Hornbach va deschide magazin online, Blugento atrage o investiție de 120.000 de euro, iar Fan Courier acceptă plata prin card

 

→ Albrecht Hornbach, preşedintele CA Hornbach Management AG: Vrem să deschidem un magazin online; cred că românii vor fi consumatori buni de produse achiziţionate din online

Hornbach are în plan deschiderea unui magazin online în România, în prima jumătate a anului viitor, pentru a acoperi zone geografice în care nu este prezentă prin magazine fizice, compania investind anual 50-60 mil euro pentru pentru infrastructura online la nivelul întregului grup. „Vom avea aceleaşi preţuri atât online, cât şi offline. Anual am investit până acum 50 de milioane de euro pentru infrastructura online la nivelul întregului grup, iar anul acesta am planificat să investim 60 de milioane de euro”, spune Albrecht Hornbach, preşedintele consiliului de administraţie al Hornbach Management AG.

Hornbach va deschide magazin online


→ Start-up-ul clujean Blugento, specializat în soluţii de comerţ electronic, atrage o investiţie de 120.000 de euro

Investiția va fi utilizată pentru extinderea către două noi pieţe internaţionale (europene) şi automatizarea completă a soluţiei Blu­gento, care va permite reducerea timpului de implementare a magazinelor online şi creşterea numărului de proiecte livrate. „Investiţia confirmă potenţialul soluţiei Blugento şi al pieţei de comerţ electronic din România, care este încă mult mai puţin dezvoltată decât în alte ţări, precum Ungaria sau Slovacia, şi de două ori sub media europeană. Această inves­tiţie ne va permite o dezvoltare accelerată şi, în curând, abordarea altor două pieţe din Europa”, spune Sandu Băbăşan, 35 de ani, CEO şi acţionar majoritar al Blugento.

Blugento primeste finantare de 120.000 de euro 


→ Papalekas negociază cu Amazon pentru 10.000 mp de birouri în Campusul din Pipera

Amazon, cel mai mare retailer online din lume, este la un pas de a semna închirierea a 10.000 mp de birouri în proiectul Globalworth Campus din Bucureşti cu posibilitatea de a se extinde la 12.000 mp, potrivit unor date din piaţă. În cadrul birourilor vor lucra cel puţin 1.000 – 1.200 de angajaţi ai companiei americane.

Amazon negociază pentru închirierea a 10.000 mp de birouri în Pipera


→ Platforma Glami.ro estimează că va genera venituri de 4 milioane de euro pentru retailerii locali de modă

În prezent, pe platforma Glami se regăsesc aproape 170.000 de produse de la peste 2.400 de branduri. Compania Fashion Inspiration Group, de origine cehă, a lansat săptămâna tre­cu­tă şi în România platforma online glami.ro de­dicată retailerilor de modă, prin inter­me­diul căreia aceştia şi-ar putea creşte vân­zările locale agregate cu circa 4 mil. euro în decurs de un an – până la jumă­ta­tea anului viitor.

Glami.ro va genera venituri de milioane de euro pentru retailerii fashion locali


→ In ce zone accepta FAN Courier plata cu cardul la curier

Liderul pietei de curierat din Romania, FAN Courier, a anuntat astazi ca se va putea plati cu cardul la toti curierii, in anumite puncte, incepand din 28 iunie. SymphoPay a proiectat, dezvoltat si integrat intreaga solutie de plati mobile pentru FAN Courier

Fan Courier accepta plata prin card la curier


→ Povestea celor doi antreprenori romani care au construit Lensa.ro, o afacere de aproape un milion de euro

Lensa.ro a inregistrat in al treilea an dupa infiintare cifra de afaceri de 600.000 euro, avand in acel an peste 50.000 de comenzi realizate. Fondatorii Lensa.ro, Daniel Craciun si Florin Nita, estimeaza ca in 2017 compania lor va atinge cifra de afaceri de cel putin 900.000 euro.

Lensa.ro, cifra de afaceri estimata de aproape 1 mil euro pe 2017

 


→ Aoro by Notino introduce serviciul Collect Point în magazinele PayPoint Colet Expres, lansat de FAN Courier.

Serviciul  Collect Point disponibil în magazinele PayPoint Colet Expres este cea mai nouă opțiune de livrare lansată de FAN Courier, anul acesta. Prin parteneriatul semnat cu rețeaua PayPoint Romania, începând din luna martie, clienții FAN Courier au posibilitatea să ridice colete și plicuri prin intermediul rețelei magazinelor PayPoint Colet Expres.

