Amazon pregătește intrarea pe piața de semi-preparate, Samsung integrează plăți prin PayPal în sistemul său, iar Asos crește cu 42% vânzările internaționale

 

Numărul de abonați Netflix crește la 104 milioane în trimestrul 2.

Creșterea este susținută de numărul mare de abonați internaționali, din 5,2 milioane de noi abonați, 4 milioane venind de pe piețele internaționale. Creșterea este peste așteptări. Veniturile Netflix pe trimestrul 2 au crescut cu 32%, la 2,8 mliarde USD. Analiștii sunt de părere că recenta creștere se datorează revenirii serialelor House of Cards și Orange is the New Black. (sursă)

 

Amazon se pregătește pentru intrarea pe piața de semi-preparate.

Amazon a depus recent documentația pentru un serviciu al cărui slogan este “We do the prep. You be the chef.” În urma acestei mișcări, acțiunile companiei de mâncăruri semi-preparate Blue Apron au scăzut cu 12%. Compania are o capitalizare de piață de 1,2 miliarde USD, investind în ultimul trimestru 61 de milioane USD în marketing. Aceste eforturi ar putea fi zădărnicite de Amazon, care ar putea oferi un serviciu similar în cadrul Amazon Prime și sub brandul Whole Foods. (sursă)

 

Vroom, retailer auto online din SUA, obține 76 de milioane USD finanțare.

Compania a obținut finanțare în valoare totală de 295 milioane USD de la lansarea sa. Vroom vinde vehicule la mâna a doua, recondiționate și cu un număr mic de kilometri parcurși la nivel național, oferind inclusiv livrare gratuită. Vroom operează și brandul Texas Direct Auto, serviciu care aduce întregul proces de cumpărare auto online. Vânzătorul unui vehicul poate obține o ofertă cash pentru mașina sa în decurs de câteva minute. (sursă)

 

Samsung va oferi posibilitatea de plată prin PayPal.

Samsung Pay va oferi această posibilitate de plată in-app, online și în magazinele fizice. Parteneriatul strategic dintre Samsung și PayPal va continua prin adăugarea Samsung Pay ca metodă de plată pe platforma Braintree a PayPal. Pentru început, aceste servicii vor fi disponibile pentru utilizatorii din SUA. PayPal a procesat în 2016 102 miliarde USD în plăți volum de plăți mobile din 2 miliarde de tranzacții. (sursă)

 

Flipkart crește oferta de achiziție a Snapdeal la o sumă între 900 și 950 de milioane USD.

Conform Reuters, Snapdeal a respins oferta inițială a celor de la Flipkart de la începutul acestei luni. Oferta inițială s-a situat între 800 și 850 de milioane USD. Board-ul Snapdeal s-a declarat nemulțumit de ofertă și termenii de plată. Același board se află acum în procesul de evaluare a noii oferte, conform unor surse din interiorul procesului de negociere. (sursă)

 

AirBnb lansează serviciul de voiaj corporate.

Concur va introduce anunțuri AirBnb în cadrul tool-ului Concur Travel în următoarele luni. Datele Concur arată o creștere cu 33% a utilizării AirBnb pe zona de business travel în trimestrul 2 din 2017. Această integrare va facilita localizarea și facturarea călătorilor corporate din sistemul AirBnb. Conform Concur, este prima oară când AirBnb va putea fi folosit printr-un tool de booking online pentru clienții corporate. (sursă)

 

Asos înregistrează o creștere de 32% a vânzărilor internaționale

Companai a înregistrat venituri de 675,8 milioane GBP pe trimestrul 2. Asos a beneficiat de scăderea lirei sterline în urma Brexit. Totuși, piața din Marea Britanie rămâne cea mai mare a sa, înregistrând o creștere de 16% a vânzărilor pe T2, la 234,6 milioane GBP.  Asos a reușit să capitalizeze trendul în creștere către shopping online, 58% din vânzări venind de pe mobile. (sursă)

 

Facebook va rula reclame în cadrul serviciului Marketplace.

Facebook Marketplace este un serviciu similar cu Craigslist, în care utilizatorii pot cumpăra și vinde produse la mâna a doua. Momentan, Facebook va experimenta cu reclame de tip News Feed, adăugându-le în mod gratuit în tab-ul Marketplace. Produsele nu se vor putea cumpăra direct în urma clic-ului pe reclamă, însă utilizatorii vor fi direcționați căte un landing page. (sursă)

 

Compania franceză de plăți Worldline a ajuns la un acord pentru achiziția Digital River World Payments, companie similară din Suedia.

Această mișcare vine în urma achiziției Worldpay. Worldline nu a dezvăluit suma plătită pentru achiziția Digital River. Reprezentanții companiei afirmă că aceasta are venituri brute de 42 de milioane USD în 2016. Conform CEO-ului Worldline, achiziția DRWP accelerează execuția strategiei comerciale și mărește capabilitățile de plăți online ale companiei. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.