LVMH lansează un magazin online high-fashion pentru a rivaliza Amazon, Prime Day aduce Amazon cele mai mari vânzări zilnice din istorie, iar Orange investește 100 de mil euro într-o divizie de content

 

Uber și Yandex încheie un parteneriat prin care își vor uni business-urile de ride-sharing.

Acțiunile Yandex au crescut cu 20% în urma acordului. Uber va investi 225 de milioane USD în parteneriat, iar compania rusească 100 de milioane USD. Cele două companii vor colabora pe piețele din Rusia, Armenia, Azerbaijan, Belarus, Georgia și Kazakhstan și vor fi prezente în peste 127 de orașe. Uber va aduce și UberEATS pe cele 6 piețe. (sursă)

 

LVMH lansează 24 Sèvres, un nou magazin online cu produse high-fashion

Prin această mișcare, LVMH dorește să devină cea mai importantă destinație high-fashion și pe online. Noul site oferă o experiență îmbunătățită și inclusiv personal shoppers care vor conversa live cu clienții. 24 Sèvres nu va vinde numai branduri LVMH ci și haine de la alte 70 de mărci. Magazinul online va vinde haine, încălțăminte și articole din piele precum genți și rucsacuri. (sursă)

 

Google va permite utilizatorilor să își facă programări la saloane de înfrumusețare și centre spa.

Acest nou serviciu este o extensie a Reserve with Google, lansat anul trecut cu scopul de a permite rezervări la centre wellness direct din rezultatul de căutare Google Search sau Google Maps. Pentru rezervare se poate folosi search-ul cât și Google Maps. De anul trecut, Google a încheiat mai multe parteneriate cu multiple centre de wellness. (sursă)

 

Amazon înregistrează cel mai mare volum zilnic de vânzări din istorie de Prime Day.

Promoția Amazon a rezultat în creșteri de 60% în vânzări față de Prime Day 2016, precum și o creștere de 50% a abonaților la serviciul Prime care au făcut o achiziție. Și numărul de abonați Prime a crescut. Comercianții au vândut cu 50% mai multe produse pe marketplace-ul Amazon față de Prime Day 2016. Amazon a vândut de 7 ori mai multe dispozitive Echo față de promoția de anul trecut. Adevărata valoare este însă în găsirea a noi moduri de engagement cu consumatorii. (sursă)

 

Visa oferă stimulente în bani IMM-urilor care vor face strict plăți electronice.

Prin Visa Cashless Challenge, compania oferă câte 10.000 USD fiecărui restaurant sau local de alimentație publică pentru a-și upgrada tehnologia de plată și a promova acest lucru. Visa declară că numai în New York business-urile ar putea genera 6,8 miliarde USD în plus și ar putea economisi 186 de miliioane de ore de muncă prin folosirea plăților digitale. (sursă)

 

Lyft va deschide în viitor accesul la algoritmii săi AI.

Algoritmii de machine learning sunt o componentă cheie a dezvoltării companiei de ride-sharing. Prin simulatoarele Lyft, sunt stabilite strategiile companiei referitoare la rutele de condus, politica de prețuri, alegerea șoferilor și toate sistemele care implică machine learning. Momentan, Lyft se află în procesul de a pregăti sistemele sale interne pentru analiză din partea viitorilor parteneri. (sursă)

 

Fire TV poate fi de acum controlat prin device-uri integrate cu Alexa.

Amazon Fire TV și Fire TV Stick aveau deja adăugate butonul Alexa pe telecomandă. Aceasta controlează playback-ul media și poate deschide aplicații. În urma unei actualizări de software, vor putea fi folosite Amazon Echo și Echo Dot pentru a controla vocal smart TV-ul Amazon. Programele vor putea fi demarate, puse pe pauză, derulate și se va putea trece la următorul episod. (sursă)

 

Tencent este liderul mondial în patente pe zona de cercetare și dezvoltare, conform unui raport recent.

În special pe zone precum căutare de informații și structurare de baze de date, Tencent este foarte bine poziționat. Pe zona de transmitere de informație digitală Tencent are 6285 de patente, față de 903 ale Baidu și 2052 ale Alibaba. Tencent are ca obiectiv principal pătrunderea pe piața din SUA și a aplicat până în prezent pentru peste 200 de patente în UE, Japonia și Coreea de Sud. (sursă)

 

Orange anunță lansarea unei noi divizii de conținut și distribuție de conținut.

Orange Content va absorbi o mare parte din actuala Content Division, care include Orange Studio, OCS și Orange Presentations TV. Noua divizie va acoperi și zona de achiziție de drepturi prin dezvoltarea de noi servicii. Orange va investi 100 de milioane EUR în această divizie, care va servi canalele 100% Cinema and Series. În plus, Orange a întărit parteneriatul cu Canal+. (sursă)

 

Verdictul Curții franceze: Google nu este obligată să plătească amenda de 1,3 miliarde USD.

Instanța de judecată a hotărât că Google nu avea statut de stabiliment permanent în Franța pentru a se putea justifica cei 1,3 miliarde USD reprezentând impozite retroactive. Prin schema de venituri a Google, compania poate gestiona veniturile din Franța printr-o divizie a sa din Irlanda, deși are peste 700 de angajați în Franța. Ministerul de Finanțe francez ar putea face apel. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*