Amazon va dezvolta propria aplicație de messaging, Alibaba deschide un magazin fizic complet automatizat, iar producțiile companiilor de streaming primesc o treime din nominalizările la Emmy 2017

 

Amazon lucrează la propria sa aplicație messaging, intitulată Anytime.

Amazon a început intervievarea clienților săi în legătură cu ce găsesc aceștia important la o astfel de aplicație. Încă este neclar în ce stadiu se află aplicația, însă conform unor surse, se pare că Anytime este un produs finalizat și va fi o aplicație messaging all-in-one care ar putea rivaliza cu rețelele sociale. Serviciul va oferi inclusiv apeluri video și vocale iar userii vor putea cripta informațiile vitale. (sursă)

 

Alibaba lansează un magazin complet automatizat, fără angajați umani

Tao Café este un concept de cafenea și supermarket. Locația folosește tehnologie de recunoaștere facială pentru a identifica clienții și a-i factura prin intermediul unui checkout hub. Clienții pot face cumpărături și ieși pur și simplu din supermarket, urmând ca plata să fie făcută automat prin Alipay. Prețul produselor ar putea scădea cu 20 – 30% datorită acestei tehnologii. 50 de oameni pot face simultan cumpărături în magazin, spre deosebire de doar 20 în cazul magazinelor Amazon Go. (sursă)

 

General Motors extinde operațiunile companiei sale de car-sharing, Maven, în Australia, în cadrul unui parteneriat cu Uber.

Prin acest acord, șoferii Uber vor putea închiria mașini produse de ramura australiană a GM, GM Holden. Programul pilot cu Uber, Maven Gig, este destinat închirierii de vehicule pentru diverse proiecte independente, de la livrare de pachete la ride-sharing. Conform GM, acest program este deja operațional în San Diego și va fi lansat și în San Francisco și Los Angeles până la finalul anului. (sursă)

 

Daimler investește în CleverShuttle, start-up german de ride-sharing, și în subsidiara sa EvoBus.

CleverShuttle dezvoltă soluții de transport on-demand pentru rezervarea de vehicule pentru pasagerii care merg în aceeași direcție. Aplicația CleverShuttle determină ruta cea mai rapidă și mai ieftină pentru pasageri. Serviciul operează în Berlin, Munchen și Leipzig și urmează să fie lansat în alte 4 mari orașe germane. Aplicația a finalizat peste 500.000 de km parcurși de pasageri . (sursă)

 

Companiile de streaming Netflix, Amazon și Hulu obțin aprox. o treime din nominalizările la Emmy de anul acesta.

Este cel mai mare număr de nominalizări obținut în mod colectiv de companiile de streaming. Aceste companii au investit miliarde de dolari în conținut. Netflix a depășit 100 de milioane de abonați și s-a extins în 190 de țări, obținând 54 de nominalizări la Emmy în 2016. Netflix a cheltuit 6 miliarde USD pe conținut, Amazon 3 miliarde, față de HBO, care a cheltuit 2 miliarde. Hulu a avut 18 nominalizări anul acesta, față de 16 în 2016. (sursă)

 

Roku plănuiește un IPO anul acesta.

Morgan Stanley, Citigroup și Allen & Co. au fost băncile alese în vederea IPO-ului. Roku este în căutarea unei capitalizări de 1 miliard USD. Compania profită de trendul în creștere în special în generația millennialilor, care preferă să acceseze conținut pe platforme digitale. Roku are 15 milioane de utilizatori activi lunar și peste 7 miliarde de ore de streaming numai până la jumătatea lui 2017, însă în pofida ofertei sale vaste de conținut video, este încă în urma Chromecast și Apple TV. (sursă)

 

Line va achiziționa 51% din compania sud-coreeană de dezvoltare de jocuri NextFloor.

Odată cu această achiziție, Line anunță crearea Line Games, subsidiara sa din Coreea de Sud, menită să îmbunătățească business-ul de jocuri. Line a anunțat lansarea unei serii adiționale de jocuri, destinate utilizatorilor japonezi. Prin această nouă inițiativă, Line vizează îmbunătățirea conținutului său de jocuri și accelerarea extinderii pe piețele din Japonia, Coreea de Sud, Thailanda și Taiwan. (sursă)

 

Disney lansează un headset de realitate augmentată pentru fanii Star Wars.

Headset-ul AR este produs de Lenovo și Lucasfilm. Casca AR îmbină lumea reală cu filtre animate, permițând trăirea de exeperiențe în universul Star Wars. Utilizatorii vor putea inclusiv să mânuiască o sabie laser. Pentru utilizarea headset-ului, userii trebuie să descarce o aplicație pe telefon, să introducă telefonul în headset iar apoi pot interacționa în cadrul Star Wars Jedi Challenges. (sursă)

 

Aplicația VR a Facebook aduce livestreaming-ul pe Oculus Rift.

La începutul anului, Facebook a lansat Spaces, o experiență socială de VR. Acum, Facebook fuzionează Spaces cu Facebook Live. Astfel, orice utilizator Oculus Rift poate efectua un live direct din Facebook Spaces și poate permite prietenilor să interacționeze cu acesta într-un univers virtual. Cei care vizualizează experiența VR pot adăuga reacții, la fel ca pe Facebook Live. (sursă)

 

EBay facilitează comercianților cu magazine Shopify vânzarea pe marketplace-ul său.

Comercianții vor putea în curând să listeze produse pe eBay direct din contul lor de Shopify datorită unei noi integrări. Astfel, comercianții Shopify vor putea vinde pe platforma eBay, care numără 169 de milioane de cumpărători activi. Prin noua integrare, comercianții Shopify își vor putea gestiona catalogul de produse pe multiple canale prin intermediul unui singur dashboard. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*