Creșterea Facebook încetinește, Line are creștere de profituri și lansează serviciu de food delivery, eBay lansează visual search, Snapdeal acceptă oferta Flipkart iar Twitter se așteaptă la o revenire

 

Creșterea veniturilor Facebook încetinește în pofida creșterii numărului de utilizatori.

Facebook va micșora numărul reclamelor care vor apărea pe news feed și inclusiv pe Facebook Messenger, Instagram și WhatsApp. Veniturile Facebook au crescut cu 45% în trimestrul 2, la 9,3 miliarde USD, datorită mobile ads. Anul trecut în T2, veniturile Facebook au crescut cu 59%. CEO-ul Facebook a avertizat în privința încetinirii creșterii pe fondul micșorării numărului de reclame în news feed. Profiturile au crescut cu 71%, la 3,9 miliarde USD. O acțiune Facebook are prețul de 1,32 USD. (sursă)

 

PayPal înregistrează o creștere mai accelerată față de estimările analiștilor.

Potrivit recentului raport de încasări, veniturile din trimestrul 2 au ajuns la 3,14 miliarde USD, o creștere de 18% față de T2 din 2016. Volumul de plăți mobile a crescut cu 50% în T2, la 36 miliarde USD. PayPal înregistrează în prezent 210 milioane de conturi, cu 6,5 milioane venind în T2. Această creștere se datorează în special parteneriatelor încheiate. Și frecvența utilizării serviciului a crescut. (sursă)

 

Line înregistrează o creștere a veniturilor în trimestrul 2 în pofida scăderii numărului de utilizatori.

Numărul de utilizatori ai rețelei sociale a scăzut cu 2 milioane, la 169 de milioane, pe piețele din Japonia, Taiwan, Thailanda și Indonezia. Veniturile însă au crescut la 356 de milioane USD, în creștere cu 8 milioane USD față de T1. Piața japoneză a obținut 73% din veniturile comaniei. Veniturile în creștere se datorează în principal creșterii veniturilor din reclame și content. (sursă)

 

Coty are dreptul de a bloca vânzările online ale produselor sale pe marketplace-uri thrid party precum Amazon sau eBay.

Această declarație a fost făcută de Nils Wahl, consilier al Curții de Justiție a Uniunii Europene. Un alt avocat a declarat că o astfel de decizie ar avea sens, deoarece companii terțe ar putea profita de eforturile de marketing ale companiilor cu branduri puternice fără a investi. Conform unei legi antitrust a UE, brandurile cu o cotă de piață de peste 30% pot interzice retailerilor strict online să le vândă produsele. (sursă)

 

EBay lansează două noi caracteristici de search vizual.

În această toamnă vor fi lansate caracteristicile Find It On EBay și Image Search în cadrul aplicației eBay și platformei sale mobile. Find It On EBay este proiectată să folosească reclamele din social media și butonul de share în cadrul aplicațiilor pentru a permite userilor să partajeze pe EBay o fotografie. EBay va compila apoi o listă de articole similare. Image Search permite efectuarea unei căutări pornind de la o imagine încărcată în aplicație. Ambele caracteristici au la bază algoritmi AI. (sursă)

 

Stripe achiziționează Payable.

Payable operează o platformă dedicată companiilor on-demand prin care acestea beneficiază de procese simplificate de onboarding și monitorizare a plăților către un număr mare de contractori. Beneficiul major al Payable este că permite companiilor să genereze cu ușurință formulare de raportare a impozitelor plătite. Aceste tool-uri de raportare a plății impozitelor au adus parteneriatul cu Stripe și ulterior achiziția din partea companiei. (sursă)

 

Xiaomi lansează un smart speaker de 45 USD.

Xiaomi se alătură astfel unor companii precum Amazon, Google sau Tencent care au lansat un astfel de device. Speakerul Xiaomi are caracteristici similare cu alte device-uri: control vocal, music player, control al device-urilor smart, etc. Prețul speakerului este de 45 USD. Având în vedere că speakerele Amazon și Google nu sunt disponibile în China, Xiaomi poate obține o cotă importantă de piață. (sursă)

 

Line intră pe piața de food delivery din Japonia.

Gigantul social media japonez a lansat serviciul de livrare de mâncare Delima. Acest serviciu permite utilizatorilor Line să comande si să plătească pentru mâncare prin intermediul aplicației. Line are peste 14.000 de restaurante partenere în Japonia. Restaurantele partenere asigură livrarea. Noul serviciu va concura în special cu UberEats în Tokyo. (sursă)

 

Rebagg, marketplace online pentru genți de lux second-hand, primește 15,5 milioane USD finanțare.

Rebagg lucrează cu stiliști personali și alți profesioniști fashion pentru a localiza genți de lux second hand de la branduri precum Chanel, Hermes sau Louis Vuitton. Rebagg cumpără gențile și le revinde online. Conform co-fondatorului Rebagg, este estimat că 2 din 10 proprietari de articole fashion de lux vor cumpăra un astfel de articol la mâna a doua. Competitori sunt Thredup și The RealReal. (sursă)

 

Slack este aproape să obțină o finanțare de aprox. 250 de milioane USD .

Informația vine din surse aflate în strânsă legătură cu operațiunea. Este de așteptat ca Slack să fie evaluată la peste 5 miliarde USD. Runda de finanțare este condusă de SoftBank și Accel. Conform acelorași surse, ca parte a rundei de finanțare, Slack va permite angajaților și altor acționari să își vândă din participații către investitori. (sursă)

 

Snapdeal acceptă oferta revizuită a Flipkart, ofertă cifrată între 900 și 950 de milioane USD.

Consiliul de administrație al Snapdeal a aprobat tranzacția, care însă va trebui aprobată de acționari. Snapdeal a respins o ofertă precedentă de 750 de milioane USD din partea Flipkart. Un alt impediment a fost reprezentat de obiecțiile referitoare la compensațiile speciale pentru fondatorii companiei. Dacă achiziția Snapdeal va avea loc, piața de e-commerce din India va fi disputată de Paytm, susținută de Alibaba, Flipkart, susținută de Tencent și Amazon. (sursă)

 

Twitter va avea încasări în creștere, conform analiștilor.

Prețul acțiunilor Twitter a crescut cu 40% din aprilie, când compania a fost aproape să fie delistată de pe bursă. În aprilie Twitter a înregistrat o creștere în numărul de utilizatori. Analiștii se așteaptă ca în trimestrul 2 veniturile sale să ajungă șa 536 de milioane USD, în scădere cu 10,9% față de T2 2016. Investitorii și advertiserii manifestă însă încredere în companie datorită personalităților publice care folosesc platforma, inclusiv președintele SUA, Donald Trump. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.