Amazon face o ofertă pentru achiziția FreeCharge și atrage utilizatorii pe rețeaua sa socială, Alibaba ia în calcul o investiție de 500 de milioane USD în Indonezia iar JCPenney adoptă Apple Pay

 

Amazon a lansat către Snapdeal o ofertă pentru achiziția start-up-ului indian de plăți FreeCharge.

Oferta se situează între 50 și 80 de milioane USD. Snapdeal se mai află în discuții și cu alte companii, precum Axis Bank și Paytm. Prin eventuala achiziție a FreeCharge, Amazon ar urma să își consolideze operațiunile de plăți digitale în fața unor rivali de pe piața din India, precum Paytm sau Flipkart. Această ofertă vine în contextul discuțiilor legate de fuziunea dintre Snapdeal și Flipkart. (sursă)

 

Tencent lansează un accelerator AI, după ce a selectat 25 de proiecte din domeniu.

Tencent va oferi celor 25 de proiecte câștigătoare dintr-o competiție cu 1000 de companii înscrise 6 luni de accelerare de start-up. Aceste firme vor primi sprijin tehnologic, resurse, consultanță, instrumente de marketing și asistență de finanțare. Printre proiectele participante în acceleratorul de start-up al Tencent se numără proiecte pe medicină, educație, servicii legale sau mașini autonome. (sursă)

 

Alibaba ia în calcul o investiție de 500 de milioane USD în marketplace-ul e-commerce indonezian Tokopedia.

Printre investitorii deja existenți se numără SoftBank și Sequoia Capital. Tokopedia s-a aflat până recent în discuții cu JD privind o rundă de investiții. Dacă Alibaba va investi în Tokopedia și-ar cimenta poziția în e-commerce-ul din Indonezia. În urma acestei mișcări Tokopedia și Lazada ar deveni aliați pe piață. (sursă)

 

WebMD va fi achiziționată de Internet Brands pentru 2,8 miliarde USD.

WebMD este unul din cele mai mari site-uri de informații medicale din lume. Internet Brands este deținut de KKR, companie care deține un portofoliu larg de participații în proprietăți online din domenii precum auto, sănătate, domestic, călătorii sau legislație. WebMD este lider în zona de sănătate online și a devenit cea mai de încredere sursă pentru astfel de informații. (sursă)

 

IDG Capital a condus o rundă de finanțare de 53 de milioane USD pentru E-pet, platformă e-commerce chinezească.

E-pet oferă peste 30.000 de produse high-end pentru animale de la 800 de branduri. Industria chineză de articole pentru animale este la un nivel incipient față de țările din vest. În SUA, 50% dintre locuitori dețin animale de casă, în timp ce doar 8% din chinezi au unul. În 2016, chinezii au cheltuit 18 miliarde USD pe produse pentru animale, iar cifra este de așteptat să ajungă la 29 de miliarde USD pe 2017. E-pet are peste 2,3 milioane de utilizatori înregistrați și 100.000 de vizitatori unici pe zi. (sursă)

 

Line a început să accepte pre-comenzi în Japonia pentru versiunea trial a smart speaker-ului său Wave.

Device-ul este susținut de platforma cloud AI Clova. Clova, dezvoltată de Line, este o platformă cloud mai avansată care folosește tehnologia AI și portofoliul de conținut și servicii atât de la Line cât și de la portalul sud-coreean de search Naver. Prețul unui device Wave este estimat în jurul a 10.000 JPY (aprox 90 USD). Utilizatorii japonezi vor putea folosi Wave pentru a pune muzică, a afla starea vremii, a purta conversații și a seta alarme. Ei vor primi și 6 luni acces gratuit la serviciul de streaming Line Music. (sursă)

 

Amazon Rapids va aduce ficțiune interactivă către cititorii între 5 și 12 ani.

Amazon a introdus recent un nou program numit Signature Stories, program care își propune să facă poveștile mai atractive prin integrarea personajelor din programe TV. Amazon Rapids beneficiază și de participarea celebrităților care își împrumută vocea personajelor de pe ecran. Acest program este susținut de Amazon Studios care practic face o promovare încrucișată cu alte proprietăți Amazon. (sursă)

 

NewStore, platformă enterprise pentru mobile commerce, primește 50 de milioane USD finanțare.

Platforme precum Magento sau Shopify oferă soluții e-commerce business-urilor. NewStore se diferențiază prin focusul său pe mobile commerce. Obiectivul platformei este să dezvolte o soluție end-to-end mobile first pentru retaileri. NewStore se adresează în principal magazinelor de îmbrăcăminte, încălțăminte, lifestyle și produse de lux. Adidas se numără printre clienții platformei. (sursă)

 

Amazon plătește publisherii și influencerii social media pentru a posta pe Spark, rețeaua sa socială recent lansată și orientată către e-commerce 

Utilizatorii Spark sunt încurajați să eticheteze produsele din cadrul postărilor lor care sunt disponibile pe Amazon. Mai mulți fotografi și influenceri din zona de travel au postat recent pe Spark echipamente fotografice pentru vânzare, etichetând postările cu #sponsored. Observatorii fenomenului sugerează că Amazon va introduce un model pe bază de comision pentru a stimula postările pe Spark. (sursă)

 

JCPenney adoptă Apple Pay ca metodă de plată. 

Cardul de credit pentru cumpărături în magazinele JCPenney va fi integrat cu Apple Pay. Lanțul de magazine va accepta Apple Pay ca metodă de plată în toate locațiile sale. De asemenea, utilizatorii aplicației JCPenney vor avea opțiunea de plată prin Apple Pay când cumpără de pe iPhone sau iPad. Unul din beneficii este că userii vor putea acumula puncte de fidelitate. Prin această mișcare, JCPenney încearcă să atragă un public mai tânăr prin ușurarea procesului de cumpărare. (sursă)

 

Daimler și Bosch aduc tehnologia pentru condus autonom în procesul de găsire și utilizare a unui loc de parcare.

Daimler și Bosch testează un sistem automatizat de valet parking în parcarea subterană a muzeului Mercedes din Stuttgart. Cu acest sistem, șoferii pot găsi ușor un loc de parcare: aceștia aduc vehiculul la intrarea în parcare, părăsesc vehiculul, iar sistemul va găsi un loc de parcare în respectiva incintă. Vehiculul va fi îndreptat de sistem către locul de parcare, loc care va fi semnalat șoferului printr-o aplicație de smartphone. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*