Amazon lansează o caracteristică inspirată de Instagram, Apple Pay încheie parteneriate în Franța, iar Swatch aduce în China a doua sa generație de ceasuri prin care se poate plăti contactless

 

Amazon lansează Amazon Spark, un feed cu produse care se pot cumpăra direct din aplicație.

Această caracteristică este inspirată de Instagram. Utilizatorii Amazon Spark sunt încurajați să posteze povești, idei și imagini ale produselor favorite, la care alți useri pot reacționa. Obiectivul serviciului este de a aduce o parte din activitatea social media înapoi pe Amazon. Momentan, serviciul este disponibil doar în cadrul aplicației mobile a Amazon. (sursă)

 

Mastercard achiziționează Brighterion, companie specializată în sisteme AI.

Compania din San Francisco oferă un portofoliu larg de tehnologii AI și machine learning care se folosesc în securitate națională, preventive de fraudă, detecție de breșe de securitate, marketing sau healthcare. Prin această mișcare, Mastercard își îmbunătățește semnificativ capacitatea de detectare a fraudelor și de îmbunătățire a experienței consumatorului. (sursă)

 

Swatch încheie un parteneriat cu Union Pay și 11 bănci din China.

Prin aceste acorduri, Swatch aduce în China a doua sa generație de ceasuri prin care se poate plăti contactless. Swatch va lansa 4 noi modele de ceasuri în 28 de orașe din China, fiecare model având integrată tehnologia de plăți a UnionPay. Clienții care cumpără un ceas Swatch Pay pot descărca o aplicație in-store și trebuie să facă o scanare pentru a-l activa. (sursă)

 

Paytm investește în MobiQuest, start-up pe zona de mobile loyalty și data analytics.

În urma investiției, Paytm va oferi baza sa de 5 milioane de comercianți către MobiQuest. M’loyal, soluția de precision marketing a MobiQuest, permite comercianților să creeze un program de loialitate de brand pe multiple canale, inclusiv pentru POS-uri și e-commerce. Clienții finali pot fi astfel aduși din magazine fizice și online pron folosirea de coduri QR și reclame online. (sursă)

 

Apple Pay încheie parteneriate în Franța.

Două companii franceze, Lydia și N26, au anunțat că vor oferi Apple Pay ca metodă de plată până la finalul anului. Lydia este o aplicație de plăți P2P prin care se pot trimite bani instant. N26 este un start-up german fintech, care creează o bancă de la zero. Apple Pay nu a fost până acum un succes major în Franța, unde doar două bănci folosesc sistemul. Apple Pay a anunțat recent și lansarea pe piețele din Italia și Spania. (sursă)

 

Dick’s Sporting Goods oferă prețuri similare cu ale Amazon în cadrul programului Best Price Guarantee.

Acest program este destinat să permită companiei de articole sportive concurența eficientă cu alți retaileri precum Amazon, FinishLine, Footlocker, Target și WalMart. Programul de price-matching se va aplica și brandurilor sportive individuale, precum Adidas, Nike și Under Armour. Acest program exista până acum în magazinele fizice, acum a fost lansat și pe site-ul Dick’s Sporting Goods. (sursă)

 

Yahoo Japonia lansează o platformă de gaming web-based intitulată Game Plus.

Inițial, serviciul va oferi 39 de titluri prin cloud streaming. Yahoo Japonia a încheiat parteneriate cu 52 de game publisheri care oferă noi titluri și re-lansări de jocuri de consolă. Compania se alătură Facebook, Tencent și Rakuten în cercul companiilor care permit utilizatorilor să se joace direct pe smartphone și desktop fără să descarce aplicații sau software adițional. Printr-un astfel de sistem, Yahoo Japan ocolește magazinele de aplicații precum Apple App Store sau Google Play. (sursă)

 

Artsy, marketplace de obiecte de artă din New York, obține 50 de milioane USD.

Artsy este o platformă online unde utilizatorii pot învăța despre ară vizuală sau pot explora oportunități de a vinde și cumpăra obiecte de artă. Planul Artsy este de a folosi investiția pentru a se implica în licitațiile organizate de casele Christie’s, Sotheby’s și Phillips, acestea constituind factorul cel mai important de creștere al vânzărilor de artă în valoarea de 20 de milioane USD lunar pentru platformă. (sursă)

 

Snap Spectacles sunt acum disponibili pe Amazon.

Snap a demarat proiectul de vânzare a ochelarilor săi inovativi prin folosirea de automate în anumite locații și ulterior trecând la comenzi online. Acum Snap vinde Spectacles pe Amazon, unde sunt disponibili în trei culori, au prețul de 129,99 USD și pot fi livrați în 24h. Snap apelează la programul de fulfillment al Amazon. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*