Visa investește în Klarna, Target lansează un serviciu de livrări next-day, Google este amendată cu 2,7 mld USD, iar Facebook depășește 2 mld de utilizatori activi lunar

 

Alipay se extinde în Africa de Sud.

Alipay își extinde serviciul către țara africană pentru a deservi turiștii chinezi. Alipay va funcționa cu operatorul de turism urban City Sightseeing și compania locală de plăți Peach Payments. Alibaba vede potențial în Africa și se află în căutarea de noi zone de dezvoltare pe unde turiștii chinezi călătoresc. Alipay s-a lansat în 2016 în Europa, unde este folosit de peste 10.000 de comercianți. (sursă)

 

Comisia Europeană amendează Google cu 2,7 miliarde EUR.

Această amendă vine în urma acuzațiilor conform cărora Google a acordat un avantaj ilegal serviciului său de shopping. Compania este obligată să încheie aceste practici anti competitive în 90 de zile, în caz contrar urmând să fie obligată la plata unei penalități de 5% din media cifrei de afaceri zilnice. Problema identificată de Comisie a fost că Google a favorizat propriile produse înm detrimentul celor concurente. (sursă)

 

Visa investește în compania suedeză de plăți Klarna.

Visa urmează să achiziționeze o participație strategică în Klarna, companie care se concentrează pe promovarea de conținut online și mobile commerce în Europa. Visa nu a dat detalii privind tranzacția. Klarna servește 60 de milioane de consumatori și 70.000 de comercianți din Europa. Klarna a primit recent și licența de banking, ceea ce va permite extinderea în zone precum emiterea de carduri. (sursă)

 

Clique, companie de fashion de 11 ani susținută de Amazon, primește finanțare de 15 milioane USD.

Clique Media Group este în parte companie media și în parte producător de articole de consum. Investiția este modestă deoarece Clique este profitabilă de 3 ani. Clique se finanțează prin comisioane de afiliați și recent a lansat o nouă aplicație de shopping. De asemenea, compania a proiectat și o linie de produse pentru Target. Capitalul va  fi folosit pentru lansarea a 3 noi tipuri de produse. (sursă)

 

F5 Future Store, operator de magazine fizice automatizate, obține o finanțare de 4,3 milioane USD.

F5 este deschis 24 de ore și clienții sunt serviți de un braț robotic dezvoltat in-house, iar gestiunea este operată printr-un sistem de management back-end. Magazinul este compus din 4 mașini distincte. Una vinde produse de larg consum, mai ales băuturi, servirea durând 7 secunde. Alt automat vinde mâncare proaspătă, servită în aprox. 50 de secunde. Următorul automat prepară băuturi calde în aprox. 20 de secunde, iar al patrulea automat curăță mesele. (sursă)

 

Target lansează Target Restock, serviciu de livrări a doua zi.

Serviciul a fost testat de angajații companiei și este disponibil inițial în zona Minneapolis. Target rivalizează cu serviciul Amazon Prime Pantry, care de asemenea permite clienților online să își umple coșul de cumpărături cu articole de uz zilnic. Prețul Target Restock pentru un coș de maxim 20 kg este de 4,99 USD per coș, prețul Amazon pentru același serviciu fiind 5,99 USD. (sursă)

 

Vodafone India și Netflix încheie un parteneriat.

Vodafone a anunțat că se ocupă de facturare pentru Netflix. Aceasta înseamnă că abonații postpaid ai Vodafone vor putea achita factura lunară Netflix prin factura lunară pentru servicii telecom. De asemenea, Vodafone oferă abonamentul Netflix Basic pentru clienții săi care plătesc peste 1299 de rupii pe lună. Acest pachet de servicii are o durată limitată. (sursă)

 

Apple dezactivează transferurile bancare din cadrul aplicației sale dedicate.

Acest lucru se datorează răcirii relațiilor dintre Apple și grupul de bănci australiene Westpac. Apple a ordonat Westpac să dezactiveze serviciul de transferuri de bani din cadrul aplicației sale mobile. Apple a intrat într-o bătălie cu autoritățile de reglementare a competiției din cauza cerinței acestora de a primi acces la chipul contactless al iPhone. (sursă)

 

Facebook a depășit 2 miliarde de utilizatori activi lunar.

Cifra este în creștere față de cea de din cadrul raportului de încasări din mai, în care s-au raportat 1,94 de miliarde de utilizatori activi lunar. Facebook este în creștere și pe aplicațiile sale. Messenger are peste 1,2 miliarde de utilizatori activi lunar, WhatsApp raportează cifre similare. Prin comparație, Twitter are 328 de milioane de utilizatori activi lunar, Instagram peste 700 de milioane. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.