 45 de specialiști pentru sediul din România.

Avangate angajează 40 de oameni la Bucureşti


→ Bursa de Valori Bucureşti lansează aplicația APPLY BVB

Bursa de Valori Bucureşti a lansat, miercuri, APPLY BVB, o aplicaţie online gratuită destinată celor interesaţi de activitatea companiei BVB. Conform unui comunicat al bursei, aplicaţia este un instrument care oferă acces imediat la cele mai recente rezultate financiare ale BVB, preţurile acţiunilor, noutăţi pentru investitori, rapoartele analiştilor şi comunicatele de presă ale BVB. În plus, APPLY BVB include detalii despre strategia, modelul de afaceri şi sistemul de guvernare. Investitorii pot alege să includă în calendar următoarele evenimente financiare şi să primească alerte despre ştiri, evenimente şi rezultate.

Bursa de Valori Bucureşti lansează aplicația APPLY BVB


→ Interviu Robert Berza: Fashion Days este printre puținii jucători care pot crește atât de accelerat încât să forțeze piața

Robert Berza: “Există un potenţial foarte mare de creştere. De altfel, acesta şi este obiectivul principal: să creştem foarte mult. După estimările mele, piaţa întreagă de fashion creşte sub 10%, anual. Iar online-ul creşte între 20% şi 25%. Noi, care avem deja un volum destul de mare, ne propunem să creştem cu 50%. Practic, ne propunem să creştem de şapte ori mai mult decât întreaga piaţă de fashion. Focusul este în România, care generează 60-65% din cifra de afaceri, dar este foarte clar că şi celelelate ţări cresc.”

Robert Berza – Fashion Days este printre puținii jucători care pot crește atât de accelerat încât să forțeze piața

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*