Aoro lanseaza serviciul Collect Point


→ eMAG: Descrierea și recenziile la produs sunt foarte importante în procesul de cumpărare online

In 2017, procentul celor care se documentează înainte de a achiziționa în online un produs a crescut considerabil. 70% dintre românii care cumpăra se documentează folosind internetul, sustine Commercial Vicepresident eMAG, Stejara Pircan. De asemenea, descrierea produsului și recenziile cliențiilor sunt foarte importante în creșterea vânzărilor . „Fața de 2014 cand 40% dintre clienți incepeau procesul de cumpărare printr-o informare în mediul online, în 2017 procentul a urcat la 70%”, a declarat Pircan la lansarea unui nou program de finanțare BERD.

eMAG – descrierea si recenziile produselor sunt importante la cumpararea online


→ Nişa produselor tradiționale româneşti: 3 tineri au lansat un târg online unde meşteşugarii îşi vor putea vinde produsele

Trei tineri antreprenori au lansat o platformă online prin care vor să faciliteze accesul micilor producători locali de produse artizanale la o piață de desfacere mai mare. În primă fază site-ul funcţionează pe principiul unui magazin online, urmând să fie implementată curând si si o secţiune de tip marketplace, prin care meșterii să își poată vinde direct produsele. Investiţia în lansarea plaformei Învie Tradiția a fost de 25.000 de euro – costuri de branding, website, echipamente și stocuri de produse. Dar, echipa proiectului estimează că această investiție va fi recuperată în a două jumătate a anului 2018.

Targ online pentru produse traditionale romanesti


→ Un retailer de modă din online a vândut de peste 8 mil. lei în doar câteva zile

Fashion Days a înregistrat vânzări de peste 8,1 milioane de lei în România, la a treia ediţie a evenimentului de reduceri din perioada 13-15 iunie. iar cea mai mare comandă cu un singur produs a inclus un ceas la preţul de 7.190 de lei. Evenimentul este al doilea din punctul de vedere al impactului în vânzări, după Black Friday. Potrivit datelor companie, în medie, o comandă a inclus 2,73 de produse, în creştere cu 20% faţă de comenzile dintr-o zi obişnuită. De asemenea, comanda cu cel mai mare număr de produse plasată în cadrul campaniei a inclus 55 de produse şi a fost în valoare de 5.755 de lei.

Fashion Days, vanzari de peste 8 mil RON la reducerile din 13 – 15 iunie


Un distribuitor de jucării a ajuns de la zero la 13 mil. lei în trei ani. „Retailerii măresc spaţiul din magazine alocat jucăriilor“

ADC Blackfire Entertainment România este partener al gigantului Disney, astfel că distribuie licenţe precum Minnie, Mickey şi piloţii de curse Frozen, Sofia, Disney Princesses, Star Wars către state din centrul şi estul Europei. ADC Blackfire Entertainment România a raportat anul trecut afaceri de peste 13,2 milioane de lei, în creştere cu 20% faţă fe 2015, la trei ani de la intrarea pe piaţa românească, iar printre cei mai mari colaboratori se numără retailerii online Emag şi Elefant. Loredana Dobraniş, CEO al ADC Blackfire Entertainment România: „O realizare importantă în 2016 este că am dezvoltat portofoliul de produse, adăugând branduri noi şi multi producători noi, dar ne-am şi extins pe categorii noi – jocuri de societate şi articole sportive“.

ADC Blackfire Entertainment România, de la zero la 13 mil lei in 3 ani


TeCOMM eCommerce Conference&Expo lansează oficial cea de-a 11-a ediție ce va avea loc la Cluj-Napoca între 24-25 octombrie

Cele două zile ale evenimentului includ peste 15 workshop-uri și sesiuni de Masterclass, dar și peste 30 de prezentări susținute de speakeri de talie mondială. Prezența speakerilor internaționali din principalele zone în care se dă tonul în eCommerce, precum SUA sau Europa, subliniază importanța evenimentului. Pe scena TeCOMM au luat cuvântul profesioniști de la companii precum Tesco, Rackspace, Emag, Altex, Flanco sau FashionUp, iar speakerii internaționali aduc plus-valoare datorită noii perspective din industrie. Richard Prenderville (SUA), Mike Bainbridge (UK), Nick Lansley (UK), Carlo Terreni (SW) sau Sven Bally (BE) sunt liderii din online care au participat la eveniment.

TeCOMM, editia a 11-a la Cluj-Napoca intre 24-25 octombrie 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*