Alibaba și Tencent investesc în operatorul telecom China Unicorn, Nike va vinde pe Amazon, iar Tesla plănuiește lansarea propriului serviciu de streaming

 

Alibaba și Tencent investesc 10 miliarde USD în operatorul telecom China Unicorn.

Prin această mișcare, conform unor surse din industrie, se urmărește revitalizarea giganticei companii de stat. 7 miliarde din capital va fi obținut prin emiterea de acțiuni iar restul prin vânzarea participației celui de-al doilea operator telecom chinez. Potențialii investitori nu au concluzionat privind detaliile investiției. (sursă)

 

 

Nike va vinde direct pe Amazon.

Nike va face parte dintr-un program de înregistrare a brand-urilor pe platforma Amazon, într-un efort al acesteia de a opri vânzarea de pantofi sport contrafăcuți. Prin termenii acordului, Nike va avea un cuvânt de spus în modul în care sunt promovate produsele sale și va putea monitoriza foarte strict autenticitatea acestora. Această mișcare vine în contextul în care foarte multe companii de pantofi sport și-au văzut produsele contrafăcute la o scară largă. (sursă)

 

Apple Pay va putea oferi utilizatorilor săi carduri de fidelitate la peste 85 de restaurante.

Acest lucru va putea fi posibil prin Punchh Restaurant Marketing Cloud, care are parteneriate încheiate cu restaurante precum Quiznos, Pollo Loco sau Smashburger. Clienții din aceste locații care vor plăti prin Apple Pay vor primi un card de fidelitate, pe care vor primi puncte de loialitate și oferte speciale. Cardurile vor fi disponibile anul acesta și în program vor intra și Walgreens și Kohl’s. (sursă)

 

McDonald’s instalează chioșcuri pentru comenzi digitale.

Aceste chioșcuri vor înlocui casierii în peste 2500 de restaurante ale companiei. În urma acestei știri, acțiunile McDonald’s au crescut la un maxim istoric. De asemenea, McDonald’s va demara serviciul de comenzi prin mobile în peste 14.000 de locațiii din SUA până la finalul lui 2017. Aceste mișcări fac parte din strategia companiei, strategie intitulată “Experience of the Future”. (sursă)

 

Alibaba lansează platforma globală Tmall.

Tmall World își propune să conecteze peste 100 de milioane de clienți chinezi din afara granițelor Chinei cu cele peste 1,2 miliarde de produse oferite prin aplicațiile de social commerce Mobile Taobao. Pentru acest scop, Alibaba va oferi servicii de logistică, plăți și localizare către fiecare piață locală. Piețele tratate cu prioritate vor fi Hong Kong, Taiwan, Singapore și Malaezia. (sursă)

 

Achiziția Snapdeal de către Flipkart este în pericol.

Conform unor surse din interiorul Snapdeal, unul dintre investitorii principali obiectează în privința plăților către mai mulți acționari și inclusiv co-fondatori ai companiei. Acest lucru ar putea scădea evaluarea Snapdeal sub 1 miliard USD. Problema este reprezentată de plățile diferențiate, care este văzută ca o încercare de a atrage mai mulți investitori în board-ul companiei. (sursă)

 

Tesla plănuiește lansarea propriului său serviciu de streaming.

Conform unor surse din industria muzicală, Tesla a avut până în prezent discuții cu mai multe case de discuri în privința licențierii unui serviciu de streaming de muzică ce urmează a fi integrat în softurile mașinilor companiei. Intențiile Tesla nu sunt încă clare, însă sursele declară că Tesla ar dori să ofere mai multe tipuri de servicii pe modelul Pandora web radio. Tesla se află în discuții și cu Spotify. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.