Alibaba va lansa un produs similar cu Amazon Echo, AirBnb adaugă reședințe pe platforma sa, iar Uber lansează UberEats în NewDelhi și ajunge la 5 miliarde de curse efectuate

 

Ant Financial și municipalitatea Fuzhou din China anunță un program cashless pentru oraș.

20 de organizații și întreprinderi vor fi incluse în Cashless Alliance. Până la finalul lui 2017, cel puțin 90% din magazinele din Fuzhou vor folosi modelele de plată cashless. Acest model va fi folosit și pentru plata serviciilor de transport, de business sau servicii publice. Momentan, 95% din taxiuri, 85% din supermarketuri și 80% din restaurantele din Fuzhou acceptă plăți mobile. (sursă)

 

Allpago încheie un parteneriat cu Zuora, extinzându-și astfel accesul pe piața din America Latină.

Allpago oferă toate metodele de plată locală relevante și sisteme calitative de securitate și risk management. Aceste sisteme ajută comercianții să își îmbunătățească ratele de conversie, să își crească veniturile și să gestioneze operațiunile e-commerce în America Latină. Allpago acoperă în prezent peste 80% din piața de plăți mobile pentru e-commerce din America de Sud. (sursă)

 

Alibaba plănuiește lansarea unui produs similar cu Amazon Echo.

Alibaba va lansa produsul săptămâna viitoare, conform unei surse din interiorul companiei. Noul produs al Alibaba va fi pentru început disponibil doar în China și va funcționa numai pentru limba mandarină. Device-ul ar putea fi configurat în așa fel încât să permită utilizatorilor să cumpere de pe Alibaba prin intermediul asistentului virtual integrat. (sursă)

 

Ford creează propria sa echipă de cercetare în  robotică și AI.

Echipa de Robotică și AI va fi adăugată departamentului de Cercetare și Inginerie Avansată din cadrul Ford. Echipa va lucra cu Argo AI, start-up-ul în care Ford a cumpărat pachetul majoritar de acțiuni în urmă cu un an. Echipa va lucra în dezvoltarea de drone, platforme personale de mobilitate, automatizări și robotică aeriană. Honda are un program similar de cercetare în robotică și AI. (sursă)

 

Google a lansat în bet API-ul său Cloud Video Intelligence.

Această mișcare este una menită să facă AI mai accesibil. API-ul Video Intelligence este proiectat pentru a permite userilor să încarce un videoclip și să primească informații referitoare la ce se află în acel clip, prin folosirea unui sistem de detecție a etichetelor. Etichetarea și detectarea de conținut sunt gratis pentru primele 1000 de minute de video încărcate, costul pentru următoarele 9000 de minute este de 10 cenți pe minut. (sursă)

 

AirBnb adaugă reședințe pe platforma sa.

Serviciul Airbnb Lux va permite închirierea pe termen scurt de apartamente și reședințe de lux, conform unor surse Bloomberg. Serviciul se va afla curând în testare și a fost creat în urma achiziției Luxury Retreats de anul acesta. Reședințele trebuie să treacă de inspecțiile companiei înaintea intrării pe piață. Testele vor începe până la finalul anului. (sursă)

 

Facebook ar putea sacrifica experiența de utilizator în favoarea creșterii.

Modelul care a determinat creșterea Facebook de până acum nu mai este sustenabil pentru umătorii 5 ani. Facebook are 30% dintre utilizatori și 73% din venituri de pe piața din America de Nord și Europa. Venitul lunar per user pentru piețele vestice este de 3,33 USD, în comparație cu 53 de cenți pentru userii din restul lumii. În schimb creșterea pe aceste piețe este foarte mică, sub 1% pe trimestru. (sursă)

 

Uber extinde serviciul UberEats în zona New Delhi.

Compania a încheiat parteneriate cu peste 300 de restaurante și firme de livrări din oraș. Partenerul pentru lansare va fi Paytm, conform reprezentanților UberEats. Serviciul este disponibil în 78 de orașe din lume, printre care Amsterdam, Bruxelles, Dubai, Londra, Singapore, Paris, Milano sau Viena. UberEats se află în competiție cu Zomato, Swiggy, Foodpanda și Jugno. (sursă)

 

Uber a efectuat peste 5 miliarde de curse pe tot globul.

Deși Uber este subiectul a numeroase controverse în ultima perioadă, a înregistrat recent un total de 5 miliarde de curse pe 20 mai 2017. Cel mai mare număr de curse simultane în lume a fost de 156. Printre cei mai serioși concurenți ai Uber este Lyft, competiția dintre cele două companii fiind acerbă pe piața din SUA. Cea mai mare parte a curselor efectuate de Uber a fost pe piețe internaționale. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*